IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : La topiq des nouvelles (nieuwstopic) neu neu neu Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-03-2009 12:55 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

En waar betaalt Belgie/Vlaanderen dat van?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 23-03-2009 12:59 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Van verkoop van moslims aan ZOG, denk ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-03-2009 13:08 by bastianus Profiel van bastianus

Wederom een sigaar uit eigen doos.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-03-2009 13:11 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 23 maart 2009 12:49 schreef Hypnos het volgende:
De jobkorting betekent dat wie werkt, recht heeft op een belastingverlaging. Tot dusver kwamen 1 miljoen Vlamingen in aanmerking voor deze korting. Zij hebben een laag tot gemiddeld inkomen en kregen 200 euro korting. Dat wordt volgend jaar 300 euro.



Da's dan dus maandelijks en niet eenmalig, begrijp ik. Dat is natuurlijk niet hetzelfde


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-03-2009 13:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 maart 2009 12:55 schreef kwelgeest het volgende:
En waar betaalt Belgie/Vlaanderen dat van?



geen idee, het was een verkiezingsbelofte van de liberalen 3 jaar geleden, en nu zijn het bijna verkiezingen...


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-03-2009 13:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 maart 2009 13:11 schreef Mark het volgende:
Da's dan dus maandelijks en niet eenmalig, begrijp ik. Dat is natuurlijk niet hetzelfde


jaja, dit is eenmalig


het is wel belastingsvermindering,

dus betaal je normaal geen belastingen, dan krijg je het niet


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-03-2009 18:22 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 23 maart 2009 13:13 schreef Hypnos het volgende:
geen idee, het was een verkiezingsbelofte van de liberalen 3 jaar geleden, en nu zijn het bijna verkiezingen...
Hopen dat Dedecker en 'Belang flink winst pakken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-03-2009 18:24 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Omdat?



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-03-2009 18:27 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

De rest vd Belgische/Vlaamse partijen compleet incompetent zijn er het land al jaren voor geen meter regeren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-03-2009 19:53 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

En wat maakt die anderen dan wel competent?



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-03-2009 20:06 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 maart 2009 19:53 schreef Judge M. het volgende:
En wat maakt die anderen dan wel competent?

Gokje: Dat ze meer in het straatje van Wilders en Fortuyn zitten? (volgens Kwelgeest dan hè)

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 23-03-2009 20:07]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-03-2009 20:08 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

LPF syndroom?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-03-2009 20:15 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 maart 2009 20:08 schreef Gemene Lepel het volgende:
LPF syndroom?

Ik vind het erg jammer dat Fortuyn is neergeschoten om maar één reden. Dan was hij minister-president geworden, had zijn stokpaardjes nooit kunnen toepassen wegens praktische onuitvoerbaarheid en had hij Nederland w.s. net zo naar de kloten geholpen als hij als hoofd van Informatiebeheer de studiefinanciering en daarmee indirect het onderwijs (natuurlijk in samenwerking met de Partij van de Afbraak) naar de kloten heeft geholpen.
En vooral: Dan hadden we nu niet met halve zolen opgescheept gezeten die denken dat simplisten als Wilders, Marijnissen of Verdonk de problemen in dit land kunnen oplossen met hun borreltafel-oneliners en slecht onderbouwde programma's, want dan hadden we in de praktijk al eens gezien dat zoiets onuitvoerbaar is.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 23-03-2009 20:30 by Nimbus Profiel van Nimbus

Leuk dat je die drie op een hoop gooit vooral de tegenstelling tussen Wilders en Verdonk enerzijds en Marijnissen anderzijds.
In het begin dacht ik dat je aardig links/sociaal ingesteld was, maar nu ik meer van je heb gelezen vermoed ik toch wat anders. Dus, waar stem je op of wie vind jij een goede politicus? Als deze drie het niet voor je doen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-03-2009 20:43 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 23 maart 2009 19:53 schreef Judge M. het volgende:
En wat maakt die anderen dan wel competent?
Zij hebben iig, nog, niet bewezen het niet te zijn. Dat kan je vd rest vd Belgische politiek niet zeggen.
Belgie staat op de financiele afgrond en de regeringscoalities bestaan al jaren uit geforceerde 'moetje' om 'Belang uit de regering te houden die het nergens met elkaar over eens zijn en geen knoop door gehakt krijgen. Alleen daarom al zou 'Belang gewoon een kans moeten krijgen; geheel los van hun programma en mensen. De andere partijen proberen het keer op keer geforceerd zonder hun maar het levert helemaal niets op behalve een verdeelt bankroet 'land'.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-03-2009 20:47 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 23 maart 2009 20:15 schreef bastianus het volgende:
Ik vind het erg jammer dat Fortuyn is neergeschoten om maar één reden. Dan was hij minister-president geworden, had zijn stokpaardjes nooit kunnen toepassen wegens praktische onuitvoerbaarheid en had hij Nederland w.s. net zo naar de kloten geholpen als hij als hoofd van Informatiebeheer de studiefinanciering en daarmee indirect het onderwijs (natuurlijk in samenwerking met de Partij van de Afbraak) naar de kloten heeft geholpen.
En vooral: Dan hadden we nu niet met halve zolen opgescheept gezeten die denken dat simplisten als Wilders, Marijnissen of Verdonk de problemen in dit land kunnen oplossen met hun borreltafel-oneliners en slecht onderbouwde programma's, want dan hadden we in de praktijk al eens gezien dat zoiets onuitvoerbaar is.
En op welke wijze heeft Fortuijn het onderwijs naar de kloten geholpen?
Volgens mij is daar toch vooral de PvdA verantwoordelijk voor. Als je Fortuijn zijn boeken leest ('Verweesde samenleving', 'Puinhopen acht jaar paars') merk je dat hij juist geen voorstander was van de regeringskoers op dat gebied.

Verder heeft Wilders momenteel betere ideeën over de economische crisis dan de regeringspartijen en/of SP of GroenLinks.


[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 23-03-2009 20:49]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-03-2009 20:49 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 maart 2009 20:30 schreef Nimbus het volgende:
Leuk dat je die drie op een hoop gooit vooral de tegenstelling tussen Wilders en Verdonk enerzijds en Marijnissen anderzijds.
In het begin dacht ik dat je aardig links/sociaal ingesteld was, maar nu ik meer van je heb gelezen vermoed ik toch wat anders. Dus, waar stem je op of wie vind jij een goede politicus? Als deze drie het niet voor je doen.

Ik was vroeger altijd links en activistisch, heb b.v. nog bij de studentenvakbond gezeten, de bezetting van de hogescholen in Nijmegen mede georganiseerd, gedemonstreerd tegen bewapening etc. In de loop der jaren ben ik echter een stuk genuanceerder gaan denken en vooral heel erg teleurgesteld geraakt in mijn mede-activisten, die of heel erg paranoia werden en alle andere activisten voor BVD-ers (AIVD-ers) aanzagen en werkloos bleven en dus een grote mond hadden tegen de mensen waar ze wel van vraten, of juist 180 graden draaiden en als bezetenen carrière gingen maken.
Ik weet niet meer wat ik ben. Ik ben vooral wantrouwend tegenover mensen die met "simpele" oplossingen komen voor de problemen in Nederland, omdat hier vaak andere bedoelingen achter zitten. Pechtold spreekt me de laatste tijd wel aan, die is realistisch, spreekt simplisten als Wilders tegen maar erkent wel dat onderwijs en educatie heel belangrijk zijn om het land weer sterk te maken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-03-2009 20:55 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Pechtold, de man die zonder de steun van Turkse nationalisten met net zoveel zetels in de kamer had gezeten als de SGP.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-03-2009 20:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Politiek in België is gesteund op individuen.

sterke partijen zijn er niet meer, behalve de CD&V met een grote achterban,

de rest zijn individuen , en de Decker straalt dat het meest uit over zijn partij. Het is dan ook Zijn Partij

voor de rest is het verdelen


ik heb het nu voor Bart De Wever

vooral na zijn deelname in De Slimste Mens

oppervlakkig, maar ik vind me er in terug


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-03-2009 21:00 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 23 maart 2009 20:55 schreef kwelgeest het volgende:
Pechtold, de man die zonder de steun van Turkse nationalisten met net zoveel zetels in de kamer had gezeten als de SGP.


Wie weet. Zie jij overal een moslim-samenzwering achter? B.v. ook achter de heropname van Pestilence-nummers of de files?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-03-2009 21:52 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 23 maart 2009 20:55 schreef kwelgeest het volgende:
Pechtold, de man die zonder de steun van Turkse nationalisten met net zoveel zetels in de kamer had gezeten als de SGP.



Hebben we een nieuwe Maurice de Hond? Wist niet dat 'Turkse nationalisten' (wie zijn dat eigenlijk?) goed zijn voor zoveel zetels?

EDIT: @ Bastianus: bij Turks nationalisme denk ik altijd aan dingen zoals de Grijze wolven e.d. die niet zozeer Islamitisch zijn, maar extreem nationalistisch.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 23-03-2009 21:54]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-03-2009 22:03 by altx Profiel van altx

quote:
Op 23 maart 2009 21:00 schreef bastianus het volgende:
Wie weet. Zie jij overal een moslim-samenzwering achter? B.v. ook achter de heropname van Pestilence-nummers of de files?


Is ZOG uit?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-03-2009 22:06 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

MOG is de nieuwe ZOG .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-03-2009 22:19 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 23 maart 2009 21:52 schreef Gemene Lepel het volgende:
Hebben we een nieuwe Maurice de Hond? Wist niet dat 'Turkse nationalisten' (wie zijn dat eigenlijk?) goed zijn voor zoveel zetels?

EDIT: @ Bastianus: bij Turks nationalisme denk ik altijd aan dingen zoals de Grijze wolven e.d. die niet zozeer Islamitisch zijn, maar extreem nationalistisch.
Die Turkse dame is met voorkeursstemmen in de kamer gekomen. Dit nadat Turkse Nederlanders meerdere malen waren opgeroepen op haar te stemmen omdat je bij D66 zonder blikken of blozen aan geschiedvervalsing mag doen en bij PvdA en CDA niet.

Waar Bastianus nou opeens moslims vandaan haalt is mij ook een raadsel. Wellicht is hij zelf toch niet aluminiumhoed-vrij als hij dacht.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-03-2009 22:32 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Oja, dat inderdaad. Over Turken gesproken:

Turkse officier opgepakt voor moord op Koerden
Uitgegeven: 23 maart 2009 20:30
Laatst gewijzigd: 23 maart 2009 20:57
ANKARA - Een officier van het Turkse leger is maandag opgepakt. De kolonel wordt verdacht van betrokkenheid bij de moord op Koerden begin jaren negentig. Dat meldde het Turkse nationale persbureau Anadolu.

De man was in 1990 gelegerd in Silopi, een plaats in het Koerdische deel van Turkije. Daar zijn onlangs botresten en weefsel teruggevonden in wat Turkse media 'doodskuilen' hebben genoemd. Mogelijk gaat het om massagraven van Koerdische opstandelingen.

De zaak kwam aan het licht door de verklaringen van een oud-strijder van de Koerdische afscheidingsbeweging PKK. Hij zei onder meer dat de Turkse militaire politie in de omgeving van Silopi Koerden in met zuur gevulde kuilen had gegooid.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen