IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : La topiq des nouvelles (nieuwstopic) neu neu neu Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-03-2009 16:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 27 maart 2009 16:44 schreef ElitE het volgende:
mwa opzich is vegetarisch niet ongezond ofzo het is alleen een stuk zwaarder te verteren, dus mensen met darmproblemen kunnen beter even niet op planten overstappen.(wat hitler wel deed en hem nog een grotere stinkerd maakte)

Vegetarisme is trouwens wel een luxe iets, zeker in landen met een winter. Er is simpelweg niet het hele jaar geen goede samenstelling van voedsel te vinden noten heb je eigenlijk alleen in de herfst. En eigenlijk hoe noordelijker je gaat hoe belangrijker vlees wordt. Eskimo's eten vrijwel alleen maar vlees.



true

ik stink als de pest, and I like it!


signature


invictis
Usericon van invictis
Posted 27-03-2009 16:50 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 27 maart 2009 16:49 schreef Hypnos het volgende:
lol, jij niet eet


mja zoiets ja


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-03-2009 16:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

alcoholici ftw!!


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-03-2009 16:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

eet je wel vis?

Tofu en alles heb je ook niet per se nodig voor een goed dieet. Maar als je bepaalde dingen gaat missen kun je op lange termijn wel tekorten gaan vertonen.(maar je zit niet in de groei en bent niet zwanger dus is het een stuk minder belangrijk).
Tekorten komen langzaam en hoef je niet altijd zo door te hebben, Maar goed je lichaam kan aardig wat hebben en je smaak zegt zelf wel een beetje wat je nodig hebt, als je er maar tevreden mee bent. Maar ik voel me behoorlijk slap en leeg als ik geen vlees eet.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


invictis
Usericon van invictis
Posted 27-03-2009 16:53 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 27 maart 2009 16:51 schreef Hypnos het volgende:
alcoholici ftw!!


dat bier hoeft ook niet zo duur te zijn.
pado's/schimmels en drank kom je een eind mee heb ik al gemerkt


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-03-2009 16:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

oja, drugs tegen honger


vis is gezond ja,
ik heb kilos plaatvis, weekdieren, garnaloïden en zalm

van Zalm wordt je kalm


signature


invictis
Usericon van invictis
Posted 27-03-2009 16:55 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 27 maart 2009 16:53 schreef ElitE het volgende:
eet je wel vis?

Tofu en alles heb je ook niet per se nodig voor een goed dieet. Maar als je bepaalde dingen gaat missen kun je op lange termijn wel tekorten gaan vertonen.(maar je zit niet in de groei en bent niet zwanger dus is het een stuk minder belangrijk).
Tekorten komen langzaam en hoef je niet altijd zo door te hebben, Maar goed je lichaam kan aardig wat hebben en je smaak zegt zelf wel een beetje wat je nodig hebt, als je er maar tevreden mee bent. Maar ik voel me behoorlijk slap en leeg als ik geen vlees eet.


ik weet wat je bedoelt met een stoffentekort.
1 keer in de zoveel tijd haal ik wel eens vis ja, en slik wat multivitamine van tijd tot tijd.
voel me er wel relaxed onder en stukken rustiger in mijn hoofd op de 1 of andere manier.
Iedereen moet "doen" wat die niet laten kan , ik stel alleen mensen wel op prijs als ze zich bewust zijn van wat ze doen en laten.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 27-03-2009 16:56 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 27 maart 2009 16:54 schreef Hypnos het volgende:
oja, drugs tegen honger


vis is gezond ja,
ik heb kilos plaatvis, weekdieren, garnaloïden en zalm

van Zalm wordt je kalm


van vis wordt ik beregeil, er...niet met een grizzly gecrossbreed overgens denk ik


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-03-2009 16:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

multivitamine pilletjes zijn een leuk verkoopconcept maar vitamines worden alleen opgenomen met de juiste voeding ernaast hoor

Edit: En als er 1 dier slecht aan zn einde komt is het vis wel

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 27-03-2009 16:58]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


invictis
Usericon van invictis
Posted 27-03-2009 17:00 by invictis Profiel van invictis

"grom"


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-03-2009 17:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 27 maart 2009 16:56 schreef invictis het volgende:
van vis wordt ik beregeil, er...niet met een grizzly gecrossbreed overgens denk ik


vis en kaas

net als pepers en pikant


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-03-2009 17:19 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 27 maart 2009 16:49 schreef invictis het volgende:
het gaat erom op de manier waarop deze dieren worden vervoerd en afgemaakt.
als jij je daar nu eens even fatsoenlijk inleest kunnen we verder

Weleens gezien hoe varkens en kippen vervoerd worden? Weleens gezien hoe kippen, eenden en ganzen afgemaakt worden? Weleens gezien wat voor leven koeien en varkens in de bio-industrie hebben?
Het blijft selectieve verontwaardiging. Omdat honden, nertsen en zeehonden een hoog aaibaarheidsgehalte hebben maakt iedereen zich er druk over. Maar als een dier in de vleesindustrie past wordt het ineens anders. Omdat niemand ziet wat er gebeurt en de beesten netjes weggestopt zijn in "agrarische ontwikkelingsgebieden".
Overigens vind ik dat iedere vleeseter een dier zou moeten kunnen afmaken. Omdat dit bij het eten van vlees hoort. Zelf moet ik dit ook op het werk af en toe. Zet je met beide benen op de grond.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-03-2009 17:54 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 27 maart 2009 15:24 schreef Hypnos het volgende:
Later op het politiebureau verklaarde de verdachte overigens dat 'ACAB' wat hem betreft niet staat voor 'all cops are bastards', maar voor 'acht cola, acht bier'.
Nice try

vooruit, voor deze held:





Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-03-2009 22:33 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 27 maart 2009 17:54 schreef Judge M. het volgende:










Bruce Banner


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-03-2009 23:00 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
LLink wordt link

Omroep LLink gaat het Commissariaat voor de Media en de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) helemaal kapot maken.

De omroep beweert dat het commissariaat de NPO heeft opgedragen om de programmafinanciering van LLink weer stop te zetten.

Geld

LLink zou het geld gebruiken voor het werven van leden, maar de omroep betwist dit. Zij beweren namelijk dat het geld voor de tv-spotjes voor ledenwerving is betaald met geld dat door leden is opgebracht. En als LLink iets zegt over geld, dan zal het wel zo zijn.

De jonge omroep verkeert in ernstige financiële zorgen. Voor 1 april moeten 150.000 leden binnengehaald zijn zodat de omroep kan blijven bestaan. Tegen die tijd verwacht de organisatie weer genoeg geld te hebben.

Hoe LLink de rechtszaak gaat financieren, is onbekend.

(SN)

Doegie.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-03-2009 23:47 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Na 13 jaar misbruik eigen kinderen staat vader voor rechter door Fred Soeteman


Vader verdoofde kinderen voor hij ze verkrachtte

Om zijn kinderen stiekem te kunnen misbruiken deed Leeuwardenaar André L. slaappillen in hun glaasje warme melk voor het slapen gaan. Met een videocamera op statief maakte hij er opnamen van. "Dat was omdat ik er eigenlijk mee op wilde houden", was gisteren voor de rechtbank zijn opmerkelijke uitleg. "Dan kon ik 't op de filmpjes nog eens bekijken."


Bijna dertien jaar is hij bezig geweest in gezinsverband. Eerst met zijn zoontje, van zijn vijfde tot hij naar de mavo ging. "Vader was een viezerik. Hij was niet te vertrouwen", aldus de zoon zijn verklaring. "Ik heb me als kind nooit veilig gevoeld. Ik droomde dat als ik groot genoeg was, ik hem in elkaar zou slaan..." Toen de jongen zich durfde te gaan verzetten gleed pa bij zijn tweelingdochters tussen de lakens. Dat kwam uit toen een van de meisjes, op haar vijftiende, om een uur of vier in de nacht wakker werd, merkte wat er gaande was en iedereen in huis alarmeerde. Het duurde nog drie jaar voor de knoop werd doorgehakt en vader het huis uit werd gezet. Intussen hadden de meisjes grote angsten uitgestaan. Ze barricadeerden de deur van hun kamer. Acht jaar cel en tbs met dwangverpleging was de eis van officier van justitie mr. H. Mous.

Sinds zijn 23e was bekend dat hij niet van kinderen af kon blijven. Toen al misbruikte hij een meisje van zes. Op zijn 31e werd hij opnieuw ontmaskerd, en op zijn 39e bleek hij zich aan zijn dochter uit zijn eerste huwelijk te hebben vergrepen. Er kwam een scheiding van en toen liet hij het kind weten: "Ik zoek een nieuwe vrouw en dan doe ik met de nieuwe kinderen precies hetzelfde."

L. wil niet horen van pedofilie. "Ik heb me wel zo gedragen, maar ik bén het niet," zei hij. Hij ziet zijn daden wel als een verslaving. "Soms lag ik op mijn knieën voor het bed om God te smeken of het op kon houden." Uitspraak: 9 april.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-03-2009 23:49 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote: Sinds zijn 23e was bekend dat hij niet van kinderen af kon blijven. Toen al misbruikte hij een meisje van zes. Op zijn 31e werd hij opnieuw ontmaskerd, en op zijn 39e bleek hij zich aan zijn dochter uit zijn eerste huwelijk te hebben vergrepen.

Toch ook zeker falende hulpverlening.
Chemisch castreren die hap, eikel!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 27-03-2009 23:49 by jeroen83 Profiel van jeroen83

In Turijn is een man gearresteerd die ervan wordt beschuldigd zijn dochter een kwart eeuw lang te hebben opgesloten en misbruikt. Een zoon van deze 63-jarige verdachte is ook aangehouden omdat hij zijn eigen dochters zou hebben misbruikt.

De vader is een handelaar in tweedehandsartikelen en zou zijn dochter hebben misbruikt sinds ze negen jaar oud was, berichtte vrijdag het dagblad La Repubblica op gezag van de politie van Turijn.

De vrouw die nu 34 jaar oud is, ging niet meer naar school vanaf haar dertiende levensjaar en verliet de ouderlijke woning daarna alleen nog maar gezelschap van haar vader. Ze zou veel in een donkere kamer zijn opgesloten.

Laura

De zaak kwam aan het licht toen de vrouw die in de Italiaanse media Laura is genoemd, in oktober naar de politie stapte.

Ze was toen al een paar weken bij haar 40-jarige broer die haar ook zou hebben misbruikt. Hij wordt ervan beschuldigd zijn vier dochters in de leeftijd van zes tot twintig jaar te hebben mishandeld en verkracht.



Never have so many sacrificed so much for so few


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 27-03-2009 23:51 by GRAFTAK Profiel van GRAFTAKhttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

En Clinton heeft nooit geinhaleerd zeker. Chemische castratie lijkt me in zo'n geval minstens op z'n plek. Jeezus, wat word ik giftig van dit soort dingen.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-03-2009 23:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 27 maart 2009 23:47 schreef De Tegenpartij het volgende:
Na 13 jaar misbruik eigen kinderen staat vader voor rechter door Fred Soeteman


Vader verdoofde kinderen voor hij ze verkrachtte

Om zijn kinderen stiekem te kunnen misbruiken deed Leeuwardenaar André L. slaappillen in hun glaasje warme melk voor het slapen gaan. Met een videocamera op statief maakte hij er opnamen van. "Dat was omdat ik er eigenlijk mee op wilde houden", was gisteren voor de rechtbank zijn opmerkelijke uitleg. "Dan kon ik 't op de filmpjes nog eens bekijken."


Bijna dertien jaar is hij bezig geweest in gezinsverband. Eerst met zijn zoontje, van zijn vijfde tot hij naar de mavo ging. "Vader was een viezerik. Hij was niet te vertrouwen", aldus de zoon zijn verklaring. "Ik heb me als kind nooit veilig gevoeld. Ik droomde dat als ik groot genoeg was, ik hem in elkaar zou slaan..." Toen de jongen zich durfde te gaan verzetten gleed pa bij zijn tweelingdochters tussen de lakens. Dat kwam uit toen een van de meisjes, op haar vijftiende, om een uur of vier in de nacht wakker werd, merkte wat er gaande was en iedereen in huis alarmeerde. Het duurde nog drie jaar voor de knoop werd doorgehakt en vader het huis uit werd gezet. Intussen hadden de meisjes grote angsten uitgestaan. Ze barricadeerden de deur van hun kamer. Acht jaar cel en tbs met dwangverpleging was de eis van officier van justitie mr. H. Mous.

Sinds zijn 23e was bekend dat hij niet van kinderen af kon blijven. Toen al misbruikte hij een meisje van zes. Op zijn 31e werd hij opnieuw ontmaskerd, en op zijn 39e bleek hij zich aan zijn dochter uit zijn eerste huwelijk te hebben vergrepen. Er kwam een scheiding van en toen liet hij het kind weten: "Ik zoek een nieuwe vrouw en dan doe ik met de nieuwe kinderen precies hetzelfde."

L. wil niet horen van pedofilie. "Ik heb me wel zo gedragen, maar ik bén het niet," zei hij. Hij ziet zijn daden wel als een verslaving. "Soms lag ik op mijn knieën voor het bed om God te smeken of het op kon houden." Uitspraak: 9 april.





verdoven is lief

maar niet lief genoeg


chemisch castreren idd!


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-03-2009 23:56 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 27 maart 2009 23:47 schreef De Tegenpartij het volgende:
Na 13 jaar misbruik eigen kinderen staat vader voor rechter door Fred Soeteman


Heeft Fred er nu voor gezorgd dat die vader voor de rechter kwam, of is Fred de veroorzaker van al deze ellende?

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 27-03-2009 23:56]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 28-03-2009 0:03 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 27 maart 2009 23:56 schreef bastianus het volgende:
Heeft Fred er nu voor gezorgd dat die vader voor de rechter kwam, of is Fred de veroorzaker van al deze ellende?


Oeps... Iets te weinig zinloze tekst weg gehaald... Maar dat had je wel door. ;-)

Maarre, castratie ftw, ja. Maar of dat wat uithaald, het zit tussen de oren.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 28-03-2009 0:04]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 28-03-2009 1:33 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Zwitsers hebben moeite met Duitsers(Novum/AP)

De Zwitserse antiracismecommissie heeft vrijdag een ongebruikelijke waarschuwing doen uitgaan. Er wordt opgeroepen tot waakzaamheid voor haat tegen Duitsers.

De Anti-Duitse sentimenten zijn in Zwitserland de laatste tijd sterk toegenomen. Zwitserland heeft de grenzen geopend voor werknemers uit heel Europa en vooral Duitsers maken daarvan gebruik. De universiteiten in het land tellen vaak meer Duitse dan Zwitserse studenten en veel hoogopgeleide banen gaan eveneens naar Duitsers. De 7,7 miljoen Zwitsers hebben vaak moeite met de permanente aanwezigheid van de 220 duizend Duitsers in hun midden.

Krantenkoppen als 'De Duitsers komen' en 'Hoeveel Duitsers kan Zwitserland hebben?' worden door de antiracismecommissie gelaakt, net als open brieven en internetfora die een karikaturaal beeld van Duitsers verspreiden.

Het is er niet beter op geworden door de onenigheid tussen de Duitse en de Zwitserse ministeries van financiën over het bekende bankgeheim in het Alpenland. De rechtse Zwitserse parlementariër Thomas Müller zei laatst dat de Duitse minister van Financiën Peer Steinbrück hem deed denken aan 'die generatie Duitsers die zestig jaar geleden door de straten marcheerde met leren jassen, laarzen en banden om hun arm'.



GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 28-03-2009 1:35 by GRAFTAK Profiel van GRAFTAKhttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Gelijk hebben ze! Joden zijn erg, maar Duitsers?



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-03-2009 8:21 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 maart 2009 0:03 schreef De Tegenpartij het volgende:
Maarre, castratie ftw, ja. Maar of dat wat uithaald, het zit tussen de oren.

Psies, het onderdrukt lustgevoelens, maar geen perversie of sexuele voorkeur. Eunuchen b.v. stonden bekend om hun perverse gedrag en humor.
(Nee, ik heb mijn zaakie nog)


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen