IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : La topiq des nouvelles (nieuwstopic) neu neu neu Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-03-2009 23:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 maart 2009 23:06 schreef Greycloak het volgende:
Breder kijken.




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Argh
Usericon van Argh
Posted 02-03-2009 0:20 by Argh Profiel van Argh

hehe serieus op mijn opleiding lopen wel een stuk of 5 mensen rond met die afwijking... erg vervelend ook als je met hun praat en er staan andere mensen bij... je denkt de hele tijd dat ze iemand anders aankijken...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-03-2009 0:42 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe ik snap er ook nooit wat van, behoorlijk irritant, en als je zegt dat ze gewoon ff normaal moeten doen krijg je echt van die kut reacties.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-03-2009 5:53 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 maart 2009 23:12 schreef ElitE het volgende:


Ik had vroeger een leraar die zo keek. Lastig met afkijken. Op een gegeven moment had ik het door, als hij je recht aankeek zag hij je niet. Vanaf dat moment had ik de lachers op mijn hand, steeds als hij me recht aankeek stak ik mijn middelvinger op of trok ik mijn broek naar beneden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2009 8:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik denk dat het sowieso lachen is als jij je broek naar beneden trekt ..


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-03-2009 8:36 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 maart 2009 8:32 schreef Jenje het volgende:
Ik denk dat het sowieso lachen is als jij je broek naar beneden trekt ..

In de dierentuin schoot een olifant wel een keer in de lach. Die snapte niet dat ik met dat ding pinda's kon eten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-03-2009 10:08 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 2 maart 2009 5:53 schreef bastianus het volgende:
Ik had vroeger een leraar die zo keek. Lastig met afkijken. Op een gegeven moment had ik het door, als hij je recht aankeek zag hij je niet. Vanaf dat moment had ik de lachers op mijn hand, steeds als hij me recht aankeek stak ik mijn middelvinger op of trok ik mijn broek naar beneden.




Against God and Government


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-03-2009 11:54 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

lal

quote:
Bedrogen verloofde sloopt feestzaal

Een 31-jarige man is door zijn verloofde in elkaar geslagen toen op zijn verjaardagsfeest bekend werd dat hij vreemd was gegaan.

De 18-jarige vrouw die zich verheugde op het huwelijk, sloeg daarop het feestzaaltje te Bremen kort en klein. Er moesten vier agenten aan te pas komen om de vrouw tot bedaren te brengen. De kans is niet groot dat het huwelijk nog door gaat.

(SN)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-03-2009 12:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Een half jaar lang kunnen mensen mobiel bellen met God. De Nederlandse kunstenaar Johan van der Dong uit het Groningse Grijpskerk wil met zijn kunstwerk God overal en altijd bereikbaar laten zijn zodat de moderne mens hem kan raadplegen zodra hij of zij daar behoefte aan heeft. Dat meldt De Telegraaf.

De kunstenaar zal zelf met een aantal dichters steeds een ander voicemailbericht inspreken op de telefoon. Hij hoopt dat geïnteresseerden een bericht achterlaten op de telefoon. "Mensen zetten daarmee hun gedachten op een rijtje, en in feite is dat een vorm van bidden." In de Kunstruimte Noorderstation Zuidoost van het station Groningen komt vanaf zaterdag 7 maart een installatie die de ingesproken berichten van mensen uitzendt. "Maar we doen dat op zo'n manier dat niemand de stemmen kan herkennen", zegt Van der Dong. Het (Nederlandse) nummer van God is 06-44244901.


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-03-2009 16:07 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Purrel Fränkel geschorst na joint


De Graafschap moet het een maand lang stellen zonder Purrel Fränkel. De verdediger is door de KNVB geschorst omdat hij positief is bevonden bij een dopingcontrole na afloop van de wedstrijd De Graafschap - Ajax op 21 december 2008. In zijn urine werden toen sporen van cannabis gevonden.

Fränkel biedt zijn excuses aan, maar zegt zich van kwaad bewust te zijn. "Ik heb me nooit met stimulerende middelen bezig gehouden die mijn prestaties zouden moeten bevorderen. Ik heb een aantal dagen voor de desbetreffende wedstrijd, op een feestje, samen met enkele vrienden een marihuanasigaret gerookt. Ik was mij er niet van bewust dat dit onder verboden en stimulerende middelen valt. Ik heb er spijt van, het is nooit mijn bedoeling geweest om De Graafschap in een negatief daglicht te stellen", aldus Fränkel.


haha wie is er ooit van een marihuanasigaret( ) harder gaan lopen?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 02-03-2009 16:09 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

hehehehe

neem dan wat speed ofzo


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-03-2009 16:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

of EPO "om van de chemo te herstellen"


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-03-2009 21:22 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Vliegtaks kost Nederland 1,2 miljard

De invoering van de vliegtaks heeft Nederland tot nu toe 900.000 passagiers gekost. Deze reizigers zijn uitgeweken naar vliegvelden waar ze geen extra luchtvaartbelasting hoeven te betalen, vooral in België en Duitsland.

Dat heeft KLM-directeur Peter Hartman dinsdag in Brazilië gezegd in de marge van een bezoek aan vliegtuigfabrikant Embraer. Hij rekent erop dat afschaffing of verlaging van de vliegtaks onderdeel is van het pakket crisismaatregelen dat het kabinet deze weken bespreekt om de economie op gang te krijgen. ,,Het zou me verbazen als dit er niet tussen zit. In welke vorm, dat zien we wel.''

1,2 miljard

Hartman zei dat binnenkort een onderzoek verschijnt waaruit blijkt dat de Nederlandse economie 1,2 miljard euro omzet misloopt door de vliegtaks. De reisbranche presenteerde eind januari een eerste onderzoek naar de gevolgen van de nieuwe belasting, waaruit eenzelfde schadepost naar voren kwam. Volgens Hartman verdient de overheid 250 tot 300 miljoen euro aan de taks.

(SN)

GOH


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 04-03-2009 11:45 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 2 maart 2009 16:07 schreef ElitE het volgende:
Purrel Fränkel geschorst na joint


De Graafschap moet het een maand lang stellen zonder Purrel Fränkel. De verdediger is door de KNVB geschorst omdat hij positief is bevonden bij een dopingcontrole na afloop van de wedstrijd De Graafschap - Ajax op 21 december 2008. In zijn urine werden toen sporen van cannabis gevonden.

Fränkel biedt zijn excuses aan, maar zegt zich van kwaad bewust te zijn. "Ik heb me nooit met stimulerende middelen bezig gehouden die mijn prestaties zouden moeten bevorderen. Ik heb een aantal dagen voor de desbetreffende wedstrijd, op een feestje, samen met enkele vrienden een marihuanasigaret gerookt. Ik was mij er niet van bewust dat dit onder verboden en stimulerende middelen valt. Ik heb er spijt van, het is nooit mijn bedoeling geweest om De Graafschap in een negatief daglicht te stellen", aldus Fränkel.


haha wie is er ooit van een marihuanasigaret( ) harder gaan lopen?


Voor stop en go conditie zoals voetbal heb je er volgens mij weinig aan maar voor duursporten zoals marathon is lichtelijk stoned een hele goeie om je ritme vast te houden.


Een kleine snol zit zo vol.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-03-2009 12:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm nu heb ik welles dronken en stoned hardgelopen(moest 10 km vanaf het station naar huis komen om 5.00). T was niet erg hinderlijk maar ook niet bijzonder succesvol.

Tja bij duursport misschien handig omdat het je wat afremd, maarja dan is muziek toch ook behoorlijk zware doping.

Wat ik wel merk is dat je hartslag gigantisch ervan omhoog gaat, in rust iets van 150 is niet raar, ik had toevallig een keer mn hartslag meter om toen ik ging blowen, en toen piepte hij dat de training begon en later zelfs dat ik rustiger aan moest doen. Nu denk ik niet dat je bij hartlopen 200 hebt, maar je hart werkt echt niet veel relaxter lijkt me.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 04-03-2009 12:13 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 4 maart 2009 12:02 schreef ElitE het volgende:
hmm nu heb ik welles dronken en stoned hardgelopen(moest 10 km vanaf het station naar huis komen om 5.00). T was niet erg hinderlijk maar ook niet bijzonder succesvol.

Tja bij duursport misschien handig omdat het je wat afremd, maarja dan is muziek toch ook behoorlijk zware doping.

Wat ik wel merk is dat je hartslag gigantisch ervan omhoog gaat, in rust iets van 150 is niet raar, ik had toevallig een keer mn hartslag meter om toen ik ging blowen, en toen piepte hij dat de training begon en later zelfs dat ik rustiger aan moest doen. Nu denk ik niet dat je bij hartlopen 200 hebt, maar je hart werkt echt niet veel relaxter lijkt me.


Raar bij mij precies andersom. Stoned daalt bij mij de hartslag. In rust zit ik normaal tussen de 40-45 per minuut (veel conditietraining). stoned zakt dat tot tussen de 30 en 40 per minuut. Alcohol en hardlopen is een verschrikking. 1 biertje is genoeg om je conditie tijdelijk af te laten zakken.


Een kleine snol zit zo vol.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-03-2009 13:24 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

http://www.jihadwatch.org/archives/025016.php

Wat zegt Wilders nu?!? Nou ja, nu, een week geleden in NY.

I suggest we walk in the tradition of giants like General McAuliffe and the American soldiers who fought and died for the freedom of my country and for a secular and democratic Europe.

Haha! Volgens mij begrijpt hij niet helemaal wat hij hier zegt, zeker niet omdat hij eerder zo hoog opgaf over de judeo-christelijke traditie (toch?).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-03-2009 14:14 by Mark Profiel van Mark

Ik denk dat wat hij bedoelt is, dat er best partijen mogen zijn die hun ideologie baseren op de judeo-christelijke moraal (die in de praktijk doorgaans toch al redelijk gelijk is aan een huimanistische moraal), zolang religie en staat in uitvoering maar geheel gescheiden blijven. Het een hoeft het ander niet te bijten, maar zaken als de sharia moeten absoluut buiten enige vorm van staat of rechtspraak gehouden blijven.

En dat is dan ook een van de weinige punten waar ik het volledig met hem eens ben.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 04-03-2009 14:15]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-03-2009 14:31 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

NUTS


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-03-2009 14:32 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

In Paradiso in Amsterdam is op een persconferentie bekendgemaakt welke artiesten tijdens de 40e editie van Pinkpop in Landgraaf zullen optreden. Pinkpopbaas Jan Smeets en 3FM-dj Giel Beelen presenteerden de bands en artiesten die tijdens het pinksterweekend hun opwachting maken.

Zaterdag: Just Jack, Kings of the Day, Me First and the Gimme Gimmes, Elbow, Chris Cornell, The Killers, Bruce Springsteen

Zondag: Kyteman, White Lies, Pendulum, De Staat, Maria Mena, James Morrison, Keane, Milow, Volbeat, Madness, Placebo, Depeche Mode

Maandag: The Kooks, Novastar, Amy MacDonald, Franz Ferdinand, Anouk, Snowpatrol, The Ting Tings, Katy Perry, De Jeugd van Tegenwoordig, The Script, Billy Talent, Shinedown, The All-American Rejects

Er worden rondom het Pinksterweekend een aantal dingen georganiseerd met als thema "40 jaar Pinkpop". Op radiostation 3FM worden de beste liveopnames uit de laatste veertig jaar uitgezonden, en via de website kan worden gestemd op het beste beeldfragment. Ook op de tv wordt een programma uitgezonden rondom dit thema. Op 2e Pinksterdag wordt op 3FM het meest legendarische moment uit 40 jaar Pinkpop bekendgemaakt.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 04-03-2009 14:35 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Altijd weer die godverse Giel Beelen, wat een rampenplan is dat zeg.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-03-2009 14:35 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 4 maart 2009 14:14 schreef Mark het volgende:
Ik denk dat wat hij bedoelt is, dat er best partijen mogen zijn die hun ideologie baseren op de judeo-christelijke moraal (die in de praktijk doorgaans toch al redelijk gelijk is aan een huimanistische moraal), zolang religie en staat in uitvoering maar geheel gescheiden blijven. Het een hoeft het ander niet te bijten, maar zaken als de sharia moeten absoluut buiten enige vorm van staat of rechtspraak gehouden blijven.

Ik vind dat hij wat zwabbert daarin.

http://www.geencommentaar.nl/index.php/2006/03/21/wilders_wil_heldere_wijn_schenken

Hij wil bijvoorbeeld artikel 1 van de Grondwet schrappen!

Artikel 1 geldt voor "Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan".

...

Hij wil het ook niet echt kwijt maar vervangen door een artikel dat bepaalt dat de joods-christelijke en humanistische traditie en cultuur de dominante cultuur in Nederland is.


En voordat gehuil ontstaat over "linkse media":

http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=706

Onze Grondwet zegt niets over onze identiteit en afkomst. En dat is een gemiste kans omdat juist deze tekst een opsomming biedt van bijvoorbeeld onze rechten en vrijheden, de belangrijkste verworvenheden van de democratische rechtsstaat. Die democratische rechtsstaat is ontstaan vanuit een eeuwenoude discussie tussen de twee tradities die onze cultuur hebben geschapen: de joods-christelijke en de humanistische. De normen en waarden zoals die in het spanningsveld tussen deze tradities zijn voortgebracht, vormen onze dominante cultuur, en die verdient het als zodanig in een nieuw artikel 1 van onze Grondwet te worden vastgelegd. Zij vormen niet alleen de basis maar ook de grenzen van onze beschaving.

Dit soort dingen horen niet in een grondwet thuis als je een waarlijk seculiere staat nastreeft.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-03-2009 14:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 maart 2009 12:13 schreef SkinPeeleR het volgende:
Raar bij mij precies andersom. Stoned daalt bij mij de hartslag. In rust zit ik normaal tussen de 40-45 per minuut (veel conditietraining). stoned zakt dat tot tussen de 30 en 40 per minuut. Alcohol en hardlopen is een verschrikking. 1 biertje is genoeg om je conditie tijdelijk af te laten zakken.


ah okee, jah heel persoonlijk dan weer, maargoed k vind het nog een beetje onzinnig om het op de lijst te zetten, aangezien sommige al dan niet nodige medicijnen nog veel meer effect hebben. Meneer armstrong had bepaalde medicijnen nodig voor na zn chemo enzo, maar dat wil nog niet zeggen dat het geen doping is.

Wiet blijft al snel 1 of 2 weken in je bloed en pis meetbaar met vrijwel geen effect (bij topsport welliswaar wat minder) zo kan je al snel uitgesloten worden door dit soort vrijetijdsbestedingen.
Is caffeine eigenlijk toegestaan want dat is nou echt niet veel beter en minder invloedrijk dan wiet.(ligt ook aan de sport)

Goeie conditie trouwens


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-03-2009 14:41 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

@ Zelthor's quote van Wildors: 'de grenzen van onze beschaving'.

Meesterlijk staaltje politiek taalgebruik, hoop geblaat, weinig inhoud.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


invictis
Usericon van invictis
Posted 04-03-2009 14:43 by invictis Profiel van invictis

ach huidige regering wordt ook niet iedereen happy van.
Zal wel een onvergetelijke regeerperiode worden als Wilders aan de macht is ...


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen