![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
Kan me niet herinneren dat jij van die grote bovenarmen heb, Jakob. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Dat onderste stuk is wel gaaf ja, die tandwielen zijn minder. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Vet. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Binnenkort is mijn onderarm aan de beurt. FCU in gotische stijl ![]() ![]() |
|
quote: wow vet! @ Holhorninge herkouwer: Het ziet ernaaruit dat die tandwielen ook ingekleurd en afgewerkt gaan worden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
ja volgens mij is dit nog 'in progress' ben wel benieuwd naar het eindresultaat iig! But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Goed punt, dan wordt het vast erg gaaf! ![]() ![]() |
|
http://www.flickr.com/photos/matthewg15/4267793513/in/set-72157623193844296/ Een bril op je face laten zetten faalt best wel een beetje ![]() |
|
Sjeezus, niet goed wijs die gast. Boeiender ![]() |
|
hoorde gisteren in de tattooshop dat die nep was, die bril.. gisteren weer 6 uur onder de naald gelegen, lekker! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote:En wat voor blasfemische karikaturen ben je rijker? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Heeft iemand een mooi ontwerp van een slang die rondom een arm zou kunnen gaan? Gelieve een beetje een 'occulte' (ja vreemde term, ik weet) tekenin ala woodcut. ![]() |
|
Weet iemand de chinese karakters voor "bier" en "tieten"? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Die voor bier kun je denk ik wel uit de nieuwe Amstel reclame halen ![]() ![]() |
|
Ik heb ook weer zin, ben momenteel al weer aan het brainstormen wat ik nu precies wil, het begint vorm te krijgen Against God and Government ![]() |
|
quote: gewoon door de tatoeëerder laten doen lijkt me? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
+1, voor beetje artiest is dat een eitje imho ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik wil er ook graag 1, maar het is een centenkwestie. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
@ R: lijkt me ook een goed idee om zelf even wat plaatjes van echte slangen te bekijken. Sommige hebben nogal een fantasie voorstelling van slangen(hoeft niet erg te zijn maar sommige verliezen daardoor wel aan kracht) Ik denk dat adders, boa's en pythons wel de mooiste kop hebben omdat die wat dikker is en het niet losse wormen zijn. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-05-2010 14:30] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
+1 voor de adder! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |