|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kom misschien ook nog even ... maar pin me er niet op vast. |
|
Wie gaat er nou in godsnaam naar Ede als je ook naar Wageningen kan |
|
ik ben er wel op wat voor een dag is het? "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Vrrrrrijdag de 13e |
|
hmmm, okaaaaai.. metalheus komt dus wel gewoon hehe... dus De meeting gaat wel door als vanouds geplanned was, slaapplaatsen gaan als 't goed is ook gewoon door, en er is nog plaats! |
|
Hmm, wie bedenkt er nu om een meeting te houden in EDE? |
|
post dan nix... kom op mensen, iedereen komt onder voor behoud... lekker makkelijk, hak die knoop ens door! |
|
Ok, je hebt gelijk. Ik moet niet zeuren. |
|
idd niet zeuren maar komen |
|
In Ede? |
|
misschien eens samen met beli mawr praten over een meeting in belgiƫ te organiseren. Maar dat zal dan al niet ver van de franse grens maar zijn, waar wijn wonen. Anders 7 september meeting op velorock. |
|
quote: ja dude.. Ede heerscht... |
|
Oh ja, da's waar. Ede heerscht! Hmm... misschien kom ik, misschien niet. Ligt er aan wie van mijn "vriendengroep" er nog meer gaan. Ik zie het tegen die tijd wel. |
|
Wie o wie gaat mijn ticket & bier betalen ? Ik, Wil Schuurman |
|
Nathalie maar dude.. oe kreeg toch nog 10 pleuro van me |
|
nog een paar weekies --> mensen die een slaapplaats nodig hebben stuur ff een email : metalheusje@hotmail.com ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Als mijn Suzuki Alto het haalt kom ik |
|
wie komen er nu allemaal? "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
best wel veel mensen geloof ik |
|
best wel veel mensen onder voorbehoud ja Raj, komen jij en Iron Maiden nou ook nog?? ( ooh en Check je meel ) |
|
hier een lijst van mensen die komen, of nog niet zeker weten, veeeeeel te veel mensen die 't nog niet zeker weten dus, maar wel een flinke lijst al... mensen laat 't ff weten, en pas de lijst aan: - Metalheus - Wishmaster - Witchking - Ghoulliette - Dwaallicht - DimmuChild - Toeter_Smile (?) - General Skullfucker - IronGlory (?) - Snagger - Necromantica (?) - Cadaveria - Body_of_Evidence (?) - Karnivoor - McDoom (?) - Altx (?) - Firefox (?) - Paul (?) - Grimnir (?) - Airwofl (?) - Vargen (?) - DCLXVI (?) - Rajackar (?) - Iron Maiden (?) Slaapplekken bij Metalheus: metalheusje@hotmail.com mail em ff... |
|
- Metalheus - Wishmaster - Witchking - Ghoulliette - Dwaallicht - DimmuChild - Toeter_Smile (?) - General Skullfucker - IronGlory (?) - Snagger - Necromantica (?) - Cadaveria - Body_of_Evidence (?) - Karnivoor - McDoom (?) - Altx - Firefox (?) - Paul (?) - Grimnir (?) - Airwofl (?) - Vargen (?) - DCLXVI (?) - Rajackar (?) - Iron Maiden (?) Hmmm, wat deed dat vraagteken daar?? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Wist niet zeker of je kwam |
|
quote: Eerst een slaapplaats reserveren en dan niet komen... nee, zo ben ik niet. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |