![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ..... :') ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-01-2010 15:21] ![]() |
|
quote: Da's ook mijn man idd ![]() ![]() ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: Goh je kunt lachen... ![]() |
|
quote: Eigenlijk altijd wel om jouw posts. Heb je nog iets ontopics te vertellen over tattoos of moeten we allemaal maar even Miami Ink gaan kijken? ![]() edit: quote: Goede tip ja ![]() Vode, wat voor stijl wil je? Sommige artiesten zijn perfect voor bepaalde stijlen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-01-2010 15:39] ![]() |
|
quote: ![]() quote: Moet je zelf weten. Persoonlijk vind ik aan geen van die Wherever Ink een barst aan en kijk er dan ook zelden naar. ![]() |
|
quote: Beter! Foto's? Begin de 6e met een halve sleeve, oldschool zeilschip met megaveel details rondom. Door Jorrit, van Mods & Ink. (hij gaat verhuizen naar Rob.) Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: ![]() Deze stijl ongeveer. De tat zelf vind ik niet zo geweldig want ik ben niet zo gek van olifantenhoofden ![]() ![]() Onderstaande ook wel alleen vind ik de details daar iets te klein, maar wel mooi gezet. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Vind de onderste een stuk mooier! ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: Bovenste qua kleurgebruik Tattoo Mania Apeldoorn, kijk die website maar. ![]() |
|
Tattoo's, de prikkels.... Wil zelf ook graag, ooit, een tatoeage. Niet zo groot als die van Vode's plaatje, kleiner, subtieler. Heb al enkele dingen in mijn hoofd, nog even verder laten sudderen. Wil een veer, liefst van Oehoe/uil, laten tatoeëren, vele betekenissen voor mij, weet alleen de juiste plek nog niet. En een muzieknootje, klein op mijn oorlel laten zetten ![]() ![]() |
|
Ik vind ze beiden eigenlijk wel mooi. Zelf zit ik nog in de oriëntatie fase voor mijn boven armen + schouders en eventueel ook rug. http://www.gueldner-tattoo-piercing.de/ is voor mij een goede kanidaat voor het zetten, iemand ervaringen met deze shop? (de gallery ziet er best uit vind ik) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: Zo, nice! Die heeft echt mooie stukken gemaakt, zowhee! Sluit inderdaad goed aan bij de stijl die ik wil, hindoe, maar niet te origineel, beetje funky en kleurig en strak. Echt mooi! Zijn giger tattoo de derde gallery is echt knap! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Ja goed he! Ik mag op 30 juni plaats nemen in de stoel, kan niet wachten! ![]() |
|
hier in het westen van het land hebben de wachtkamers ook stoelen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: apart idee voor een tattoo wel.. dat westen. ![]() |
|
westside is die best ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Omdat je graag naar muziek luistert? ![]() ![]() |
|
Omdat ze graag nootjes eet. ![]() |
|
Ik zou wel graag een Ouroboros willen. maar weet niet zo goed waar. ![]() |
|
quote: Nou je het zegt, daar zit muziek in. ![]() |
|
(berichtje van een nieuw lid) Zelf ik heb ik 2 tattoo's, 1 fantasie logo dinges, en 1 met de naam van mijn dochtertje. Nu wil deze uitbreiden met de naam van mijn zoontje (vorig haar geboren) Nu wil zijn naam in de zelfde stijl er onder laten zetten. Tevens wil ik de uitbreiding iets verwerken die voor de drie belangrijkste/meest geliefde personen staan in mijn leven (vrouw, dochter en zoon) Nu zat ik zelf te denken aan drie bloemen. Helaas weet ik nog niet zeker welke bloem ik er voor neem. Oké roos is natuurlijk de meest logische keuze echter vind ik deze weer een beetje afgezaagd. Ik hoop dat jullie misschien wat ideeën voor mij hebben. Mischien een ander soort bloem of misschien logo die staan voor geliefde. Dit is op het moment de tattoo met de naam van mijn dochter, mijn plan is om de sterren aan de boven kant uit tebreiden zodat de verhoudingen straks weer kloppen. De wolken worden aan de anderkant van de naam van mijn dochter iets verlengt en daarna de naam van mijn zoon. Daar onder komen dan de drie bloemen/logo's. ![]() ![]() |
|
quote: Vrijdag de 22e beginnen, driewerf HEERSCH!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Nadeel van Admiraal is wel dat hij een gigantische wachtlijst heeft Por Vida ![]() |
|
Klopt wel idd, hij heeft nogal wat werk. En alles bijna alleen maar complete rugstukken en full-sleeves. Gaat wel een beetje tijd in zitten. But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |