IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : La topiq des nouvelles (nieuwstopic) neu neu neu Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-03-2009 15:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

heers


ken je een synoniem voor cliniclown?


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-03-2009 15:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 27 maart 2009 15:48 schreef invictis het volgende:
mweh beetje bullshit, kunnen we dan ook niet afrikanen dood gaan knuppelen lekker oldskool?
zijn er ook zat van....
op zo'n manier kan ik ook niet echt rouwig zijn omdat er zoveel aussies in de fik zijn omgekomen, beetje jammer allemaal weer.
Die padden zijn anders een echte pest, net als dom volk.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-03-2009 15:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

moet je daar eigenlijk niet aan likken?


signature


invictis
Usericon van invictis
Posted 27-03-2009 15:57 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 27 maart 2009 15:54 schreef Jenje het volgende:
Die padden zijn anders een echte pest, net als dom volk.


mja overbevolking ook toch?
het is toch zo krom als een hoer dat ze eerst die beesten importeren en vervolgens massaal als middeleeuws volksvermaak gaan platmeppen en grinden tot mest?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-03-2009 16:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ech, in gans AziË is het nog veel erger!!!

kikkerbillen, je weet wel. Ze pakken die beesten, trekken de poten eraf en gooien die in een poel, daar creperen ze van de honger...


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-03-2009 16:05 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 maart 2009 13:36 schreef attila_de_hun het volgende:
kunnen ze niet wat Fransen importeren die er dan kikkerbillen van maken??? (strikt genomen paddenbillen natuurlijk maar ach, Fransen eten alles toch?)


hehe hier zit eindelijk een stukkie vlees aan, best een idee, wel oppassen met het gif natuurlijk.

quote:
Op 27 maart 2009 15:48 schreef invictis het volgende:
mweh beetje bullshit, kunnen we dan ook niet afrikanen dood gaan knuppelen lekker oldskool?
zijn er ook zat van....
op zo'n manier kan ik ook niet echt rouwig zijn omdat er zoveel aussies in de fik zijn omgekomen, beetje jammer allemaal weer.


Deze padden zijn uitgezet en horen totaal niet in australie, hierzo hebben ze geen natuurlijke vrijanden en ook geen echte concurrenten. En met zo'n 30.000 eitjes per legsel gaat de paddden invasie nogal hard. En met voedsel hebben ze geen moeite alles wat beweegt stoppen ze in hun mond, waaronder zelfzame slangen en eekhoorntjes en andere kikkers. Volgens mij zijn er al enkele kikkersoorten uitgestorven door deze pad, en iig heel veel beschermd geraakt.

Tja padden meppen is niet echt subtiel ofzo, maar als je het netjes doet lijden ze erniet echt onder. Het is geen oplossing maar een beetje initiatief kan verdere verspreiding inperken. Zo maken ze er ook al portomoneetjes van kunstmest en proberen ze op de weg er zoveel mogelijk te raken.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


invictis
Usericon van invictis
Posted 27-03-2009 16:06 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 27 maart 2009 16:00 schreef Hypnos het volgende:
ech, in gans AziË is het nog veel erger!!!

kikkerbillen, je weet wel. Ze pakken die beesten, trekken de poten eraf en gooien die in een poel, daar creperen ze van de honger...






fok Azie vierkant, als ze ergens goed zijn en uitblinken in dierenmishandeling zijn hun het wel.
Ik vat het niet, hier doe je alles om je hond te beschermen en daar worden ze levend gevild en mensen lachen er nog om ook.
Ik kan niet tegen dierenleed , plain en simpel.
en er zijn zat varianten voor voedsel als ze zo'n honger hebben.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-03-2009 16:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

voedsel, daar moet je een gezicht kunnen op plakken


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-03-2009 16:07 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 27 maart 2009 15:52 schreef Hypnos het volgende:
heers


ken je een synoniem voor cliniclown?

Jazeker, dankzij jou vermoed ik.
Ik las trouwens in mijn pensioenblaadje dat er nu ook "rouwclowns"zijn, die bij begrafenisen gaan proberen "te helpen bij het verwerken van emoties". Alsof je dat niet meer zelf mag doen. Overal duiken die irritante clowns trouwens op tegenwoordig, bij een presentatie op mijn werk liepen ze ook al te vervelen. Ik weet nog wel een emotie die ik op ze los wil laten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


invictis
Usericon van invictis
Posted 27-03-2009 16:08 by invictis Profiel van invictis

laat ook maar, zit weer in het verkeerde topic schijnbaar.
kutzooi


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-03-2009 16:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Afgelopen maandag 23 maart is de zeehondenjacht in Canada van start gegaan. In twee dagen tijd zijn meer dan 17.000 dieren doodgeknuppeld. De dierenrechtenorganisatie International Fund for Animal Welfare (IFAW) ging kijken op het pakijs nabij Iles-de-la-Madeleine in de Saint Lawrencebaai.




[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-03-2009 16:09]


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-03-2009 16:10 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 maart 2009 15:55 schreef Hypnos het volgende:
moet je daar eigenlijk niet aan likken?


je kan eraan likken maar meestal wordt het gerookt.het gif is bufotonine. dat hebben alle padden eigenlijk maar bij deze is het sterk en is er veel van. Toch niet echt een relaxed tripmiddel omdat je vaak heel erg misselijk wordt en hartkloppingen krijgt.

Wil je hallucineren op padden dan moet je de Sonoran Desert Toad nemen die heeft ook bufotonine erin maar ook een veel fijner tripmiddel 5-MeO-DMT.



Heb er zelf ook 1 gehad omdat het zulke enorme eters zijn. Jammer genoeg overleden aan een huidziekte.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-03-2009 16:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

btw, ik ben 4 jaar veggie geweest, en vlees eet ik nu alleen omdat het goedkoper is en

50/50 veggvlees

alleen nonfat vlees dan

klinkt cool Elite

jammer van je beesje

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-03-2009 16:11]


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-03-2009 16:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 maart 2009 16:06 schreef invictis het volgende:
fok Azie vierkant, als ze ergens goed zijn en uitblinken in dierenmishandeling zijn hun het wel.
Ik vat het niet, hier doe je alles om je hond te beschermen en daar worden ze levend gevild en mensen lachen er nog om ook.
Ik kan niet tegen dierenleed , plain en simpel.
en er zijn zat varianten voor voedsel als ze zo'n honger hebben.


Gaat het niet om het beestje netjes te laten leven en netjes tot zn einde te laten komen?

Welk beest je wel of niet eet heeft daar toch geen flikker mee te maken?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


invictis
Usericon van invictis
Posted 27-03-2009 16:13 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 27 maart 2009 16:11 schreef ElitE het volgende:
Gaat het niet om het beestje netjes te laten leven en netjes tot zn einde te laten komen?

Welk beest je wel of niet eet heeft daar toch geen flikker mee te maken?



dat staat er toch?
of zit je me nu bewust op de kast te jagen?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-03-2009 16:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nee hoor, maar ik interpreteerde de "er zijn zat varianten op voedsel" als je kan beter geen hond eten er zijn genoeg andere voedsel bronnen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-03-2009 16:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik moet eerlijk zijn, ik moet tegenwoordig de euro's vierendelen, en veggie food is duurder dan vlees

een stuk paardenbiefstuk hebbik al voor 1,5 euro,
een stuk tofu of pak seitan : 3 euro

evenwicht zoeken ja



signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-03-2009 16:25 by bastianus Profiel van bastianus

Het is onzin om zielig te gaan doen over het opeten van een hond. Cultureel bepaalde selectieve verontwaardiging. Varkens en koeien worden ook opgehangen en gestroopt nadat ze neergeschoten zijn, dat maakt het uitbenen veel gemakkelijker. Bovendien zijn varkens ook heel lieve en intelligente dieren, die je prima zou kunnen domesticeren.
Katten smaken trouwens ook prima. Waarom zou je het ene dier wel en het andere dier niet mogen opeten? En waarom zou je het ene dier wel een vierkante meter ruimte geven zijn/haar hele leven omdat de bio-industrie de supermarkten hiermee van vlees voorziet?
Zelfs als het scharrelvlees wordt genoemd?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-03-2009 16:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

behoorlijk scheve markt is het dan. Voor een kilotje koe heb je toch echt minstens 10 kilotjes graan of plantaardig materiaal nodig. Volgens mij is die vleesprijs toch een beetje kunstmatig laag gehouden. Landbouwtechnisch zou vegetarisch eten sowieso goedkoper moeten zijn, veel minder vlees consumptie is toch de manier om voedseltekorten op te kunnen vangen voor groeiende bevolking.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-03-2009 16:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 maart 2009 16:25 schreef bastianus het volgende:
Het is onzin om zielig te gaan doen over het opeten van een hond. Cultureel bepaalde selectieve verontwaardiging. Varkens en koeien worden ook opgehangen en gestroopt nadat ze neergeschoten zijn, dat maakt het uitbenen veel gemakkelijker. Bovendien zijn varkens ook heel lieve en intelligente dieren, die je prima zou kunnen domesticeren.
Katten smaken trouwens ook prima. Waarom zou je het ene dier wel en het andere dier niet mogen opeten? En waarom zou je het ene dier wel een vierkante meter ruimte geven zijn/haar hele leven omdat de bio-industrie de supermarkten hiermee van vlees voorziet?
Zelfs als het scharrelvlees wordt genoemd?


nouja hangt natuurlijk af van welk beest het is, ga je insectenvlees kweken dan kun je dat in veel gevallen erg dicht op elkaar houden. We kunnen eigenlijk beter minder intelligente beesten gaan gebruiken voor voedsel, die hebben ook wat minder last van kleine ruimtes enzo.
Wel bizar dat legbatterij kippen minder stresshormonen hebben dan buitenkippen en vooral scharrelkippen(eigenlijk wel de meest dieronvriendelijke manier van kippen fokken).

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 27-03-2009 16:30]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-03-2009 16:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

als het maar gezond is denk ik dan, want waarom ongezond eten verorberen?


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-03-2009 16:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

mwa opzich is vegetarisch niet ongezond ofzo het is alleen een stuk zwaarder te verteren, dus mensen met darmproblemen kunnen beter even niet op planten overstappen.(wat hitler wel deed en hem nog een grotere stinkerd maakte)

Vegetarisme is trouwens wel een luxe iets, zeker in landen met een winter. Er is simpelweg niet het hele jaar geen goede samenstelling van voedsel te vinden noten heb je eigenlijk alleen in de herfst. En eigenlijk hoe noordelijker je gaat hoe belangrijker vlees wordt. Eskimo's eten vrijwel alleen maar vlees.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


invictis
Usericon van invictis
Posted 27-03-2009 16:47 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 27 maart 2009 16:19 schreef Hypnos het volgende:
ik moet eerlijk zijn, ik moet tegenwoordig de euro's vierendelen, en veggie food is duurder dan vlees

een stuk paardenbiefstuk hebbik al voor 1,5 euro,
een stuk tofu of pak seitan : 3 euro

evenwicht zoeken ja




ik scoor helemaal niks in de vorm van tofu of dat soort zut, kost me dus helemaal niks en ik loop nog steeds rond


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 27-03-2009 16:49 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 27 maart 2009 16:25 schreef bastianus het volgende:
Het is onzin om zielig te gaan doen over het opeten van een hond. Cultureel bepaalde selectieve verontwaardiging. Varkens en koeien worden ook opgehangen en gestroopt nadat ze neergeschoten zijn, dat maakt het uitbenen veel gemakkelijker. Bovendien zijn varkens ook heel lieve en intelligente dieren, die je prima zou kunnen domesticeren.
Katten smaken trouwens ook prima. Waarom zou je het ene dier wel en het andere dier niet mogen opeten? En waarom zou je het ene dier wel een vierkante meter ruimte geven zijn/haar hele leven omdat de bio-industrie de supermarkten hiermee van vlees voorziet?
Zelfs als het scharrelvlees wordt genoemd?



het gaat erom op de manier waarop deze dieren worden vervoerd en afgemaakt.
als jij je daar nu eens even fatsoenlijk inleest kunnen we verder


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-03-2009 16:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 27 maart 2009 16:47 schreef invictis het volgende:
ik scoor helemaal niks in de vorm van tofu of dat soort zut, kost me dus helemaal niks en ik loop nog steeds rond


lol, jij niet eet


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen