![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() Against God and Government ![]() |
|
![]() Je moeder. ![]() |
|
Blij dat ik je baas niet ben. ![]() Je moeder. ![]() |
|
Yay gevaarlijk typje, stel je eens voor of had je dat al gedaan? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Lijkt me stug dat je dat in het leger kan doen dus waar ben dan kapitein des onheils van? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Mijn eigen schip! Ha! :p Maar goed, het komt dus uit een Sci-Fi serie, er zijn nog maar een paar duizend mensen, en ze zitten tot hun nek in een oorlog, dus ze mag dan wel insubordinaat zijn, maar ze doet haar werk en beter dan de meesten, dus kunnen ze dr eigenlijk niet missen. Vandaar dat ze dan maar in een paar dagen mag afkoelen in een cel :p Maar het gaat meer om haar dieper liggende persoonlijkheid die voortkomt uit haar verleden... Black seeds of bunny! ![]() |
|
En nu moet iedereen gewoon eens Battlestar Galactica kijken (en uitzitten) en niet moeilijke vragen stellen. ![]() ![]() |
|
okee. Ik zat even plaatjes te zoeken op teh internets maar iedereen heeft hem op zn arm, bij jou vind ik hem dan veel geslaagder. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Daar ben ik het nou eens helemaal mee eens! En anders, als je echt te lui bent om 4 seizoenen door te gaan, is er nog altijd de battlestar wiki. Leuk trouwens om een mede fan te vinden ![]() En ja Starbuck heeft em ook op dr bovenarm, maar dat vind ik minder, om te zwijgen van het feit dat ik daar ECHT niet de armen voor heb. Ik wilde hem mooi groot, en mijn zij leek mij de meest perfecte plaats ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
Volgens mij hangen hier wel meer fans rond. Zie Tv-series topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3446399/ Maar inderdaad, veel mensen nemen de moeite niet de serie uit te kijken. Oh ja, toffe tattoo. Om maar even on-topic te blijven. ![]() ![]() |
|
quote: Terecht, ik heb seizoen 3 en 4 wel uitgekeken, ondanks enkele toffe momenten toch zonde van mijn tijd. Vooral wat ze met Starbuck doen, pfffwwrllrlrt. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Is dat wel een tattoe? ![]() |
|
Ben bezig met een horrorsleeve. Evil Dead 2: ![]() Texas Chainsaw Massacre: ![]() Braindead: ![]() Rest wordt opgevuld met grafzerken, spookbomen ( ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Nope, scarification Black seeds of bunny! ![]() |
|
1: Ah, die tattoo van Starbuck. Ik kon 'm al even niet plaatsen. 2: Hypnos, hou verdomme op met posten als je niets normaals kunt plaatsen dan ranzige/ongepaste/NSFW/zinloze/etc. troep. Jezus man. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Dacht al zoiets. @Ralph666: Niet zo zeuren, jets0rs! ![]() |
|
quote: Alsof ik niet wat beters te doen heb, kom zeg Against God and Government ![]() |
|
is dat wel scarification? denk dat dat branden is signature ![]() |
|
quote: Branding is uiteindelijk gewoon een scarification techniek... [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 11-08-2010 11:14] Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote: Zinloos? deze jonge heer laat je de diversiteit van alle dingen des mens en dier zien. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() Die zou ik ook nog wel willen. :') ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |