![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: en maar niet begrijpen waarom hij altijd net naast de baan grijpt.... ![]() ![]() |
|
Altijd mooi hoe zelfs de oh zo open minded metalheads elke keer weer in dit topic dezelfde debiele amerikanen posten die zich van top tot teen onder tattoeren .. Post liever shit die je wel mooi vindt... ![]() |
|
Wat ik dan weer erg bizar vind is je laten tatoeëren IN je oor. Doet dat niet pokking veel pijn? ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 10-08-2009 21:31] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Haha. I lolled. [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 10-08-2009 21:51] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Want metalheads kunnen niet openminded zijn? Vraag me af wanneer je het dan wel bent? ![]() |
|
quote: Wanneer ben je een metalhead eigenlijk (afgezien van het Silence bevredigen en het in Nijverdal wonen)? Boeiender ![]() |
|
Ik neem aan dat ze bedoelt dat bij veel metalheads dat open minded zijn uiterlijke schijn is en volgens mij kon ze daarin nog best wel eens gelijk in hebben. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Djeez doe es niet zo blond man. Als je iets van metaal in je hoofd hebt zitten, logisch ja. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-08-2009 22:15] ![]() |
|
quote: Ja maar wanneer ben je metalhead, wanneer ben je openminded en is het zijn van een metalhead gelijk aan het openminded zijn? ![]() |
|
quote: Oeh, dan heb je een metalhead toch? Dan ben je dat niet direct.... Boeiender ![]() |
|
quote: Als die ook gevoel voor humor heeft? ![]() ![]() |
|
quote: Kan, maar misschien morgen wel. Of je neemt er een tattoo van. quote: Wanneer heb je dan gevoel voor humor? Heb je daar een tattoo foto van? ![]() |
|
quote: Dat is zo, overmorgen denk ik trouwens. Oh, voor ontopicness: Ik en mijn lelijke lijntjes ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 10-08-2009 22:25] Boeiender ![]() |
|
Ja of vrijdag, goede dag daarvoor. ![]() |
|
quote: Met grote regelmaat over de dag verspreid. Geen foto's... helaasch. ![]() |
|
Woordvoorbeelden dan? ![]() |
|
ook lastig. eienlijk net als bij schijten, dat lukt (me) ook niet op commando. ![]() |
|
Net terug van de tattooboer, heb nu een spoor van rattenpootjes over mn been/lies/heup, en mn vriendin heeft dezelfde pootjes om haar andere tattoo laten zetten ![]() ![]() |
|
Je hoort wel eens over slechte hygiëne bij een tattooshop, maar dit slaat alles! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Haha, we hebben nog zitten twijfelen of we een van de ratjes met dr pootjes in inkt zouden dopen en over een vel papier laten lopen, maar leek ons toch iets te zielig, hehe ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Ice Ice Baby... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |