![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ben je wel persoontje 2837452836541 met een giger tattoo .. ![]() |
|
quote: Wel mooi op een vrouw. Boeiender ![]() |
|
quote: Wow, ik ben helemaal geen liefhebber van tattoos, maar dit ziet er wel heel mooi uit.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
De rozen vind ik anders niet zo strak getekend .. ![]() |
|
quote: Wat moet ik nog meer lezen om te mogen zeggen dat dat plaatje een mislukking is? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik kijk toch liever hier naar dan naar die tattoo die jij hier ooit gepost hebt.. ![]() Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
quote: Ik vind het raar dat de stelen van de rozen wél strak zijn, dat contrasteert wat te veel met de rozen. Op zich wel mooi. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
omdat blauwe rozen niet bestaan en niet bloeden? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Bestaan die niet? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Nou en. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Oeh, mooie tattoo indeed! Ik ga a.s. vrijdag weer eens om een piercing. En ik koop er maar meteen een retainer bij. Leuk zeg, werken... ![]() |
|
Ik moet keihard schijten van die ontwerpen. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
In dezelfde sierlijke vormpjes en lijntjes? ![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: nu kan het genetisch gemanipuleerd, maar rozen hebben geen genen om blauwe kleurstoffen te maken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Beetje kut kwaliteit foto maar goed, gisteren dit laten zetten ![]() En op mijn andere arm ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: Aan zoiets zat ik ook te denken. Maar dan GEEEN bloemen. Ik zou het meer industrieel doen. Meer tja.. hoe zou je het omschrijven, mesbladen ofzo scherp koud metaal. Die giger dingen kunnen er erg gaaf uitzien. Een maat van me heeft dat ook dat ziet er zo onwijs gaaf uit, maar ik kan nu zo snel geen foto vinden. Overigens heb ik al een paar jaar het zelfde idee over een tattoo tussen mijn schouderbladen. Tattoos zal ik overigens wel in NL laten zetten want hier in Noorwegen is het echt extreeeem duur. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: hey, ziet er gaaf uit Rotzak! Leker old school! waar heb je ze laten zetten??? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Freedom en hope? En niet om te zeiken, maar zijn die vogels bewust niet helemaal hetzelfde? Even iets anders trouwens, hoe zit het met het uitzakken van tatoeages op latere leeftijd? [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 05-03-2009 11:28] ![]() |
|
quote: Dank je, ik heb ze laten zetten bij Down4life in Enschede, daar heb ik mijn andere ook laten zetten, ben er erg tevreden mee, helaas stopt ie ermee. Against God and Government ![]() |
|
quote: Hope & Freedom inderdaad, het kan best zijn dat die zwaluwen iets verschillen, hij tekent ze uit de hand, dus dat is goed mogelijk ![]() Against God and Government ![]() |
|
Ik vond ze eerst een beetje op een duif lijken maar gelukkig heb je niet voor die papzakkerige patat piloten gekozen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: For real? Hmmmph. Misschien toch eens haast gaan maken dan. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Dit wil ik ook ooit, maar dan zonder bloemen... meer met schaduw ofzo.... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |