|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: offtopic: Wow bizar verhaal van die dwyer! Niet voor tere zieltjes: http://www.liveleak.com/view?i=860c9b9f3b&p=1 [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-10-2009 0:09] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Zo hey, ziet er best gaaf uit! |
|
Jammer dat het dan weer uit Demtah komt. Voor mij niks uit die stad, skefnekken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Pas op, hè! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Voor iemand uit Demtah? Dacht het niet. Pas jij maar op, anders sla ik met zo'n gedrocht wat ze "Deventer koek" noemen je hersens in. Is dat voorwerp nog van nut, want te vreten is ie niet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Made me sick... Waaaaaaaarom ben ik zo nieuwschierig Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 02-10-2009 14:48] |
|
edit: . [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-10-2009 14:51] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Iemand ervaringen met Le Extremist in Arnhem? Against God and Government |
|
quote: Vast wel, anders kon die zaak niet bestaan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Bedankt, nu weet ik zeker dat ik daar heen ga Against God and Government |
|
Geen ervaring mee, maar als je een stukje verder naar het zuiden gaat kun je eens kijken bij www.eclipse-tattoo.nl Goeie service, goeie prijzen en een erg goede zaak, zowel in ontwerpen, zetten als nazorg. |
|
quote: Alleen met piercen. Werd niet om mijn leeftijd gevraagd en ze hadden nog in eerste instantie verkeerd gepierced ook. Wel is dit al 9 jaar terug. Ze zijn nu net naar een nieuwe plek dus ze zullen wel goed verdienen. |
|
quote: Ik heb de site bekeken en ik vind het eerlijk gezegd nogal prutswerk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Beetje standaard eerlijk gezegd .. |
|
quote: Misschien kom je B. nog wel tegen als ie een Deventer koek op zijn bovenarm laat tatoeeren... |
|
quote: inderdaad, ben er ook niet wild van. dat die er nog geld voor vraagt. doet me aan tattoo Bob denken wrraaaaaaaaaagh !! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ik moet hem toch gelijk geven, Moskou aan de Ijssel is wel de laatste plaats waar je wilt wonen, en die koek is inderdaad niet te vreten. Against God and Government |
|
quote: Volgens mij gaan daar wel goede verhalen over, maar als je de portfolio ziet denk ik dat je dan beter een afspraak met ene Verb kan maken dan met Jeroen. Wat voor nieuws wil je? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-10-2009 23:16] |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik dacht dat Ommen de laatste was... |
|
quote: Ik ben momenteel nog een beetje aan het denken, maar het wordt weer een "Old school" tattoo. Het wordt een duivelskop met een vetkuif, met op de achtergrond een ace of spades, en die kop omringd met vuur, dobbelstenen, twee moersleutels en een boksbeugel waarschijnlijk. Je moet er van houden iig [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 04-10-2009 17:40] Against God and Government |
|
Kamper. |
|
quote: haha, ik woon al in de juiste wijk iig :') Against God and Government |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |