![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage ![]() |
|
![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Aha. Eens langsgaan als ik echt weet wat ik wil en de portemonnee vol genoeg is. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
ik weet al jaren wat ik wil (ongeveer, want ik kan niet tekenen en ben een drama in zoiets uitleggen) maar mijn portomonee raakt nooit vol genoeg de laatsten zijn alweer van 2 jaar terug Rebel without a sauce ![]() |
|
![]() die heb ik voor mezelf ontworpen.... muzieknootjes enzo over mn arm sterretje op de schouder zelf en de rest door naar de rug.... Maar het is nog niet helemaal af denk ik.. ![]() |
|
quote: Nu fiets ik wekelijks door de steenstraat, maar dat er een tattoozaak zat was me nog nooit opgevallen. Weet er wel een op de spijkerlaan, die hebben ook hippe kleding. ![]() |
|
Beetje leuk, beetje ietwat kinderachtig als ik eerlijk moet zijn .. ![]() |
|
vind het rechter gedeelte niet aansluiten bij het linker gedeelte. De krullen vind ik ook cliche. ![]() |
|
quote: Dat is waar ik zelf ook naar zat te kijken inderdaad iets te krullerig.... Maaarja het duurt toch nog wel een poossie voordat ik iets ga laten zetten ![]() |
|
Krullen zijn wel heel hip in logo's en reclames nu, dus er is genoeg te vinden: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Electric tattoo! Hele fijne zaak, heb ik mn eerste laten zetten. Rebel without a sauce ![]() |
|
quote: Op zich een leuk idee, maar zou het verder laten uitwerken bij een shop voor wat meer schaduw en alles. ![]() |
|
om maar even op de paradigm bandwagon te springen..ik ben ook fan van de shop. Leuke sfeer en goede mensen die er werken. Heb er zelf een dermal anchor piercing laten zetten, en kwam toen irritante klootzak tegen die een tattoo ging laten zetten. ![]() |
|
quote: Breng maar eens langs als je wil, kan nog 1000x mooier denk ik. Boeiender ![]() |
|
quote: Kan jij tekenen dan? Ik heb ook iets wat ik uitgewerkt moet hebben. Hebben allemaal ideeen. Wil iets op mijn been denk ik.. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Poging kan ik wel doen natuurlijk, teken eigenlijk alleen als mensen iets willen, hehehe. Maar dan moeten we een keer een avond afspreken als je duidelijk hebt hoe of wat, ik vind het makkelijker om samen met iemand iets te maken voor diegene, en dan is het ook meer "van" diegene.. Boeiender ![]() |
|
quote: Ja dat is prima. Sowieso weer eens afspreken, is zoooo lang geleden ![]() Kan je schaduwwerk? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Schaduwwerk is niet mijn sterkste kant, maar ik beheers het wel. En ja, lang geleden dat we AFGESPROKEN hebben.... oeh, morgen waarschijnlijk nog wel in Amersfoort, hoe laat moet Michiel spelen? Boeiender ![]() |
|
Ik heb ook een nieuwe tat: ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
^^ of moet ik typen XD ![]() Hoe is het trouwens? Druk, zie je maar weinig online de laatste tijd. ![]() |
|
Tja zo'n tattoo ben je wel ff mee bezig natuurlijk. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Jazeker, jammer dat je dan een tijdje ook niet hebt kunnen fietsen, schijnt nogal gevoelig te zijn een paar dagen na het zetten. ![]() ![]() |
|
Ik wil al heel lang de vlaamse leeuw op mijn schouder. En die komt er ook binnenkort. ![]() er zijn idd genoeg voorbeeldjes te vinden in reclame's voor tattoo's. ![]() How about a nice cup of shut the fuck up? ![]() |
|
quote: Down4life was een hele goede vond ik, jammer dat Ronnie er mee stopt, ik ben nog opzoek naar goede tatoeëerder dus ik zal eens informeren. Against God and Government ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |