![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hehe, alle gekheid op een stokkie, het is een gave tattoo en heerlijk old school ![]() ![]() |
|
Hij is niet lelijk ofzo, maar de stijl doet me toch erg denken aan suske en wiske. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dank je, ben er erg content mee! @Elite: ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Hij is fijn, Staal! ![]() Por Vida ![]() |
|
![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Moejjenieslapeu? Vrij morgen? Por Vida ![]() |
|
![]() Anders kom ik ff buurten ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Je weet swa, van harte welcome always! Heb morgen een bruiloffie dus ik ga laat pitte Por Vida ![]() |
|
![]() |
|
![]() Iemand op een ander forum loopt met deze rond. ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote: erg vet idd. Maar ik zou nooit een band tattoo nemen of van een artiest. Stel je voor dat diegene een moordenaar blijkt te zijn of een kinderverkrachter, dan loop je fijn met zo'n tattoo rond. ![]() |
|
Tony is toch heilig. Alles is hem vergeven! Here kitty kitty kitty! ![]() |
|
Stel dat je zelf een moordenaar of kinderverkrachter blijkt te zijn dan loop je ook met die tattoo rond. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: "Basically the intention was to make a tribute to The Riff, not a Sabbath/Iommi or Sunn O))) tattoo" come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Ziet er mooi uit. ![]() Is dat een klassiek ontwerp? ![]() |
|
Thanks man ![]() Klassiek als in old-school stijl? Zeker weten! Komt nog van alles bij in dezelfde stijl. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Old-school stijl zal ik dan wel bedoelen. Wordt het 1 geheel of blijven het wel afzonderlijke tattoo's? ![]() |
|
Haha! Er komen andere dingen bij, niet persé passend bij deze plaat. Maar ik denk dat er wel veel "water" onderwerpen bij komen, of gewoon water. Ik zie 't wel ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote:Waar het schip strandt, zeker. ![]() ![]() |
|
Hehe, en bedankt! In ieder geval wel een anker, om mezelf vast te leggen ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Netjes netjes ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |