|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Na afloop van de wedstrijd FC Zwolle - FC Den Bosch heeft een groep van ruim 100 Zwolle-supporters het gebied rond het stadion van FC Zwolle onveilig gemaakt. Op de Centuurbaan in Zwolle werden verkeersborden omgetrapt en ander vernielingen aangericht. De ME werd ingezet om de groep in bedwang te houden. Aanleiding voor de onrust is de bestuurscrisis bij FC Zwolle. Supporters eisen dat het bestuur van de club direct opstapt. Het bestuur en de commissie die taken van het bestuur gaan overnemen blijven in het stadion tot de rellen voorbij zijn. :') Against God and Government |
|
"Voetbal"fans... Bruce Banner |
|
tuig, platslaan als padden zeg ik je! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
tis gewoon loslopende kunstmest! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: JUIST! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ach, een avondje brabanders stenen laten koppen is een prima verzetje De shit is aan!!!1 |
|
"Onveilig gemaakt" door "Verkeersborden omver te schoppen" ja, die Zwollenaars wisten plots niet meer hoe snel ze mochten rijden, en vlamden allemaal aan 120 door de bebouwde kom... signature |
|
Goed van ze dat ze dit keer netjes huishouden in hun eigen stadje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Niet te tof hé, mooie koekhapper De shit is aan!!!1 |
|
quote: Gast, je woont zelf in een eeuwige puinzooi, het zou zo een oostblok stad kunnen zijn. Against God and Government |
|
quote: Benieuwd hoe het de autodealer is vergaan die naast het stadion zit. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
aandelen carglass schijnen nogal gestegen te zijn De shit is aan!!!1 |
|
TV Oranje geeft hoop op. TV Oranje heeft, met nog drie dagen te gaan, de hoop opgegeven een publieke omroep te worden. Volgens RTV Oost heeft de omroep 35.000 leden terwijl er 50.000 nodig zijn. Initiatiefnemer Ardesch denkt dat hij te laat is begonnen met de ledenwerving. In januari legde hij het plan op tafel voor een publieke omroep met Nederlandstalige muziek. Daarna probeerden artiesten genoeg leden te werven maar dat is niet gelukt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Daar is de TROS toch al voor? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Die hebben toch wat bekendere artiesten, dit is hollandse underground. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wanneer gaat de Aardschok het publieke bestel in? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: IJzeren Heintje en de dartele dansmariekes, dat niveau? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Gelukkig hebben wij digitale tv, kunnen we gewoon TV Oranje blijven kijken. |
|
Vergeet Sjek Sjek en de Vloeitjes niet. |
|
quote: Juistem. quote: Gelukkig kan je met digitale tv voorkeurzenders instellen. En loop ik dus niet de kans om per ongeluk bij het zappen op tv oranje te stuiten. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
TV Oranje rules!!!! Die clips in de achtertuin of op een terras van een café zijn geweldig!! |
|
quote:Alsof jij dat ook echt doet |
|
quote: Juist! En die donkere presentatrice ziet er ook niet verkeerd uit. En regelmatig gave beelden van het Mega Piraten Festijn, met die geweldige kale presentator. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Against God and Government |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |