![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
cool.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Zoals wat voor datums? ook jouw geboortedatum ![]() ![]() |
|
Ik wacht tot ik weet wanneer jullie kindje wordt geboren. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Als dat geen tweede Hitler gaat worden!! ![]() |
|
En bedankt, Robin ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Ik ben nu al trots op hem/haar. ![]() ![]() |
|
quote: Erg netjes geworden ![]() ![]() |
|
Ik vind het eerlijk gezegd spuuglelijk, maar goed ![]() Smaken, enzo. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Niet mijn type ontwerp nee. Te veel kleur en een te nietszeggende afbeelding. Wel erg mooi gezet en voor een nietszeggende afbeelding past-ie best goed bij je geloof ik ![]() ![]() |
|
quote: Ah nietszeggend zou ik het niet willen noemen, maar vergeleken met mijn andere tattoo's heeft deze wel de minste betekenis ja. Against God and Government ![]() |
|
Waarom zou een tattoo een duidelijke betekenis moeten hebben? Kan iets niet gewoon mooi zijn voor de drager? ![]() |
|
Tuurlijk ... ook die keuze is weer persoonlijk. Ik kan zelf weinig met alleen een "leuk plaatie" ![]() |
|
Ja dat kan maar het laten zetten van een tattoo kan al een doel op zich zijn/betekenis hebben.. zonder het daadwerkelijke plaatje erbij te betrekken. Die op mijn been wordt bijvoorbeeld een draak (nope geen standaard plaatjesboek ding) omdat ik dat mooi vind. Niet omdat de tante van mijn oma een hond had die is overleden en ik als eerbetoon aan de buurvrouw van die hond een tattoo wil. ![]() |
|
quote: Vooral niet als nog minstens 50 andere dat zelfde leuke plaatje uit die map gekozen hebben. "Hoe duur is die?" ![]() |
|
quote: Gelukkig komen niet alle leuke plaatjes alleen maar uit de map en wil men ook nog wel eens gewoon gaan tekenen. ![]() |
|
nee joh Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: +1 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
puike Tat kale! ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: Mooi gezet. Maar zou het kunnen dat ik die ook al eens op iemand anders heb gezien? Nou ja, niet die, maar dezelfde afbeelding in elk geval. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Denk het wel, een maat van me heeft die duivelskop ook op zn arm staan. Maakt ook niks uit verder, mooi gezet. ![]() |
|
Die 9/11 is wel erg mooi bedacht ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |