![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
eind augustus maar es starten met de full sleeve ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Ik niet........straaaangge, wacht ik kom wel ff op m to the sn! ![]() ![]() |
|
quote:Ik ga Zaterdag voor mijn full. Alle lijnen in 1 keer= 5 uur prik prik ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
quote: ik zie ook een x.... misschien effe in een photobucket uppen ofzo? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Volgende week woensdag een mooie viking kop op m`n onderbeen/kuit.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: heh... ik las onderbroek. tijd voor een kop koffie ofzo ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Mag jij wel zien hoor Jacky ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Zo dan: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 17-06-2009 21:58] ![]() |
|
Beter 56 sterretjes op je gezicht, dan 56 gezichtjes op je.. ...hm, misschien gaat die vlieger in dit geval niet op.. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Gaaf! Op je andere arm of elders? En door wie laat je die zetten? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-06-2009 22:09] ![]() |
|
quote: Ik weet het nog niet, heb gelukkig nog zat tijd = een jaar om erover na te denken waar ik m wil. In ieder geval in full colour en ik denk dat ik m bij Mia laat zetten dan, die is wel goed in zulke dingen. Doe nog ns een foto van die van jou, die is ook gaaf! ![]() ![]() |
|
quote: de viking OP je onderbroek, of IN je onderbroek? ![]() hehe... neeeeee... maar ik kom binnenkort wel een keertje kijken naar de kleine viking die jullie geproduceerd hebben. ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Zal es foto van maken, staat niet meer op de pc na de grote pc schoonmaak. ![]() Ghehehe ik ben ook alweer wat jaar bezig voor een grote tattoo op been/voet, wil ik bij Tattoo Mania laten zetten.. wachttijd meer dan een jaar en de afspraak moet ik nog maken. ![]() Mia vind ik zelf niet zo geweldig, vind dat er in Zwolle niet echt veel talent rondloopt die echt bijzonder mooie prikwerkjes maken. edit: Ohja op Hiv's stond er eentje. Mijn Angry Woody Woodpecker/Hakenkruis/Nike promotie plakplaatje ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-06-2009 22:25] ![]() |
|
Mja, ben zelf niet zo'n fan van tattoo mania aangezien gert-jan mn sterren en skulls tattoo op Elsrock verneukt heeft, gelukkig heeft Mia m weer strak gekregen.... ![]() |
|
quote: Nee joh, Gert-Jan is van Cult Art in Nijverdal. Ik bedoel Tattoo Mania in Apeldoorn. http://125616.extrasnel.nl/ ![]() |
|
Oeh nice stuff!! ![]() Achja een mooie tattoo is het wachten waard! ![]() |
|
Dacht dat Bitchslap daar ook haar tattoo had laten zetten. Die shop heeft echt supermooi werk, ook behoorlijk wat prijzen gewonnen nationaal en internationaal. Voorbeeldwerk vind ik erg goed wat ik zie op de website. ![]() |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Staat in al een aantal topics op zm, zo ook in dit topic. Vreemd verhaal inderdaad. ![]() |
|
O, shit, sorry. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Heel gaaf, ik zit ook nog aan zoiets te denken, mooie betekenis ook. ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: oud nieuws ![]() anyway, ze wil de deur net uit. maar die 2e foto ziet er toch wel behoorlijk uit alsof ze op stap is ofzo.... ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Ja, boeddha's hebben toch wel wat. Maar ik laat m denk ik door een vriendin ontwerpen, zij kan heel erg goed tekenen! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |