![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() Wil ik boven mijn elleboog zetten. Moet slechts nog een beetje aangepast worden. ![]() |
|
hehe zo blokkerig lijkt me niets jah. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: hard! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Wat stelt het voor? Het oog van god dat een zwarte vlek veroorzaakt? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Dat 2de natuurlijk dohh, alu alu. Ik zie het best voor me dat R. in een geheim genootschap zit. ![]() |
|
quote: Ik ben 3e graads pintnemer in het genootschap der muskebiers! ![]() |
|
quote: ![]() Ja maar, wat is het nu? Dat oog ken ik wel, maar komt er een bloedvlek achter of zoiets? Het ontwerp intrigeert me.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Doe geen moeite, hij neemt geen nieuwe opdrachten meer aan ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: Deh, zie je nu wel! quote: http://nl.wikipedia.org/wiki/Alziend_oog ![]() |
|
Ik heb er een beetje mijn eigen draai aan gegeven (iets wat mensen wel vaker doen als het aankomt op tatoeages). Ik beschouw het als een '3e' oog wat bepaalde (onzichtbare) magische aspecten van onze leven kan zien. Muziek, liefde, poëzie.. kunst in zijn geheel. Daarnaast vind ik het natuurlijk erg stoer... is dat niet de hoofdreden van elke tatoeage? [Dit bericht is gewijzigd door R. op 05-03-2009 15:21] ![]() |
|
Ik zit zelf te overwegen om dit te laten zetten, tussen de schouderbladen. Ik ben nog niet helemaal zeker over het ontwerp. ![]() Vind dit ook wel een mooie, maar dan zonder rand: ![]() ![]() |
|
quote: Mooie uitleg, mooi ontwerpidee ook. Ik dacht dat het misschien een statement zou zijn, b.v. omdat het alziend oog ook in het gristendom, en bij de vrijmetselarij en de Illuminati als symbool wordt gehanteerd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ah gelukkig dat je dan geen pijnappelklier(epiphyse) gerelateerde shit erop zet ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ben redelijk down to earth ![]() ![]() |
|
quote: Ding heet gewoon the allseeing eye .. wordt al reteveel gebruikt in tattoos .. ![]() |
|
quote: Dus ik mag er geen eigen draai aan geven? Wie ben jij sowieso om mijn denkbeeldige vrijheid te beperken? ![]() |
|
Jenje ![]() ![]() |
|
quote: Ah, ok, dat scheelt ![]() Wel jammer, goede tattoo-man inderdaad. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
jenje welke tat mag ik van jou? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Konijntje op de kont? Duikboot op de pokkel? Ik heb trouwens nog geen plaatjes ook, maar ben wel ontwerpideeën aan het opdoen. Tot nu toe echter alleen nog maar een paar piercings in de intieme delen.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Seau, vandaag alvast de afspraken voor het najaar in laten plannen voor het uitbreiden van mouwtje naar japanse full sleeve ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Hé ouwelui! quote: ![]() |
|
![]() beetje alsof je je schilderij in het water gooit ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |