![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heeft 't NOS trouwens nog een 1-aprilgrap uitgehaald? ![]() |
|
quote:Klopt. Ik heb stage gelopen in Groenlo, en moest dan op station Lichtenvoorde tegenover de varkensslachterij op de trein wachten. Het gegil van de varkens daar ging al door merg en been, maar helemaal het idiote geschreeuw en de foute lol van de mensen die daar werkten. Ook de manier waarop de varkens de fabriek ingejaagd werden was nou niet bepaald diervriendelijk. Maar goed, blijkbaar is het wel makkelijk om dat soort halve garen zulk werk te laten doen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Dit is een andere visie dat de jouwe maar niet per sé naief. Een biefstuk of hamburger wordt namelijk net zo goed in een fabriek gemaakt als een bijvoorbeeld een houten stoel. De grondstoffen worden elders "gemaakt", maar dat is een ander verhaal. Mensen realiseren zich evenmin waar dat hout voor die stoel vandaan komt, en als er ergens bos wordt gekapt is dat natuurlijk ook van god los. Ik kan het ze nauwelijks kwalijk nemen want je kunt in de moderne wereld onmogelijk alle procesessen overzien. Ik ben het stiekum wel met je eens hoor, maar ik kan andersdenken meoilijk ongelijk geven. Ik verbaas me nog wel over de onwetendheid van het publiek als het om visproductie gaat. Veel veggies eten zelfs vis omdat ze zo'n mooi leven hebben gehad. Maar als het om hert gaat zijn ze opeens principieel tegen het doden van dieren. ![]() ![]() Visboerderij Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Maar, wat wij dierwelzijn vinden, is dat ook dierwelzijn? Maw is wat wij denken dat een dier 'prettig' vindt ook daadwerkelijk beter voor het dier? Veel dierenactivisten of antivleesneuzelaars geven dieren menselijke trekken, wat natuurlijk te dom voor woorden is. ![]() |
|
Ja zo schijnen graskippen niet zo blij te zijn als wordt gedacht (blijkt ook uit pikgedrag). Geen wonder want het is van oudsher een bosdier. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Goeie vraag. Een kennis van mij heeft een deel van zijn varkens op stro laten verblijven, een deel buiten en een deel op gewone betonvloer. De varkens die op de betonvloer verbleven jongden het beste, groeiden het beste en waren het gezondst. En ook bij "scharrelvlees" kunnen zo wat vraagtekens gezet worden. edit: Het gaat er natuurlijk ook om wat voor geneesmiddelen, voer en behandeling de beesten krijgen. En dat is wel van invloed op het vlees. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 02-04-2009 10:33] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
En daarnaast moet je ook de eocnomische belangen zetten he ![]() Alles in verhouding natuurlijk. ![]() |
|
quote: (SN) Eeen ieder die meegeholpen heeft dit kabinet aan de macht te helpen ---> neqschot What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Ik héb al een moeder. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Het kan misschien als betuttelend gezien worden, maar in die reclames wordt inderdaad gesuggereerd dat geld lenen de normaalste zaak van de wereld is. Bepaalde segmenten in onze samenleving is hier gevoelig voor. Om die mensen tegen zichzelf in bescherming te nemen, vind ik dit een prima initiatief... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
quote:Rookverbod is ook om mensen tegen zichzelf in bescherming te nemen. Maar meer blauw op straat om fatsoenlijke burgers te beschermen tegen ongewenste elementen ho maar. Lekker geloofwaardig zo, aan de ene kant mensen tegen zichzelf in bescherming nemen en aan de andere kant lekker flitsen langs de kant van de weg. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Rookverbod is er imho meer om mensen tegen de rook van rokers te beschermen ... Leenreclames, enerzijds ene stukje betutteling, anderzijds zijn die reclames dermate tricky dat idd de shcijn er is dat de sky de limit is als je alleen maar steun trekt. ![]() |
|
quote: Je haalt nu een aantal dingen bij elkaar die weinig met elkaar van doen hebben. Flitskasten, hoe irritant ook, hebben tot doel om te zorgen dat automobilisten niet als een stel malloten gaan scheuren over de weg. Kennelijk kan men zich niet gedragen, dus volgen zulke maatregelen... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
quote:Waarom staan in Godesnaam die dingen dan alleen dáár waar het kán? Ik zie die gasten werkelijk nooit in de binnenstad staan waar het dodelijk is om ook maar een fractie te hard te rijden. Ik denk dat jij nu ook dingen door elkaar haalt hoor. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Zal wel maar je hebt simpelweg nog geen enkel fatsoenlijk argument genoemd tegen het verbieden van leenreclames op televisie tussen 06.00 uur 's ochtends en 21.00 uur 's avonds. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Heeft Greycloak weer pijn in zijn onderbuik? ![]() |
|
quote:Vrije markt, we zijn hier geen Noord-Korea. Opbokken, als mensen op straat wilen wonen omdat ze voor duur een plasma-tv willen hebben is dat hun keuze. quote:"weer"? Nog nooit gehad, behalve met die navelbreuk toen ik 3 was. Heb wel een soort van lentekriebels in mijn buik, bijzonder aangenaam, dank dat je ernaar vraagt. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 02-04-2009 12:42] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Groenlo mijn hometown, ik heb nog in het distributie centrum van het slachthuis gewerkt, grote hompen vlees aan haken hangen. Against God and Government ![]() |
|
quote: Nog meer blauw op straat!? Jij bent gek, het is hier al zowat een politiestaat met die dieven aangesteld door de staat overal, oprotten met die kut politie, en welke ongewenste elementen? Ik woon hier in Arnhem, in de tuig wijk pur sang, ik heb nergens last van, ja van oom bromsnor die als een vuile bloedhond iedereen staat te bekeuren omdat ze een blikje bier op straat drinken. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 02-04-2009 12:52] Against God and Government ![]() |
|
quote:Precies mijn punt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Niet zo vreemd dat je geen last hebt van tuig maar wel van de politie als je zelf ook tuig bent. ![]() ![]() |
|
quote: Het beste zou je dan eigenlijk honden en andere huisdieren kunnen eten ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Klopt haha, ik had het ff verkeerd gelezen, excuses. Against God and Government ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |