IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : La topiq des nouvelles (nieuwstopic) neu neu neu Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-02-2009 16:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 februari 2009 16:01 schreef Mark het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk. Randdebielerij eerste klas, dit soort mensen moet je geen aandacht geven, dat versterkt ze alleen maar in hun delusies.


hehe jah je moet er nooit teveel aandacht aan besteden, maar ik wilde even de vergelijking jenje en mongooltje duidelijk maken

Maar door ze volledig te negeren blijven ze net zo hard aanmodderen he, Knevel hebben is nu iig al op een beter pad gezet


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-02-2009 16:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 februari 2009 16:09 schreef ElitE het volgende:
hehe jah je moet er nooit teveel aandacht aan besteden, maar ik wilde even de vergelijking jenje en mongooltje duidelijk maken

Maar door ze volledig te negeren blijven ze net zo hard aanmodderen he, Knevel hebben is nu iig al op een beter pad gezet


Wat ik bedoel is dat het geen zin heeft om met iemand die zelf niet inziet wat of waarom hij iets doet er van te overtuigen dat het anders moet.

Lekker in de waan laten, ze sterven vanzelf uit.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-02-2009 16:32 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Het heeft bij mensen die er al standvast ingeloven geen zin, maar wel bij de mensen die zoekend zijn, en bij mensen die wel voor sommige dingen open staan(knevel, dekker) en christenen die aan hun geloof twijfelen bijvoorbeeld omdat de natuur toch net even te gruwelijk is voor een god(darwin).

Zo werken debatten toch altijd, mensen met eenmaal een ingenomen standpunt veranderen vrijwel nooit. Mensen die zoeken zijn alleen altijd het grootste aandeel. En om meneer goebbels zn wet niet te vergeten, als je geen tegengeluid gaat geven gaan veel mensen er toch wel in geloven.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-02-2009 22:54 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Zaaddonoren gezocht

Onder het mom van 'Doe het voor een ander' probeert het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG) meer zaaddonoren te werven. Sinds 2004 is het aantal zaaddonoren sterk teruggelopen. Het UMCG beschikt over een van dertien spermabanken in Nederland.

De wervingscampagne moet laten zien dat mannen paren kunnen helpen met het vervullen van hun kinderwens. Waarom het aantal donoren sinds 2004 is teruggelopen valt volgens het UMCG te wijten aan een wetswijziging. Deze houdt in dat kinderen die via kunstmatige inseminatie zijn verwekt vanaf hun 16-jarige leeftijd via de Stichting Donorgegevens hun biologische vader kunnen opsporen.

een van de reacties:

quote:
Weer een bank die op instorten staat


[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 23-02-2009 22:54]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-02-2009 17:37 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:


Wilders op Fox News: Stop censuur in Europa
dinsdag 24 februari 2009 11:19

PVV-leider Geert Wilders vindt dat er een Europees 'First Amendement' moet komen dat voorkomt dat er wetten worden gemaakt waarmee de vrijheid van meningsuiting wordt beperkt.

Dit zei Wilders op de Amerikaanse nieuwszender Fox News. Het First Amendement is het onderdeel van de Bill of Rights, de basis voor de Amerikaanse Grondwet, dat de vrijheid van meningsuiting garandeert.


Totalitair regime
In het programma van Glenn Beck vertelde Wilders hoe hij strijdt tegen de islam als ‘totalitair regime’. En dat hij daarom Groot-Brittannië niet in mag.

In de Verenigde Staten heeft hij geen last van dit soort beperkingen, zei hij.

Churchill

Wilders legde uit hoe de Britse Nobelprijswinnaar Winston Churchill net als hij de Koran met Mein Kampf van Adolf Hitler vergeleek.

Ook vergeleek hij zijn strijd tegen de islam met de strijd van oud-president van Amerika Ronald Reagan tegen het totalitaire communisme in de jaren tachtig.


Lafaards

Wilders sprak ook in het programma van Bill O'Reilly op Fox News. Hij zei dat veel Europeanen, de politieke elite in het bijzonder, bang zijn om actie te ondernemen tegen de islam. 'They are big fat cowards.'


Door Ruud Deijkers


Hehe, lachen dat hij dit op notabene Fox verkondigd.

En kan iemand deze man alsjeblieft afvoeren voordat hij NL helemaal voor lul zet.




Boeiender


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-02-2009 17:41 by Lionheart Profiel van Lionheart

Nederland heeft weer een exportproduct er bij.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-02-2009 17:43 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 24 februari 2009 17:41 schreef Lionheart het volgende:
Nederland heeft weer een exportproduct er bij.


Hehehe, lijkt er wel op ja. Wel bijzonder dat je met een puberaal knip en plak youtubefilmpje zo ver komt.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-02-2009 21:58 by bastianus Profiel van bastianus

Die Bill O'Reilly is wel iemand van ongeveer dezelfde parochie als Wilders. Daarnaast ook een fervent Nederland-hater, die ervan overtuigd is dat iedereen hier aan de drugs is en legaal naar de hoeren gaat. Als hij het over Sodom en Gomorra-achtige toestanden heeft, verwijst hij ook altijd naar "Holland".
Het wordt onderhand wel tijd dat Wilders eens een discussie gaat voeren met iemand die niet van zijn parochie is, en met argumenten op zijn standpunten aangepakt gaat worden. Ik durf te wedden dat er geen spaan van hem heel blijft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-02-2009 22:06 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Zeg. Wacht eens effe.

Geert zit nu in Amerika. Dan geeft voldoende tijd om te voorbereiden: Als ze 'm uit Engeland konden houden, kunnen wij dat hier ook wel. Hop, vooruit met dat prikkeldraad!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-02-2009 22:23 by Mark Profiel van Mark

Verpakte lichaamdelen in het IJ

AMSTERDAM - De politie heeft dinsdagmiddag in het water van het IJ in Amsterdam meerdere in zakken verpakte lichaamsdelen aangetroffen. Vermoedelijk gaat het om het stoffelijk overschot van een mens. Dat maakte de politie bekend.

De lichaamsdelen waren van elkaar gescheiden en afzonderlijk verpakt en werden aangetroffen vlakbij de Diemerzeedijk.

Over de doodsoorzaak en de identiteit van het mogelijke slachtoffer kan de politie nog niets zeggen. Eerst moet worden vastgesteld of het daadwerkelijk om menselijke resten gaat, zo zei een politiewoordvoerder. Dat onderzoek duurt waarschijnlijk tot woensdag. (ANP)

-----------------

Kijk, hier kan ik nou zo kwaad over worden, he.

In plaats van een grote zak moet het weer allemaal afzonderlijk ingepakt. En waarschijnlijk is het verpakkingsmateriaal nog geen eens biologisch afbreekbaar

Waar moet dat heen met deze wereld.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-02-2009 1:09 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 23 februari 2009 15:42 schreef Jenje het volgende:
hmm ding ligt al in de papierbak ..

geneuzel om niks, als het je niet boeit mik je em toch gewoon weg ..


Nog steeds niets ontvangen hiero. Zal wel niet door de ja / nee sticker heen zijn gekomen.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-02-2009 1:10]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-02-2009 1:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 februari 2009 22:23 schreef Mark het

Kijk, hier kan ik nou zo kwaad over worden, he.

In plaats van een grote zak moet het weer allemaal afzonderlijk ingepakt. En waarschijnlijk is het verpakkingsmateriaal nog geen eens biologisch afbreekbaar

Waar moet dat heen met deze wereld.


is hij eindelijk zn afval aan het scheiden is het nog niet goed.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 25-02-2009 1:31]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-02-2009 8:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 25 februari 2009 1:09 schreef XXL het volgende:
Nog steeds niets ontvangen hiero. Zal wel niet door de ja / nee sticker heen zijn gekomen.
Ja, zat tussen de gewone reclamefolders in ..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-02-2009 11:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

is dit niet dei maatschappij die tot voor kort een landingsverbod op Schiphol had? als dat het geval is, is het fijn te weten dat zulk incompetente maatschappijen binnen Europa mogen vliegen....

Vliegtuig neergestort bij Schiphol

AMSTERDAM - Bij luchthaven Schiphol is een vliegtuig neergestort. Volgens CNN Turkije is een dode gevallen. Ook zijn er twintig gewonden.
Crash Schiphol
Het vliegtuig van Turkish Airlines is nabij de A9 tussen het Rotterpolderplein en Schiphol in drie delen gebroken. Hulpverlening is ter plaatse.

De Boeing 737, met 135 mensen aan boord, zou niet in brand staan. Zo'n vijftig mensen zouden het toestel inmiddels hebben verlaten.


[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 25-02-2009 11:37]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-02-2009 11:41 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Dat vliegtuig ligt bijna in de achtertuin van de grootouders van mijn ex.

Geen brand te zien, hij ligt in een paar stukken uit elkaar.

Schiphol ligt nu plat, net als de A9.


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-02-2009 11:42 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

dat was onur air toch?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-02-2009 11:44 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 februari 2009 11:42 schreef ElitE het volgende:
dat was onur air toch?


Nee, Turkish Airlines. 13e ongeluk in 50 jaar.


Boeiender


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-02-2009 11:46 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 25 februari 2009 11:41 schreef MR. N het volgende:
Dat vliegtuig ligt bijna in de achtertuin van de grootouders van mijn ex.


Hee, zijn dat niet de achterburen van de kleermaker van de potloodventer in het parkje achter mijn voormalige denkbeeldige speelkameraatje's huis?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-02-2009 11:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

nee ik reageerde op atilla, nu is het turkish idd, onnunr air had een jaar ofzo geleden een verbod in de EU. Maar turkish airlines is dus ook niet zo best.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-02-2009 11:49 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 februari 2009 11:46 schreef Mark het volgende:
Hee, zijn dat niet de achterburen van de kleermaker van de potloodventer in het parkje achter mijn voormalige denkbeeldige speelkameraatje's huis?


Volgens mij van de schoenmaker van de potloodventer in het bos achter het parkje achter jouw voormalige denkbeeldige speelkameraadje's huis.


Boeiender


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-02-2009 11:51 by Slechtheid Profiel van Slechtheid



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-02-2009 11:51 by Mark Profiel van Mark

Ah ja, haal ik altijd door de war.

Ach, je kunt veel zeggen van die Turken, maar vliegen kunnen ze niet.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-02-2009 11:54 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ik zeg alles uit dat land verbieden hier te mogen landen.
Naja, dat "landen" weten ze zo te zien ook handig te omzeilen.

Veiligheid boven alles. In het verleden behaalde resultaten worden in de toekomst keer op keer herhaald.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-02-2009 11:58 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 25 februari 2009 11:54 schreef Greycloak het volgende:
Ik zeg alles uit dat land verbieden hier te mogen landen.
Naja, dat "landen" weten ze zo te zien ook handig te omzeilen.


Nee.

quote:
Veiligheid boven alles. In het verleden behaalde resultaten worden in de toekomst keer op keer herhaald.


Ja.

De ene maatschappij is de andere natuurlijk niet, Grey. Kam + scheer.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 25-02-2009 11:58]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-02-2009 11:58 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 februari 2009 11:54 schreef Greycloak het volgende:
Ik zeg alles uit dat land verbieden hier te mogen landen.
Naja, dat "landen" weten ze zo te zien ook handig te omzeilen.

Veiligheid boven alles. In het verleden behaalde resultaten worden in de toekomst keer op keer herhaald.


Hmmmmm, als je nog niet weet waardoor het vliegtuig gecrashed is kan je het bovenstaande ook niet beweren.

En zolang er gevlogen wordt zullen er crashes zijn.

Trouwens Grey, beetje raar dat jij mensen opleid om als automobilist deel te nemen aan het verkeer, als je veiligheid boven alles stelt zou je ze het moeten afraden.


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen