![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
OK ok, tattoer een L op je rchter schouder en een R op de linker voor de verwarring ![]() |
|
tattoeer wc papier op de binnenkant van je hand dan .. ![]() |
|
Of kijk eerst eens de film Memento als je iets met agenda items wilt zetten. Misschien bedenk je je wel Por Vida ![]() |
|
quote: Ik zou dan alleen een raster met maandag tm vrijdag willen. anders ben ik binnen 3 weken een neger. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik ben op zoek naar een 'gruizige' baphomet voor op mijn onderarm. Weet iemand een goede artiest? ![]() |
|
Mijn Baphomet is niet zo gruizig, wel lekker old school met die kleurtjes ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Ah gaaf, nooit gezien! Kan je eens een foto posten? denk erover om hem zelf te tekenen, heb wel wat gave ideeën rondsluipen. ![]() |
|
Loop eens een tattoozaak binnen .. vertel wat je wilt met voorbeelden .. ![]() |
|
Over Baphomet tattoo's gesproken, deze staat nu al zo'n 3 jaar op mijn rug ![]() ![]() Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. ![]() |
|
Juist. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Sebiet klaagt hij dat hij in slaap gevallen is enzo ![]() ![]() |
|
Afgelopen zondag mijn eerste tat laten zetten. Hij begint nu al wel te jeuken, maar dat hoort erbij. ![]() ![]() ![]() Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. ![]() |
|
quote: Ghehe je wist nog niet of die op je borst, bovenarm of elders moest komen? ![]() |
|
quote: Gaaf, zoiets kom er bij mij ook op als het moment (lees: geld) daar is. Niet per direct een baphomet maar wel een doorlopend iets over mijn schouders en rug. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Hehe ja klopt, ik zat eerst onder de kruizen, maar uiteindelijk toch voor het schouderblad gekozen omdat ik dacht dat ie daarop toch toch het mooist uit de... Uh... Pols kwam! Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. ![]() |
|
quote: Oeh SATAN! Hehe, wel handig dat je redelijk open eindes hebt aan dat kruis, als je alsnog christelijk wordt kan je er zo een stuk onderaan bij laten tattoëren. Goed bedacht! ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Thanks ![]() Kost wat, maar dan heb je ook wat. Heb mijn volgende tatoo ook al weer helemaal in mijn hoofd, maar duurt waarschijnlijk wel weer effe voordat ik daar het geld voor bij elkaar heb. Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. ![]() |
|
quote: Nou, ik zal aan je denken wanneer die tijd komt. ![]() Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar meningen over de kwaliteit van de tattoo; mooi/niet mooi, wat kon anders/beter, etc? Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. ![]() |
|
Vind hem wel goed gezet, maar ik zou persoonlijk nooit zoiets laten zetten. Maar gelukkig is het een vrij land mijn satanszoon! ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Wauw. Dus je loopt die zaak in, laat wat krabbelen op borst, schouder en rug, en hakt ter plekke de knoop door? Weet niet of ik nou moet huilen om je onbezonnenheid of je respecteren voor je besluitvaardigheid ![]() ![]() |
|
Ben het wel met Valorian eens over die besluitvaardigheid etc ![]() Volgens mij is de tattoo prima gezet: ziet er strak uit etc, wel aardig lijnwerk etc, maar je ziet het pas echt goed als hij er een tijdje op zit ![]() Zelf zal ik zoiets niet laten zetten, omdat hetgeen totaal niet mijn smaak is. Gelukkig hoef ik er niet mee te lopen.... maargoed, zo zullen een hoop mensen wel over mijn tattoo's denken en dat is ieders goed recht ![]() zolang je er zelf 100% achter staat, doet het er eigenlijk ook geen fuck toe wat anderen er van vinden toch? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: De tattoo was al ruimschoots vóór het tattoëren ontworpen, dus over de tattoo op zich was ik al volledig vastbesloten. Ik twijfelde eerst alleen nog over de plek waar ie zou komen, omdat ik op mijn bovenarm(en) later hoogst waarschijnlijk een ander ontwerp wil laten zetten, en op mijn borst kwam ie er tóch niet zo mooi uit te zien, zoals ik dat in gedachten had. Eerst even alsnog een kijkje nemen van tevoren, kan nooit kwaad. Vandaar dan ook de blauwdrukken van de tattoo op verschillende plaatsen (dit is dus niet zomaar 'wat gekrabbel'). Toen ik de blauwdruk op mijn schouderblad zag staan, was ik opeens helemaal zeker dat het die plek zou worden; hij staat er gewoon góed! Anderzijds had ik hem niet laten zetten, of anders had ik er nog eens goed over nagedacht. Met het bovengenoemde in gedachten, heb ik dus inderdaad ter plekke de knoop doorgehakt. quote: Inderdaad, smaken verschillen, maar in ieder geval goed om die positieve punten te horen over het technische gedeelte. ![]() Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. ![]() |
|
quote: Ziet er goed uit. Alleen had ik zelf niet voor een stuk drijfhout gekozen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |