![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Toch heeft het soms wel wat: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
hehe jah, en sowieso is het een verse tat, misschien heeft de tattoeerder eerst de huid gespannen voordat hij op oma los ging. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ja. Maar toch vind ik het wel wat hebben, zo'n dame die bij de bingo is weggeplukt van onder tot boven onder de plaatjes. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Anus tattoo: Insert Here Lijkt me wel bij je apssen, of neit? ![]() |
|
quote: Goh, die had ik bij jou dan weer niet verwacht. Deed zeker wel pijn om te laten zetten? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Viel me, alleen volgend keer meot je wel even wachten totr de inkt droog is rakker! ![]() |
|
Niet zoveel pijn als het verwijderen van alles wat er als gevolg van de tatoeage in de bips gestopt werd. ![]() |
|
quote: O.k. doerak. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Doet me denken aan die aflevering van Jackass waarin ze bij Steve O een autootje in de reet gestopt hebben.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Was dat niet Ryan Dunn? ![]() ![]() |
|
Nee, Steve-O, en zijn papa was teleurgesteld in hem. ![]() |
|
Nee Ryan Dunn, Steve O gaf aan het niet gedaan te hebben vanwege zijn pa ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Ben ik toch niet gek ![]() ![]() |
|
Steve O had zijn reet aan elkaar gepierced, ![]() |
|
quote: Dat zou ook kunnen natuurlijk. Geniale scène in ieder geval. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Daar gaat mijn geheugen! ![]() |
|
quote: "please Manny, tell me i'am a man" Beste MTV 'scene' ooit. ![]() |
|
quote: nee dat past niet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik zag vandaag deze aflevering van LA Ink met tóch wel een verassende scene...'t is een hele mooie tattoo geworden vind ik maar 't was ook ff slikken... http://www.youtube.com/watch?v=2bwS-YIobxM RIP Dime ! ![]() |
|
Ja, ik heb die aflevering ook gezien! Tsja, vette tattoo!!... daar zou ik nou ook nog wel eens heen willen voor een mooie tattoo... die dames heerschen! ![]() Dat Dimebag verhaal blijft toch onwijs triest... jammer dat er zo veel schietgrage mongolen in deze wereld rond lopen! RIP Dimebag! ![]() |
|
![]() LOL signature ![]() |
|
quote: Tijd voor sluikreclame: Probeer es bij Paradigm in Arnhem (Steenstraat), Jeffrey is wel maatjes met de mensen van Down4life, heeft een aantal goede tattoeëerders en piercers. Alles volgens de regeltjes, maar hij vindt het ook leuk om grenzen op te zoeken. Als je iets anders wil dan anderen ben je bij hem aan het juiste adres. Site: www.paradigmbodyart.com Hyves: paradigm-bodyart.wwww.hyves.nl Myspace: www.myspace.com/paradigm_arnhem L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage ![]() |
|
Van de laatste site: "We choose not to mass produce cool ideas.. You won’t find flashbooks and pre-made tattoos in our shop." OK ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Dat viel me ook gelijk op. Weer een adres erbij die de moeite van het bekijken waard is. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 26-03-2009 20:55] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |