|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dan haalt hij/zij het makkelijk. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
nope, want op te laag niveau ga je je vervelen en dan is de motivatie zo weg er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ligt er ook aan in welke mate hij/zij adhd,add, autisme heeft. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
laten we het houden op een fikse odd met add trekjes er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
odd ben ik niet bekend mee, werk met autisten. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
ahw oppositionele opstandige gedragsstoornis oppositional deviant (defiant?) disorder er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Je hebt wel centra voor mensen met een hoog IQ in combinatie met aan autisme verwante stoornissen. Verder vraagt dit net als bij hoogbegaafden, een andere aanpak. Maarja is dat wat je wil.. Vriendin van mij is onder begeleiding van psycholoog in samenwerking met school een heel eind gekomen. Nu gediplomeerd, baan op niveau in combinatie met haar PDD-nos. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-01-2007 21:29] |
|
quote: Zit er niet zo centra in Groningen?? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Het vraagt inderdaad een andere aanpak, maar of die aanpak in Nederland nou zo geslaagd is... ik loop zelf ook met een label 'asperger' (waar ik weinig van geloof, maar ergens in die hoek zal toch wel iets zitten dat bij mij past) bij een IQ van 136. maar de aangepaste hulp daarvoor schiet NIETS op. NIETS! Buiten een minderwaardigheidscomplex dan... Het enige dat nog kan helpen is iemand die bemiddelt tussen de 'autist' en de leraren... In mijn geval dan, en zeker weten ook in veel andere gevallen. |
|
Tja jammer dat dit jouw ervaring is maar goed, wellicht zou je lui kunnen helpen door ze te vertellen wat je dan wel zou helpen. Of zelf iets opzetten met gelijk gestemden? |
|
quote:Dan zou jij toch moeten weten dat het helemaal niet makkelijk is voor deze mensen om iets als het VWO te doen. ...go now, your BARABAS is dead |
|
quote: Net zo makkelijk als het VBO voor sommigen. |
|
quote: indeed! mijn odd-er (iq 136) heeft dus zijn rapport gehad (vmbo) laatst. een paar negens een 6 en 2 onvoldoendes! waarom? hij is te perfectionistisch. hij wil geen 9 hij gaat voor de 10. gevolg--> als de opdracht in zijn ogen niet goed genoeg is, levert hij het niet in! terwijl hij voor die opdrachten makkelijk een 8 of 8,5 had gekregen.... er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
weet iemand wat voor stoornis dit is? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Hollander-syndroom signature |
|
Klassiek gevalletje Down Syndroom. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
nee, Hollander-syndroom signature |
|
het teeeeering-zit-ik-nu-wEEr-bij-tjeu-op-de-bank-syndroom er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Erg boeiend trouwens, dat true life (I Have Autism) vandaag op MTV. Werden drie autisten gevolgd in hun dagelijkse leven. Eentje was een komiek, een ander een kunstenaar met "buien" en weer een ander was een schoolgaande jongen die communcieerde middels een spraakcomputer. Mooi om te zien en te horen hoe ze zelf in het leven stonden. |
|
quote:ik denk asperger.. geniale bek namelijk.. idiot savant Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ontzettend genante, 'gemaakte' klotedocu, met 'rebelse' muziek op de achtergrond, en een ontzettend moraliserend ondertoontje, zo van 'zie je wel, 'zulke' ( ) mensen kunnen het ook maken'. Ik heb het een kwartiertje gezien, toen was ik het zat. |
|
quote: Vond de situaties eigenlijk wel heel herkenbaar. Natuurlijk moet er een stukje "wow, dat is verbazingwekkend" erin zitten, maar verder weinig gemaakt naar mijn mening. Rebelse muziek heb ik ook niet kunnen ontdekken eigenlijk, wellicht bij de aftiteling ofzo hehe. |
|
Goede documentaire op de regionale omroep: http://www.rtvgelderlandarchief.nl/index_player.php?datum=12042009&programma=&id=57586 http://www.rtvgelderlandarchief.nl/index_player.php?datum=19042009&programma=&id=57602 |
|
Prima documentaire Ik herken er erg veel in. Heb jij zelf ook een vorm van autisme Nimbus, als ik mag vragen? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |