![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Interessant. ![]() |
|
signature ![]() |
|
Wat een laffe haas, die brievenschrijfster. MC Hammer Smashed Face ![]() |
|
Las het gisteren al op geen stijl. Heel naar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
http://www.dehulplijnvoormensenzonderpsychischeziekte.nl/ Euh, wat? Nekschot lijkt me toepasselijk voor de initiatiefnemers. Wat een onzin. Boeiender ![]() |
|
Explain? MC Hammer Smashed Face ![]() |
|
Dat is toch allemaal te vinden in boeken en op het net. Wie heeft er nou zin om te bellen. ![]() Die vrouw van die brief had nergens zin in, behalve klagen. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 21-08-2013 13:37] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Men doet net alsof "normale mensen" (als die al bestaan) een probleem hebben. Wat mijns inziens onzin is. Men kan zich beter richten op het ondersteunen van geestelijk gehandicapte mensen dan mensen die geen probleem hebben met een probleem opzadelen. Boeiender ![]() |
|
Ze praten je geen probleem aan, N. Ze proberen juist mensen iets meer over die aandoeningen te leren en hoe er mee om te gaan. Aan het soort mensen dat als ze met een Turkse collega praten ook opeens alleen nog maar gebrekkig Nederlands kan praten. Het soort mensen dat bij het communiceren met baby's ook niet verder komt dan rare stemmetjes en 'goetsie-goetsie-goetsie'. Je kent ze wel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Het gaat om de toon van deze campagne, ik vind het te zot voor woorden. Naja, mijn frustratie blijkbaar. ![]() Boeiender ![]() |
|
Dat zal een reden hebben: [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 21-08-2013 13:59] ![]() |
|
![]() Rare dokter dan. Zou hij ook gebrekkig nederlands tegen allochtone patienten bezigen? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Misschien was het wel een allochtone dokter! ![]() Boeiender ![]() |
|
Verwarring alom, hehehe. Ik zie mensen niet zo gauw bellen. Teveel moeite. Behalve als het om een klaaglijn of een anoniem meldpunt oid, natuurlijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: https://www.facebook.com/AutismeNVA/posts/1013076132060568 ![]() |
|
http://www.mediacourant.nl/2017/04/help-mijn-man-is-klusser-verzwijgt-autisme-kandidaat/ Niet handig, zeg. Die williams zat ook nog bij rtl boulevard oid en daar lieten ze ook een scene zien en toen zei hij er ook niks van. Wel een gemiste kans. Maar ook niet handig van die vrouw om je en vooral je man op te geven voor dat programma. Het was wel een zooitje, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
weet je, Varg is best wel inspirerend. SOms geen autisme hebben is de echte diagnose [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-04-2017 21:37] signature ![]() |
|
Mensen die aan dat soort "hulp-tv" meedoen moeten tegen zichzelf beschermd worden, zeker als ze een beperking hebben. En die John Williams moeten ze opsluiten op Robbeneiland. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik word een beetje kriegel van die varg. Leuk toen hij op gitaar liet zien hoe zijn oude liedjes gespeeld moeten worden. Maar de man heeft geloof ik echt overal een mening over en moet dat maar uiten. Ik ga daar niet naar luisteren, hoor. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ik zou de mening van Euronymous wel willen weten. Maar dat heeft die Varg mooi verpest. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Der zit wel veel waarheid in Varg zijn mening. Heb zelf naast dwangneuroses ook autisme. Herken er veel van. Op den duur zou ne mens nog respect krijgen voor ne moordenaar :p ![]() |
|
quote: :')! [quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote] ![]() |
|
quote:Deze is prima te kijken. ![]() |
|
Nog niet gezien, onthouden mode aan. Iig. http://nos.nl/artikel/2184667-prikkelarme-kermis-uitkomst-voor-autisten-en-epileptici.html "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |