|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
A;s dat hier ook wordt ingevoerd ga ik misschien wel weer een keer naar de kermis. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
ja las het Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik neem aan dat de grootste storende factor tijdens het winkelen ook niet in de winkel aanwezig is? Ja, ik heb het over jengelende kleine kinderen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 23-09-2018 16:48] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gewoon niet meer naar de supermarkt gaan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ikea en Action ook vermijden. Of Kruidvat met die Kirsten van Hadewych Minis. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dan heb je dus nog maar 1 storende factor en geen muziek, kassablieps, lichten etc. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: rare opmerking. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ligt eraan wat je budget is. Maar in het weekend mijd ik de supermarkt en ga ik naar de bakker, de slager en de groenteboer in ons kleine dorp. De supermarkt ga ik alleen heen op de rustige tijden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Als je groente en vlees van het seizoen en in de aanbieding koopt, ben je niet eens veel duurder uit dan in de supermarkt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ah op zo'n manier. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het nadeel van en een slager en een bakker en een groenteboer betekent drie keer contact met iemand, want die mensen praten. En sommige maar door. Ikzelf ben enorm fan van zelfscannen. Scheelt een boel dom gelul. Jammer dat de Aldi daar niet aan doet. Verder heb ik niet zo last van supermarkten, gelukkig. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Ja snap ik. Maar ik vind al dat geouwehoer juist leuk. Ben alleen wel wel snel overprikkeld door geluid, licht en drukke interieurs. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vandaar, ik heb dat precies andersom. Ik vind in principe boodschappen doen leuk, ik kan mezelf helemaal verliezen in kilo prijzen vrgelijken van dezelfde producten. Ik pluis de folders dan ook helemaal uit van te voren. Vnl om geld te besparen, maar ik vind het leuk om te doen. Vooral grote supermarkten vind ik fijn, veel plek, niet dat met je karretje tegen andere karretjes aanbotsen. Nieuwe Hoogvliet net open vlakbij. Supergroot. Heerlijk. Alleen jammer van al die andere mensen, hehe. Daar heb ik echt zo'n hekel aan. De Walmart in de USA is mijn favoriet. Paradijs voor mij. Onbekende Amerikanen zijn beter te hebben dan onbekende Nederlanders. Zelfde geldt voor het personeel. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Pssssst. Wim. https://nos.nl/artikel/2251836-zonder-af-te-rekenen-de-supermarkt-uit-ah-begint-met-kassaloos-winkelen.html Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Edit: Bedankt, Elite. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 26-09-2018 8:03] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hoort niet echt in dit tipoc thuis, dan eerder hier: https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2833947/21#r4292177 Mensen met autisme kunnen zich helemaal niet alleen voelen! [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 26-09-2018 7:51] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik zie het de Aldi niet doen, daar is nog nieteens zelfscan een ding. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Lijkt me zo gaaf om in een prikkelarme supermarkt expres mensen te laten schrikken. Achter zo'n schap vandaan springen en hard schreeuwen b.v. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
als je 8 bent misschien? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ergens ben ik dat nog. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Beter een achtjarige in jou, dan jij in een achtjarige. |
|
8 jarigen zijn al redelijk taai, 1 tot 2 is veel malser Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |