![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat ik bedoel is dat het geen zin heeft om met iemand die zelf niet inziet wat of waarom hij iets doet er van te overtuigen dat het anders moet. Lekker in de waan laten, ze sterven vanzelf uit. ![]() |
|
Het heeft bij mensen die er al standvast ingeloven geen zin, maar wel bij de mensen die zoekend zijn, en bij mensen die wel voor sommige dingen open staan(knevel, dekker) en christenen die aan hun geloof twijfelen bijvoorbeeld omdat de natuur toch net even te gruwelijk is voor een god(darwin). Zo werken debatten toch altijd, mensen met eenmaal een ingenomen standpunt veranderen vrijwel nooit. Mensen die zoeken zijn alleen altijd het grootste aandeel. En om meneer goebbels zn wet niet te vergeten, als je geen tegengeluid gaat geven gaan veel mensen er toch wel in geloven. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Zaaddonoren gezocht Onder het mom van 'Doe het voor een ander' probeert het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG) meer zaaddonoren te werven. Sinds 2004 is het aantal zaaddonoren sterk teruggelopen. Het UMCG beschikt over een van dertien spermabanken in Nederland. De wervingscampagne moet laten zien dat mannen paren kunnen helpen met het vervullen van hun kinderwens. Waarom het aantal donoren sinds 2004 is teruggelopen valt volgens het UMCG te wijten aan een wetswijziging. Deze houdt in dat kinderen die via kunstmatige inseminatie zijn verwekt vanaf hun 16-jarige leeftijd via de Stichting Donorgegevens hun biologische vader kunnen opsporen. een van de reacties: quote: [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 23-02-2009 22:54] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Hehe, lachen dat hij dit op notabene Fox verkondigd. En kan iemand deze man alsjeblieft afvoeren voordat hij NL helemaal voor lul zet. ![]() Boeiender ![]() |
|
Nederland heeft weer een exportproduct er bij. ![]() |
|
quote: Hehehe, lijkt er wel op ja. Wel bijzonder dat je met een puberaal knip en plak youtubefilmpje zo ver komt. Boeiender ![]() |
|
Die Bill O'Reilly is wel iemand van ongeveer dezelfde parochie als Wilders. Daarnaast ook een fervent Nederland-hater, die ervan overtuigd is dat iedereen hier aan de drugs is en legaal naar de hoeren gaat. Als hij het over Sodom en Gomorra-achtige toestanden heeft, verwijst hij ook altijd naar "Holland". Het wordt onderhand wel tijd dat Wilders eens een discussie gaat voeren met iemand die niet van zijn parochie is, en met argumenten op zijn standpunten aangepakt gaat worden. Ik durf te wedden dat er geen spaan van hem heel blijft. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Zeg. Wacht eens effe. Geert zit nu in Amerika. Dan geeft voldoende tijd om te voorbereiden: Als ze 'm uit Engeland konden houden, kunnen wij dat hier ook wel. Hop, vooruit met dat prikkeldraad! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Verpakte lichaamdelen in het IJ AMSTERDAM - De politie heeft dinsdagmiddag in het water van het IJ in Amsterdam meerdere in zakken verpakte lichaamsdelen aangetroffen. Vermoedelijk gaat het om het stoffelijk overschot van een mens. Dat maakte de politie bekend. De lichaamsdelen waren van elkaar gescheiden en afzonderlijk verpakt en werden aangetroffen vlakbij de Diemerzeedijk. Over de doodsoorzaak en de identiteit van het mogelijke slachtoffer kan de politie nog niets zeggen. Eerst moet worden vastgesteld of het daadwerkelijk om menselijke resten gaat, zo zei een politiewoordvoerder. Dat onderzoek duurt waarschijnlijk tot woensdag. (ANP) ----------------- Kijk, hier kan ik nou zo kwaad over worden, he. In plaats van een grote zak moet het weer allemaal afzonderlijk ingepakt. En waarschijnlijk is het verpakkingsmateriaal nog geen eens biologisch afbreekbaar ![]() Waar moet dat heen met deze wereld. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Nog steeds niets ontvangen hiero. Zal wel niet door de ja / nee sticker heen zijn gekomen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-02-2009 1:10] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: is hij eindelijk zn afval aan het scheiden is het nog niet goed. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 25-02-2009 1:31] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Ja, zat tussen de gewone reclamefolders in .. ![]() |
|
is dit niet dei maatschappij die tot voor kort een landingsverbod op Schiphol had? ![]() Vliegtuig neergestort bij Schiphol AMSTERDAM - Bij luchthaven Schiphol is een vliegtuig neergestort. Volgens CNN Turkije is een dode gevallen. Ook zijn er twintig gewonden. Crash Schiphol Het vliegtuig van Turkish Airlines is nabij de A9 tussen het Rotterpolderplein en Schiphol in drie delen gebroken. Hulpverlening is ter plaatse. De Boeing 737, met 135 mensen aan boord, zou niet in brand staan. Zo'n vijftig mensen zouden het toestel inmiddels hebben verlaten. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 25-02-2009 11:37] ![]() |
|
Dat vliegtuig ligt bijna in de achtertuin van de grootouders van mijn ex. Geen brand te zien, hij ligt in een paar stukken uit elkaar. Schiphol ligt nu plat, net als de A9. Boeiender ![]() |
|
dat was onur air toch? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Nee, Turkish Airlines. 13e ongeluk in 50 jaar. Boeiender ![]() |
|
quote: Hee, zijn dat niet de achterburen van de kleermaker van de potloodventer in het parkje achter mijn voormalige denkbeeldige speelkameraatje's huis? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
nee ik reageerde op atilla, nu is het turkish idd, onnunr air had een jaar ofzo geleden een verbod in de EU. Maar turkish airlines is dus ook niet zo best. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Volgens mij van de schoenmaker van de potloodventer in het bos achter het parkje achter jouw voormalige denkbeeldige speelkameraadje's huis. Boeiender ![]() |
|
![]() |
|
Ah ja, haal ik altijd door de war. Ach, je kunt veel zeggen van die Turken, maar vliegen kunnen ze niet. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik zeg alles uit dat land verbieden hier te mogen landen. Naja, dat "landen" weten ze zo te zien ook handig te omzeilen. Veiligheid boven alles. In het verleden behaalde resultaten worden in de toekomst keer op keer herhaald. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Nee. quote: Ja. De ene maatschappij is de andere natuurlijk niet, Grey. Kam + scheer. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 25-02-2009 11:58] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Hmmmmm, als je nog niet weet waardoor het vliegtuig gecrashed is kan je het bovenstaande ook niet beweren. En zolang er gevlogen wordt zullen er crashes zijn. Trouwens Grey, beetje raar dat jij mensen opleid om als automobilist deel te nemen aan het verkeer, als je veiligheid boven alles stelt zou je ze het moeten afraden. Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |