![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
@ Count steel Tering wat meuj! :D Oldschool stijl is zowiezo mijn ding, kan niet wachten tot ik mijn ideeen uit kan laten werken! Dus als de ibgroep toevallig dit leest.. schiet eens op met die aanvullende beurs.. give me the moolah ![]() ![]() |
|
![]() |
|
quote: Thanks!!! ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Ik weet, een beetje nutteloze vraag met geen duidelijk antwoord, maaaar toch: als je een flinke backpiece wilt, van je onderrug tot schouderbladen. Hoeveel kan je verwachten dat je moet dokken? Heel ruim is prima, ik ben beetje opzoek naar een indicatie. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Je bent voor je rug zeker wel een rug kwijt.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Dan ben je nog goedkoop (en misschien niet zo goed?)uit. Ik zou meer rekenen op toch wel 2000 euri. Of meer.... Here kitty kitty kitty! ![]() |
|
quote:Veul ![]() |
|
quote: Reken zowieso op 100E per uur. En wat wil je verder, alleen lijnen, kleur, grote schaduw etc etc!? De totaalprijs zal namelijk veel hoger liggen wanneer je alles in kleur wilt. Ik denk dat je dan aan bedragen tussen de 1500 en 3000 moet gaan denken. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
een vriend van mij heeft van de week deze op zn hand laten zetten ![]() ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
'Oh Ben!' 'Ghennifer! Ghennifer!' 'Taco taco in my tummy jummy! Tacoooooo 's!' ![]() Jezus man. Echt? Foto! Verrassend triviaal ![]() |
|
Je bent voor je rug zeker wel een rug kwijt.. wel 2000 euri. Of meer.... Veul Haha, briljant om te zien dat de lat hier nog altijd hoog ligt ![]() ![]() |
|
Niet heel netjes maar dat maakt hem ook geen flikker uit hehe ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
WTF? Lijkt er niet eens op. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote:Blijft leuk, met viltstiften kutten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
MEESTERLIJK IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Alleen de ogen, de mond moest anders, en dat pruikje kan altijd nog. maar die gast geeft er ook niet om, hij heeft wel meer zinloze tattoo's ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Beetje een junkentattoo ![]() |
|
dat schat je dan goed in ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() Maaruh, zijn alle tattoo's in wezen niet zinloos? Eigenlijk? Oftoch? Boeiender ![]() |
|
tja die zie je welvaker met van die mislukte plaatjes lopen die zeer duidelijk door iemand zonder enkele vorm van skills gezet is. ![]() |
|
quote: Ik zit al langer te denken aan een soort week agenda op mn hand. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Sja, dan is het inderdaad wel zinvol. I rest my casket. ![]() Boeiender ![]() |
|
Pierce dan een stel haken om je middel om je broek aan op te hangen .. scheelt je riemen kopen .. ![]() |
|
Offtopic Jan, offtopic! Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |