IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : La topiq des nouvelles (nieuwstopic) neu neu neu Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-02-2009 21:03 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 februari 2009 20:58 schreef WhiteRider het volgende:
Niemand weet nog iets over de oorzaak, het onderzoek kan nog maanden of jaren duren, maar Grey knows it all.


Hehe, Grey maakt zich hier en nu onsterfelijk belachelijk.


Boeiender


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-02-2009 21:05 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Nee hoor, want Grey leest wel eens wat.

En hij bouwt modelvliegtuigjes. Je weet.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-02-2009 21:06 by Mark Profiel van Mark

Als God had gewild dat Turken zouden vliegen dan had hij ze wel vleugeltjes gegeven.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-02-2009 21:07 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

NIEUWSFLASH: ER IS GEEN, IK HERHAAL, GEEN gOD!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-02-2009 21:09 by Mark Profiel van Mark

Tuurlijk wel, wie heeft anders al die kerken overal gebouwd?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-02-2009 21:49 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 25 februari 2009 21:03 schreef MR. N het volgende:
Hehe, Grey maakt zich hier en nu onsterfelijk belachelijk.
Tuurlijk.

Nogmaals, een Boeing die naar beneden dondert duidt op niets anders dan een te lage snelheid om lift onder de vleugels te genereren. Een beetje piloot weet dat.
Het enige dat ik hier lees is dat het allemaal met mijn Turkenfobie (...) te maken heeft en geen andere speculaties.
Spreek me eens tegen ofzo, beetje schelden kan iedereen wel.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-02-2009 21:56 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 25 februari 2009 21:49 schreef Greycloak het volgende:
Tuurlijk.

Nogmaals, een Boeing die naar beneden dondert duidt op niets anders dan een te lage snelheid om lift onder de vleugels te genereren. Een beetje piloot weet dat.


Vanzelfsprekend.

Een mensenlijke fout lijkt het meest voor de hand liggend, maar er kunnen tig andere oorzaken voor een te lage snelheid zijn. Dat zal uit het onderzoek blijken.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-02-2009 21:57 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 februari 2009 21:49 schreef Greycloak het volgende:
Tuurlijk.

Nogmaals, een Boeing die naar beneden dondert duidt op niets anders dan een te lage snelheid om lift onder de vleugels te genereren. Een beetje piloot weet dat.
Het enige dat ik hier lees is dat het allemaal met mijn Turkenfobie (...) te maken heeft en geen andere speculaties.
Spreek me eens tegen ofzo, beetje schelden kan iedereen wel.



quote:

Ik zeg alles uit dat land verbieden hier te mogen landen.

Mwoh, als Turken in een auto een standaard zijn voor hun manier van een ding dat sneller voortbeweegt dan een geit laten bewegen dan heb ik een aardig plaatje.

Wat ik ervan meegekregen heb is dat die gasten op de Hudson hebben laten zien hoe je een noodlanding hoort uit te voeren, en ligt die Turk in 3 stukken in een akker.



Hehe, sorry hoor Grey, maar alleen omdat je wat leest ben je geen expert. En verder ademen jouw posts weer de gebruikelijke kortzichtigheid die we van je gewent zijn uit.

Je hebt volgens jezelf de wijsheid weer in pacht en weet wederom direct schuldiigen aan te wijzen. Knap hoor.


Boeiender


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-02-2009 22:02 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 25 februari 2009 21:57 schreef MR. N het volgende:
Hehe, sorry hoor Grey, maar alleen omdat je wat leest ben je geen expert. En verder ademen jouw posts weer de gebruikelijke kortzichtigheid die we van je gewent zijn uit.

Je hebt volgens jezelf de wijsheid weer in pacht en weet wederom direct schuldiigen aan te wijzen. Knap hoor.

Tsja, het enige andere dat ik hier lees is nogmaals een hoop stompzinnig gescheld en tegenwerpingen zonder funderingen.
Mocht het te wijten zijn aan een defecte brandstofmeter in combinatie met een defecte snelheidsmeter dan nog zijn er mensen die hun werk beter moeten doen.
Heeft iemand die er veel en veel meer verstand van heeft dan deze N00b misschien een logischer verklaring? Ik houd me aanbevolen, en schelden graag in een ander tipok.
Lekker makkelijk.



En waar claim ik de waarheid in pacht te hebben? Zo te lezen trek jij ook erg snel conclusies, dus ga mij niet verwijten waar je jezelf schuldig aan maakt chef!

wederom.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-02-2009 22:03]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-02-2009 22:05 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

 schel·den schold, h gescholden beledigende woorden uitspreken

Oh, en:
quote:
Mocht het te wijten zijn aan een defecte brandstofmeter in combinatie met een defecte snelheidsmeter dan nog zijn er mensen die hun werk beter moeten doen.


Goh, Boeing... Amerikaans! Mischien heeft een amerikaan wel niet goed zijn werk uitgevoerd. Nah, zal toch niet...

Lijkt me dat je beter kan afwachten tot er een onderzoek is afgerond voor er gesproken kan worden over de oorzaak.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 25-02-2009 22:09]


Boeiender


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-02-2009 22:07 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Goed nieuws dat.

Nog beter nieuws:

quote:
Friesland wil rijbewijs voor 17-jarigen

Friesland wil als eerste 17-jarigen begeleid laten autorijden. De provincie heeft in een brief aan verkeersminister Camiel Eurlings gevraagd om het voortouw te mogen nemen in het project "begeleid rijden''.

Eurlings wil dat in 2010 jongeren vanaf 17 jaar mogen autorijden. Vanaf 16,5 jaar mogen ze gaan lessen. Naast de 17-jarige moet wel een ervaren bestuurder met minstens tien jaar rijervaring in de auto zitten. "Het is nog niet bekend of hij de proef landelijk wil houden, maar mocht hij een gebied gaan kiezen, dan is Friesland een goede keus'', aldus een woordvoerder van de provincie.

De eerste

De woordvoerder zei dat Friesland niet per se de eerste moet zijn, maar dat de problemen in de provincie vragen om verbetering in het rijgedrag. Het aantal zwaargewonden door verkeersongevallen is in Friesland sinds 2003 met ruim 60 procent toegenomen, terwijl er landelijk sprake was van een daling. Vooral jongeren tussen de 18 en 24 moeten extra aandacht krijgen.

(SN)

Dit schijnt in Deutschland al voor een % of 30 (!) minder boem op de weg te zorgen. Ik ben benieuwd.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-02-2009 22:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 25 februari 2009 22:02 schreef Greycloak het volgende:
Tsja, het enige andere dat ik hier lees is nogmaals een hoop stompzinnig gescheld en tegenwerpingen zonder funderingen.
Mocht het te wijten zijn aan een defecte brandstofmeter in combinatie met een defecte snelheidsmeter dan nog zijn er mensen die hun werk beter moeten doen.
Heeft iemand die er veel en veel meer verstand van heeft dan deze N00b misschien een logischer verklaring? Ik houd me aanbevolen, en schelden graag in een ander tipok.
Lekker makkelijk.



En waar claim ik de waarheid in pacht te hebben? Zo te lezen trek jij ook erg snel conclusies, dus ga mij niet verwijten waar je jezelf schuldig aan maakt chef!

wederom.


Als de rode baron had gevlogen was ie vast neergehaald door een een rond fladderend stuk shoarma gok ik ..

Sinds WWII zijn de vliegtuigjes ietwat veranderd grey ...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-02-2009 22:15 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 25 februari 2009 22:10 schreef Jenje het volgende:
Als de rode baron had gevlogen was ie vast neergehaald door een een rond fladderend stuk shoarma gok ik ..

Sinds WWII zijn de vliegtuigjes ietwat veranderd grey ...
De piloten en onderhoudsmonteurs dan?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-02-2009 22:21 by Mark Profiel van Mark

Dat zijn vast Koerden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-02-2009 22:22 by Snaack Profiel van Snaack

Ik denk dat het door de lichtval kwam.


Silence
Usericon van Silence
Posted 25-02-2009 22:30 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 25 februari 2009 22:22 schreef Snaack het volgende:
Ik denk dat het door de lichtval kwam.


jullie kunnen wel heel leuk speculeren hoor, al die dingen.. maar íédereen wéét toch dat osama bin laden hier achter zit?

dom volk hiero..


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-02-2009 22:40 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 februari 2009 21:06 schreef Mark het volgende:
Als God had gewild dat Turken zouden vliegen dan had hij ze wel vleugeltjes gegeven.
Of Red Bull natuurlijk



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-02-2009 23:12 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 25 februari 2009 21:06 schreef Mark het volgende:
Als God had gewild dat Turken zouden vliegen dan had hij ze wel vleugeltjes gegeven.

Veel Turken die ik ken zijn wel omgeven door vliegen, met vleugeltjes.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-02-2009 23:22 by bastianus Profiel van bastianus

Veel Nederlanders trouwens ook, is vaak als je op boerderijen werkt.
Wat ik nou zo raar vind, is dat iedereen een mening heeft of geraakt is als er eens een keer bij een vliegtuigongeluk een paar mensen omkomen. Ook op televisie al die zielige ooggetuigenverslagen en alle andere emotionele toestanden bij betrokkenen. Terwijl er op jaarbasis in het wegverkeer b.v. veel meer mensen omkomen. Of in de derde wereld door honger. Of door oorlogen die gewoon doorwoeden. Eigenlijk is het gewoon decadentie ten top, al die aandacht voor een vliegtuigongeluk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-02-2009 23:29 by Mark Profiel van Mark

Ook het Nationaal Lucht- en Ruimtevaartlaboratorium spreekt van een duidelijk geval van een undershoot, de term voor een vliegtuig dat op de verkeerde hoogte zit bij de landing en daardoor de landingsbaan niet haalt.

Het toestel, een Boeing 737-800, brak bij de val in drie stukken: het knikt bij de vleugels en bij het staartstuk. Ooggetuigen vertellen dat het toestel op het laatst schuin met de neus omhoog in de lucht hing. Het staartstuk brak daardoor bij het raken van de grond als eerste af.

Hoogleraar Van Tooren: ,,Als je heel hard naar beneden klapt, wordt de vliegtuigromp technisch gezien behoorlijk op buiging belast. Die breekt dan. Dat gebeurt altijd voor en achter de vleugel.’’ Volgens Van Tooren is het de grote vraag wat is misgegaan. ,,De kist was nog vrij jong, dus er is geen sprake van vermoeiing. Waarschijnlijk is er iets misgegaan met de motoren.’’

Als zoiets gebeurt vlak voor de landing, zoals gisteren bij TH1951, is er heel weinig tijd om te reageren en zijn er weinig opties, zegt Benno Baksteen van het Platform Duurzame Luchtvaart. ,,Je moet dan binnen een paar seconden een plan maken.’’ Hij sluit niet uit dat de omgekomen piloten doelbewust de akker hebben uitgekozen in een poging een relatief zachte noodlanding te maken.

Het uitvallen van motoren, voor de deskundigen voorlopig de meest aannemelijke oorzaak, kan diverse oorzaken hebben. Bij de recente noodlanding op de Hudson-rivier in New York raakte het vliegtuig een zwerm vogels. Het toestel dat januari 2008 op Londen Heathrow tegen de grond klapte, verloor motorvermogen doordat de brandstofleidingen waren dichtgevroren.

Er zijn ook vliegtuigen verongelukt doordat de kerosine op was. Een vertraging kan oorzaak zijn van brandstofgebrek, maar TH1951 was niet noemenswaardig vertraagd.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-02-2009 23:32 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 25 februari 2009 23:29 schreef Mark het volgende:
Benno Baksteen

Niet echt een naam die vertrouwen wekt..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


robinprins
Usericon van robinprins
Posted 25-02-2009 23:38 by robinprins Profiel van robinprins


jammer dat de piloten niet meer leven, anders hadden ze daar snel een oorzaak kunnen vinden.

mja lijkt me een typische stall. Aan de motoren was te zien dat ze geen vermogen meer leveren en ja met zo'n lage snelheid verliest hij lift en pleurt ie recht naar beneden.
Dat vliegtuig van de Hudson had hetzelfde maar zat veel hoger waardoor hij snelheid kon houden door de neus te laten zakken..

voor de echte luchtvaardnerds (zoals ik ) zou ik dit eens checken: http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=9466&page=3



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-02-2009 6:45 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 25 februari 2009 23:38 schreef robinprins het volgende:
jammer dat de piloten niet meer leven, anders hadden ze daar snel een oorzaak kunnen vinden.

mja lijkt me een typische stall. Aan de motoren was te zien dat ze geen vermogen meer leveren en ja met zo'n lage snelheid verliest hij lift en pleurt ie recht naar beneden.
Dat vliegtuig van de Hudson had hetzelfde maar zat veel hoger waardoor hij snelheid kon houden door de neus te laten zakken..

voor de echte luchtvaardnerds (zoals ik ) zou ik dit eens checken: http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=9466&page=3


Dan nog. Neus naar beneden om snelheid te pakken, laatste moment weer optrekken et le voila, buiklanding. Het is niet dat er bomen vlak voor de banen staan ofzo. Maar zoals ik al zei, de piloot zal wel een reden hebben gehad om dit te riskeren.

En dat ene eiland bekent kleur:

quote:
Geert niet, Moussawi wel

Waar Geert Wilders aan de grens werd geweigerd in Londen, daar mag Hezbollah haatpreker Ibrahim Moussawi waarschijnlijk wel lezingen houden op het eiland.

Er is zelfs een groep ambtenaren aangemeld die a 1900 pond gaat luisteren naar de extremist. Ook dr. Kamal Helbawy, van de extreme Muslim Brotherhood houdt daar een (betaald) praatje.

Vergunning

De Engelse overheid heeft de visa nog niet afgegeven, en staat onder grote druk van actiegroepen om de twee te weigeren.

De organisatie die Moussawi uitnodigde, wil graag horen "wat de Hezbollah nu precies beweegt", zo schrijft de Daily Mail.

(SN)

Uitmuntend getimed.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-02-2009 7:33 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 26 februari 2009 6:45 schreef Greycloak het volgende:
Dan nog. Neus naar beneden om snelheid te pakken, laatste moment weer optrekken et le voila, buiklanding. Het is niet dat er bomen vlak voor de banen staan ofzo. Maar zoals ik al zei, de piloot zal wel een reden hebben gehad om dit te riskeren.



Ah, ook nog piloot in je vrije tijd?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-02-2009 7:38 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 februari 2009 6:45 schreef Greycloak het volgende:
Dan nog. Neus naar beneden om snelheid te pakken, laatste moment weer optrekken et le voila, buiklanding. Het is niet dat er bomen vlak voor de banen staan ofzo. Maar zoals ik al zei, de piloot zal wel een reden hebben gehad om dit te riskeren.


*kuch*
quote:
Ooggetuigen en inzittenden zeiden dat de piloot in de laatste ogenblikken de neus omhoog trok (om een bomenrij te ontwijken?).


Er staan wel bomen rondom het akker waar het is neergekomen. <-----Thee voor Grey


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen