|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb de test al een tijd geleden gedaan, dus weet niet meer precies hoe die er uit zag. |
|
quote: 35, ik ben een autist! |
|
Ik heb op de basisschool ook wel eens te horen gekregen dat ik autistische trekjes heb, ben niet echt sociaal ingesteld haha en heb altijd enorme routines en planningen en ben altijd al bezig met getallen, alles tellen en sorteren (op mijn werk: rood rietje voor de cola, geel voor fanta en groen voor sprite )en dat soort neurotische dingen. Maarja heb er verder geen last van, soms op sociaal gebied wel een beetje maar niet heel ernstig. Moet gewoon niet te lang te veel mensen om me heen hebben. |
|
13.... Ach ja, zat mensen in mijn omgeving die het getal behoorlijk omhoog zullen krikken.... Gelukkig ben ik niet met het virus besmet! |
|
Foutje. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 07-04-2011 17:32] |
|
8. Bareuh... |
|
quote: Een beetje tè normaal Ulkie, misschien moet je daar eens met iemand over praten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
:') |
|
42. Goh, verrassend. Ik had het idee dat minimaal 1 vraag 2 keer gesteld werd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: And we have a winner! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Niet alles gelezen hier, geen tijd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
50.. (nee hoor, 12) |
|
quote: Onzin. blublublub [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 07-04-2011 21:48] |
|
quote:+1. Je kunt ook heel bewust ergens geen mening over hebben. Vooral als jouw antwoord veel genuanceerder is dan een antwoordmogelijkheid uit een test b.v. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Abnormaal normaal... Bareuh... |
|
quote:Lik toch m'n bolle reet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Dan is niet van toepassing nog altijd dekkender dan neutraal, vind ik. Silence dus. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 07-04-2011 23:18] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Soms wel, soms niet denk ik. Je kunt neutraal tegenover bepaalde zaken staan, maar ze kunnen je toch interesseren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja, maar toch denk ik (zeker in het soort testen dat ik moet maken) dat je het bijna altijd iets meer eens da n wel oneens bent met een stelling. |
|
quote: Bareuh... |
|
Badeentje [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 08-04-2011 18:48] |
|
|
|
tik, tik... tik-tik... I am mine own redeemer...! |
|
SINTERKLAAS WEER IN HET LAND! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |