IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : La topiq des nouvelles (nieuwstopic) neu neu neu Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-03-2009 11:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Belgische jongen (12) verdacht van verkrachting
Uitgegeven: 16 maart 2009 11:31
Laatst gewijzigd: 16 maart 2009 11:31

BRASSCHAAT - Een 12-jarige jongen heeft waarschijnlijk maandenlang in totaal negen kinderen uit een medisch-pedagogisch instituut (mpi) in het Belgische Brasschaat aangerand en verkracht.

Enkele slachtoffers waren in de instelling Remi Quadens geplaatst na eerder seksueel misbruik. De zaak kwam twee weken geleden aan het licht door een bekentenis van drie slachtoffers, zo meldt de Gazet van Antwerpen maandag.

Volgens de ouders van de slachtoffers verklaart de directie van de instelling geen fouten te hebben gemaakt en ontkent zij dat er sprake was van te weinig personeel.

Remi Quadens wil naar buiten toe nog geen reactie geven. Justitie in Antwerpen bevestigt dat er een onderzoek loopt.


Raar volkje ..


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-03-2009 11:57 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 16 maart 2009 11:53 schreef ZelThoR het volgende:
Tip 1 van de Hun:
1: als iets geen aandacht meer krijgt in de media betekent niet dat het niet meer bestaat
I nose, maar in de politiek worden die 2 dingen ook niet meer besproken.
En je kan het omdraaien; als iets wordt besproken, betekent het nog niet dat het daadwerkelijk bestaat.

Jaar of 10 geleden, bron onbekend, iets gehoord van Noorse vissers (erg oude zeelui) die wisten te vertellen dat het water rond de fjorden aan het begin van de twintigste eeuw stukken lager stond dan rond 1980.
Echt meters ofzo. En dan nu opeens...

Ja daahag.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-03-2009 12:05 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 maart 2009 11:53 schreef ZelThoR het volgende:
Het maakt de facto ook niet zoveel uit of we ons druk makes over GW of niet; wat er sowieso moet gebeuren is dat we stukken minder gaan consumeren, vervuilen en opmaken.



Juist. En dat vraagt om een andere manier van denken bij de consument, een lange termijn-visie. Maar die bereik je zeker niet door ze murw te maken door continu met negatieve boodschappen over het milieu of belastingen op ze in te beuken. Wel door het goede voorbeeld te geven en in te grijpen in het bestuurderscultuurtje, de industrie en de top van het bedrijfsleven.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-03-2009 12:22 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 16 maart 2009 12:05 schreef bastianus het volgende:
Juist. En dat vraagt om een andere manier van denken bij de consument, een lange termijn-visie.



ik vraag me af of jij een idee hebt hoe dat voor elkaar te krijgen. Ik zie daar namelijk geen enkele mogelijkheid toe (behalve door een of ander Noord-Koreascenario toe te passen, iets wat niemand wilt)


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-03-2009 12:47 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 maart 2009 12:22 schreef attila_de_hun het volgende:
ik vraag me af of jij een idee hebt hoe dat voor elkaar te krijgen. Ik zie daar namelijk geen enkele mogelijkheid toe (behalve door een of ander Noord-Koreascenario toe te passen, iets wat niemand wilt)



juist door economie, is besparen niet iets wat heel handig is, ja tuurlijk moet je de macht van de olie bedrijven daarvoor inperken maar dat kan zelf ook op een economische manier, zonneenergie en windenergie word toch al een stuk aantrekkelijker, het is geen volledige oplossing maar het zorgt wel voor meer diversiteit op de energiemarkt.

Wallmart wou ook zn uitstoot wat terug brengen, en dat is ze goed gelukt ook, door simpele oplossingen zoals deuren voor de koelkast, de daken wit te verven(geen airco nodig), en ramen in de daken te maken hebben ze tot 30% (!) energie bespaard. Alsof je klanten afschrikt door dat ze een koelkastje meer open moeten maken. Bedrijven willen zich vaak niet wagen aan groene oplossingen omdat het zogenaamd lijnrecht tegenover de economie staat. Maar dat is bullshit er is geen enkele goede groene oplossing als die niet economisch haalbaar is toch.

Edit: k post in het klimaattopic wel even een essay wat ik vorige week als opdracht heb moeten maken over GW na een college van Thijs van Kolfschoten.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 16-03-2009 12:50]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-03-2009 13:22 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 maart 2009 12:22 schreef attila_de_hun het volgende:
ik vraag me af of jij een idee hebt hoe dat voor elkaar te krijgen. Ik zie daar namelijk geen enkele mogelijkheid toe (behalve door een of ander Noord-Koreascenario toe te passen, iets wat niemand wilt)


Educatie op school, bewustwording, dat soort zaken. Stapje voor stapje werken, en vooral niet een abstract, mondiaal en veel te groot probleem bij individuen leggen.
Ook denk ik dat de overheid veel meer kan doen, door kleinschaligheid en milieuvriendelijker produceren te belonen. In de landbouw b.v. zie ik dat het alleen nog maar interessant is om grootschalige bedrijfsvoering toe te passen, en ook in het bedrijfsleven zie je steeds meer multinationals overleven ten kosten van kleine bedrijven.
En niet meer de (heilige) markt laten bepalen welke energiebron, landbouwvorm of productieproces het beste is. Maar ook duurzame vormen durven verplichten of stimuleren. Op den duur zal dan de consument vanzelf moeten volgen, en wordt de levensstandaard vanzelf minder hoog doordat prijzen realistischer zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 16-03-2009 13:46]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-03-2009 14:23 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 maart 2009 11:55 schreef Jenje het volgende:
Belgische jongen (12) verdacht van verkrachting
Uitgegeven: 16 maart 2009 11:31
Laatst gewijzigd: 16 maart 2009 11:31

BRASSCHAAT - Een 12-jarige jongen heeft waarschijnlijk maandenlang in totaal negen kinderen uit een medisch-pedagogisch instituut (mpi) in het Belgische Brasschaat aangerand en verkracht.

Enkele slachtoffers waren in de instelling Remi Quadens geplaatst na eerder seksueel misbruik. De zaak kwam twee weken geleden aan het licht door een bekentenis van drie slachtoffers, zo meldt de Gazet van Antwerpen maandag.

Volgens de ouders van de slachtoffers verklaart de directie van de instelling geen fouten te hebben gemaakt en ontkent zij dat er sprake was van te weinig personeel.

Remi Quadens wil naar buiten toe nog geen reactie geven. Justitie in Antwerpen bevestigt dat er een onderzoek loopt.


Raar volkje ..

Ik denk dat als je dit soort instellingen, waar vaak verknipte kinderen/jongeren zitten die zelf dikwijls een misbruikverleden hebben, in Nederland gaat doorlichten je ook wel wat gevallen tegen kan komen. Betwijfel of dit typisch Belgisch is. Wel typisch is dat dit soort zaken breeduit in de media komt.
Ik vraag me ook af of je dit soort jongens als slachtoffers of daders moet zien. Het lijkt me dat de meeste jongens van 12 niet uit zichzelf dit soort gedrag vertonen, moet wel aangeleerd zijn. Door praktijkervaring of een onvoldoende beschermde opvoeding.


[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 16-03-2009 15:04]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 16-03-2009 16:00 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 16 maart 2009 14:23 schreef bastianus het volgende:
Ik vraag me ook af of je dit soort jongens als slachtoffers of daders moet zien. Het lijkt me dat de meeste jongens van 12 niet uit zichzelf dit soort gedrag vertonen, moet wel aangeleerd zijn. Door praktijkervaring of een onvoldoende beschermde opvoeding.



Politiek correcte onzin, het was gewoon een Marokkaan, die hebben dat in de genen en in hun heilige boek. Durf eens gewoon te zeggen waar het op staat!



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-03-2009 16:07 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 16 maart 2009 16:00 schreef Kramy het volgende:
en in hun heilige boek.


A Clockwork Bling?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 16-03-2009 16:08 by Lionheart Profiel van Lionheart

Maai eens niet het gras weg voor de voeten van Greycloak, Kramy.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-03-2009 16:45 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 maart 2009 16:00 schreef Kramy het volgende:
Politiek correcte onzin, het was gewoon een Marokkaan, die hebben dat in de genen en in hun heilige boek. Durf eens gewoon te zeggen waar het op staat!

Hoeft niet. Het kan ook een jongen uit het woonwagenkamp of een andere vmbo-achtig iemand zijn geweest.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-03-2009 17:40 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Jullie lopen achter, het nieuwe toverwoord is:
sociaal economische kenmerken


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-03-2009 18:27 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 16 maart 2009 16:45 schreef bastianus het volgende:
Hoeft niet. Het kan ook een jongen uit het woonwagenkamp of een andere vmbo-achtig iemand zijn geweest.


Of een Duitser!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-03-2009 18:31 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 16 maart 2009 14:23 schreef bastianus het volgende:
Ik denk dat als je dit soort instellingen, waar vaak verknipte kinderen/jongeren zitten die zelf dikwijls een misbruikverleden hebben, in Nederland gaat doorlichten je ook wel wat gevallen tegen kan komen. Betwijfel of dit typisch Belgisch is. Wel typisch is dat dit soort zaken breeduit in de media komt.
Ik vraag me ook af of je dit soort jongens als slachtoffers of daders moet zien. Het lijkt me dat de meeste jongens van 12 niet uit zichzelf dit soort gedrag vertonen, moet wel aangeleerd zijn. Door praktijkervaring of een onvoldoende beschermde opvoeding.



Hallo, negen kinderen..
Dat moet gewoon niet kunnen gebeuren, helemaal niet op van die slachtoffer/dader/jeugdhulp groepen, normaal gesproken heb je daar dan extra toezicht op. Een keer kan voorkomen, erg naar enzo.. maar minimaal negen kinderen en weet ik hoe veel keer? Tuurlijk is dit geen natuurlijk gedrag, dat jong zit daar niet voor niks.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-03-2009 18:33]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-03-2009 19:48 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 maart 2009 18:31 schreef MMayo het volgende:
Hallo, negen kinderen..
Dat moet gewoon niet kunnen gebeuren, helemaal niet op van die slachtoffer/dader/jeugdhulp groepen, normaal gesproken heb je daar dan extra toezicht op. Een keer kan voorkomen, erg naar enzo.. maar minimaal negen kinderen en weet ik hoe veel keer? Tuurlijk is dit geen natuurlijk gedrag, dat jong zit daar niet voor niks.

Tja. Uit ervaring weet ik dat dit soort gastjes soms meesters zijn in het manipuleren van groepsleiding, saboteren van bewakingssystemen en uitkiezen van onbewaakte momenten die er natuurlijk toch ooit zijn. Over de rol van sommige groepsleiders, hoofden etc. zal ik me maar even niet uitlaten, ik kom nog teveel oud-klasgenoten die dit werk doen IRL tegen, maar enige naïeviteit is hen vaak niet vreemd, om het zacht uit te drukken.
Dit is een mooi boek dat daarover gaat:
http://www.devijver.com/doodspoor.html
Geschreven door een bekende van mij die zelf in de jeugdzorg werkt. Als men de jeugdzorg en dergelijke als ondergeschoven kindjes behandelt, en ik weet dat de werkdruk en wachtlijsten in België te hoog en te lang zijn, is het logisch dat het toezicht op de groep vaak te wensen overlaat. Dan kunnen dit soort trieste zaken het gevolg zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-03-2009 19:54 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 16 maart 2009 19:48 schreef bastianus het volgende:
Tja. Uit ervaring weet ik dat dit soort gastjes soms meesters zijn in het manipuleren van groepsleiding, saboteren van bewakingssystemen en uitkiezen van onbewaakte momenten die er natuurlijk toch ooit zijn.


Oh die zullen er vast wel zijn, maar negen kinderen.. zal wel meerdere malen geweest zijn ook. Onacceptabel. Juist degene die met deze doelgroep werkt moet toch wel het een en ander weten betreft manipulatie en dergelijke.

quote:
Op 16 maart 2009 19:48 schreef bastianus het volgende:
Ik weet dat de werkdruk en wachtlijsten in België te hoog en te lang zijn, is het logisch dat het toezicht op de groep vaak te wensen overlaat. Dan kunnen dit soort trieste zaken het gevolg zijn.


Dat zal best, maar dan nog valt het niet goed te praten. Zou mij als begeleider zijnde kapot schamen als dit in mijn dienst herhaaldelijk gebeurde. Je kunt niet alles voorkomen, maar wel veel en al helemaal met deze doelgroep. Dan ben je er juist op alert dat dit soort dingen kunnen gebeuren en zou je in staat moeten zijn signalen op te vangen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-03-2009 20:20 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 maart 2009 19:54 schreef MMayo het volgende:

Dat zal best, maar dan nog valt het niet goed te praten. Zou mij als begeleider zijnde kapot schamen als dit in mijn dienst herhaaldelijk gebeurde. Je kunt niet alles voorkomen, maar wel veel en al helemaal met deze doelgroep. Dan ben je er juist op alert dat dit soort dingen kunnen gebeuren en zou je in staat moeten zijn signalen op te vangen.

Ik denk, al ken ik je niet persoonlijk, alleen al hierom dat jij dit werk heel goed zou kunnen doen. En ik heb gelukkig ook veel collega's die het ook heel goed zouden kunnen.
Ik heb echter pas een ruime drie jaar geleden de BBL-opleiding voor mijn werk afgesloten, en zat ook in de klas met mensen die in de reclassering, jeugdzorg en de gevangenis werkten. Wat zaten daar soms een geitenwollen sokken tussen.
Ik schaamde me soms plaatsvervangend de oren uit de kop als ik hoorde hoe soft jongeren die een strakke aanpak nodig hebben daar behandeld werden. En alles moest worden uitgepraat, onderhandeld en bediscussiëerd, ook als ik tussen de regels door allang kon horen dat het jongeren waren die van een dergelijke aanpak misbruik maakten of die door hun lage verstandelijke niveau dergelijke onderhandelingssituaties helemaal niet aankonden. Mijn collega, die samen met mij de opleiding deed, en ik lagen dan ook soms dubbel van het lachen als we enkele weken later bij intervisie hoorden hoe situaties bij deze klasgenoten weer uit de hand gelopen waren. Maar ondertussen is het natuurlijk wel te triest voor woorden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 16-03-2009 20:21 by GRAFTAK Profiel van GRAFTAKhttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

WEG MET DE SPANDEX

Megging: de legging voor mannen
Moesten mannen al een drempel overwinnen om een 'tight' tijdens het hardlopen te dragen, nu staan ze voor een nieuwe uitdaging: de megging. Een legging voor mannen. Het is misschien even schrikken, maar tot voor kort was de legging voor vrouwen ook not done en sinds een paar jaar vliegen ze deur uit bij menig detaillist.

De megging werd vanaf 2007 al geshowd op de catwalk bij Marni, Calvin Klein, Alexander McQueen en Martin Margiela. Natuurlijk was dit te zien in verschillende modebladen en er zijn nu al mannen in gespot. Zoals de Britse comedian Russel Brand (die tevens een kleine bijrol had in Forgetting Sarah Marshall.)
Het is dan ook niet onwaarschijnlijk dat over een paar jaar de megging bij menig male fashionaddict te zien is. De skinny voor mannen was ook even een heet hangijzer, maar kijk nu naar het huidige straatbeeld en je komt zeer regelmatig de smalle jeans tegen bij leuke modieuze mannen.






Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-03-2009 20:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 16 maart 2009 11:55 schreef Jenje het volgende:
Belgische jongen (12) verdacht van verkrachting
Uitgegeven: 16 maart 2009 11:31
Laatst gewijzigd: 16 maart 2009 11:31

BRASSCHAAT - Een 12-jarige jongen heeft waarschijnlijk maandenlang in totaal negen kinderen uit een medisch-pedagogisch instituut (mpi) in het Belgische Brasschaat aangerand en verkracht.

Enkele slachtoffers waren in de instelling Remi Quadens geplaatst na eerder seksueel misbruik. De zaak kwam twee weken geleden aan het licht door een bekentenis van drie slachtoffers, zo meldt de Gazet van Antwerpen maandag.

Volgens de ouders van de slachtoffers verklaart de directie van de instelling geen fouten te hebben gemaakt en ontkent zij dat er sprake was van te weinig personeel.

Remi Quadens wil naar buiten toe nog geen reactie geven. Justitie in Antwerpen bevestigt dat er een onderzoek loopt.


Raar volkje ..


das niet raar

das absurd


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-03-2009 20:25 by bastianus Profiel van bastianus

Mijn kameraden liepen in de jaren tachtig al in van die felgekleurde leggings. Zelf liep ik altijd in een roze tuinbroek of in een kamerjas met bloemetjesmotief. Alles werd in het werk gesteld om die ingeslapen burgerlijke schoolgenootjes en het docententeam te provoceren. Om helemaal de afschuw te wekken pakten we elkaar ook nog eens geregeld op de bek.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 16-03-2009 20:26 by De Ulk Profiel van De Ulk

Gelukkig heb ik jou pas in 1990 leren kennen...


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-03-2009 20:29 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 maart 2009 20:26 schreef De Ulk het volgende:
Gelukkig heb ik jou pas in 1990 leren kennen...

Toen had ik die roze tuinbroek nog geregeld aan. Samen met zo'n ribjas met een schapenwollen kraag. Het kameraden op de bek pakken was ik toen wel mee gestopt ja, vond dat ik dat niet kon maken ten opzichte van Anita. Wichert, Ralf en Roy waren trouwens de mannen van de leggings.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 16-03-2009 20:30]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 16-03-2009 20:35 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 16 maart 2009 20:29 schreef bastianus het volgende:
Wichert, Ralf en Roy waren trouwens de mannen van de leggings.


Ik had niet anders verwacht...

Ontopic:

quote:
Geen Fritzl-schnitzel meer op het menu

De uitbater van een restaurant in de buurt van de rechtbank in Sankt Pölten, waar het proces tegen Josef Fritzl is begonnen, heeft zijn speciale gerecht de Fritzl-schnitzel van de menukaart gehaald.

De advertentie voor de Fritzl-schnitzel heeft moeten wijken voor reclame voor het Oostenrijkse stadje Sankt Pölten. Op verzoek van het stadsbestuur zag de uitbater af van het plan om de speciale schnitzel op de menukaart te zetten, meldden Oostenrijkse media.

De burgemeester van Sankt Pölten deelde reclamefolders over zijn gemeente uit aan journalisten die het begin van de rechtszaak bijwoonden. “Dit is niet de plek van de misdaad, ”benadrukte een woordvoerder van de gemeente.


[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 16-03-2009 20:36]


Bareuh...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-03-2009 20:44 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 16 maart 2009 20:20 schreef bastianus het volgende:
Ik denk, al ken ik je niet persoonlijk, alleen al hierom dat jij dit werk heel goed zou kunnen doen. En ik heb gelukkig ook veel collega's die het ook heel goed zouden kunnen.
Ik heb echter pas een ruime drie jaar geleden de BBL-opleiding voor mijn werk afgesloten, en zat ook in de klas met mensen die in de reclassering, jeugdzorg en de gevangenis werkten. Wat zaten daar soms een geitenwollen sokken tussen.
Ik schaamde me soms plaatsvervangend de oren uit de kop als ik hoorde hoe soft jongeren die een strakke aanpak nodig hebben daar behandeld werden. En alles moest worden uitgepraat, onderhandeld en bediscussiëerd, ook als ik tussen de regels door allang kon horen dat het jongeren waren die van een dergelijke aanpak misbruik maakten of die door hun lage verstandelijke niveau dergelijke onderhandelingssituaties helemaal niet aankonden. Mijn collega, die samen met mij de opleiding deed, en ik lagen dan ook soms dubbel van het lachen als we enkele weken later bij intervisie hoorden hoe situaties bij deze klasgenoten weer uit de hand gelopen waren. Maar ondertussen is het natuurlijk wel te triest voor woorden.


Tsja dat is jammer inderdaad, maar dat soort mensen hou je overal en zeker in de zorg. Vaak een stel mensen die denken de wereld wel even te komen verbeteren, het is immers zulk "dankbaar" werk en de jongeren zijn zielugggg. Niet zo mijn stijl zeg maar.

Maar goed, das offtopic. Ik ben benieuwd wat ze vanuit de instelling voor verklaring gaan afleggen en hoe ze daarop reageren, wordt die jongen overgeplaatst enz?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-03-2009 20:50 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 maart 2009 20:44 schreef MMayo het volgende:
Tsja dat is jammer inderdaad, maar dat soort mensen hou je overal en zeker in de zorg. Vaak een stel mensen die denken de wereld wel even te komen verbeteren, het is immers zulk "dankbaar" werk en de jongeren zijn zielugggg. Niet zo mijn stijl zeg maar.

Maar goed, das offtopic. Ik ben benieuwd wat ze vanuit de instelling voor verklaring gaan afleggen en hoe ze daarop reageren, wordt die jongen overgeplaatst enz?

Ik ook. Trouwens Zembla over Philadelphia nog gezien? De directie kwam er niet al te best vanaf in die documentaire.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen