|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dank u! |
|
quote:Thx voor de linkjes maar het is niet wat ik zoek. Ik vrees dat ik al te goed weet wat ik wil. Neemt niet weg dat jouw tat -op je onderarm- heel netjes is. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
|
|
quote: Dat soort tekeningen maar dan iets rustiger... dan kom je bij art nouveau achtige dingen uit denk ik. Lekker mythisch dus... paar vrouwen, schedels en takjes derbij en klaar is kees. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: John Dyer Baizley: Van bovenstaande heb ik een versie in blauw die nog wat meer art nouveau stijl is. Vetjes. quote: Psies Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Oeh die skull is mooi |
|
Decadent hoor, zo'n Bacchus tattoo. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Heerlijk! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Best bizar nieuwsbericht van onze zuiderburen: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/regio/westvlaanderen/090616_Tattoo Ook wel vermakelijk. Wat een fucked up situatie zeg, wie er ook gelijk heeft haha.. |
|
Haha, in slaap vallen tijdens een tatoeage op je gezicht? Righhtt.. |
|
quote: Lijkt me dat de tatoeëerder gelijk heeft, je valt idd echt niet in slaap als je getatoeëerd wordt omdat het teveel pijn doet (zeker daar, dunne huid..) Dus, sja, dat domme gebakkie zal het wel zo gewild hebben. Een Vlaams dom blondje is een dom blondje in het kwadraat, laten we dat niet vergeten |
|
zoals al in het nieuwstopic stond, kapster die om 5 uur begint? en erg groot ijsje wat die vader eet... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mooi bedacht allemaal ja. En ook een foto in het grote plaatjes verzamel boek van die tattoo gast, die laat je toch ook niet maken als je vind dat het een mislukking was. In slaap vallen terwijl men je daar in je gezicht aan het prikken is, geloof het niet zo. En dan nog, drie sterren in het gezicht had haar overigens ook niet zo plaatsbaar qua werk gemaakt. |
|
en daarbij, als je dat zo effe snel bedenkt en jedaarna om laat lullen om ipv stippies, sterries te laten stekelen verdien je niet beter dan een dikke verminking, 750 euro per verwijdersessie... je hele gezicht blauw laten kleuren en je naam veranderen in smurfin is goedkoper. |
|
quote: Exact. Trouwens, papa kijkt niet zo blij meer. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Sorry hoor, maar ik vind dit echt een lachwekkende stunt. Die meid wilde het gewoon, niet zeiken achteraf! Maar die tatoeerder is ook niet goed in zijn kop als hij het gewoon klakkeloos doet natuurlijk. Boeiender |
|
Papieren zak eroverheen.. twee problemen in één keer opgelost! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
En ze wou 3 sterretjes? Ze staan wel in de vorm van een 3, prima toch Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
machtig, ze kreeg gelukkig wel 50 euro korting Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zo'n soortgelijke "vergissing" met piercings lijkt mij ook wel amusant. |
|
die moeder lijkt er wel blij mee te zijn, misschien zit zij erachter! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Tattoo-meisje wil helft sterren houden Kimberley Vlaeminck, het Belgische meisje dat gisteren in het nieuws was nadat ze 56 in plaats van drie sterretjes in haar gezicht getatoeëerd kreeg, wil de helft van haar tatoeage houden. Dat meldt Het Nieuwsblad. De tatoeëerder heeft de familie beloofd de kosten om de helft van de extreme tatoeage te verwijderen op zich te nemen. Het meisje gaat daarmee akkoord. "De sterren boven en naast mijn oog wil ik houden. Maar de rest moét weg", zegt Kimberley. De tatoeëerder wil haar hierin tegemoetkomen. "Ik zal de kostprijs van het weglaseren van de sterren betalen. Toch voor de helft van de sterren. Zoals het meisje zelf wil," belooft hij plechtig. Hoewel de familie afwachtend reageert, omdat er nog niets op papier is vastgelegd, laat Kimberley vast een offerte maken voor het weglaseren van de gewraakte sterretjes. Tot de laserbehandeling achter de rug is, verlaat ze haar woning niet zonder een ruime capuchon te dragen. Ook blijft ze het liefst uit de buurt van spiegels. HHAHA nu opeens de helft ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
neeext. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Misschien kunnen ze meteen ook d'r genitaliën dichtlaseren. Scheelt weer potentiële hersenlozen in de toekomst. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |