IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Autisme en aanverwante stoornissen Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-04-2011 15:26 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 7 april 2011 15:10 schreef Lalena het volgende:
Oei ik had 36 op de AQ-test




trek het je niet aan. Trek het af


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 07-04-2011 15:51 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Oja het is autisme week.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-04-2011 15:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

http://aq.server8.org/ Deze?

10. Met een redelijke onzekerheid eromheen, denk ik. Slechte test...


I wish I was a butterfly


Silence
Usericon van Silence
Posted 07-04-2011 15:57 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

32, op het randje.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 07-04-2011 15:58 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-04-2011 16:03 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

16

Inderdaad niet een hele goede test.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-04-2011 16:05 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

13, ben toch echt wel wat meer autistisch dan dat, dacht ik zo.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 07-04-2011 16:06 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Mja, vaak zo met dat soort online tests. De heer Baron Cohen heeft nog mee gewerkt zelfs. Zelfs officiële tests door psychiaters, DSM en consorten, zijn aan veel kritiek onder hevig. Die hele DSM trouwens.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-04-2011 16:07 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik had trouwens wel gehoopt op een

"Do you enjoy collecting tv-guides?" vraag.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 07-04-2011 16:09 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Die snap ik dan niet helemaal.

Al vind ik de geek/nerd test wel leuk met vragen als heb je een grafische rekenmachine, hoeveel programmeer talen beheers je en heb je een oscilloscoop.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-04-2011 16:13 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

28


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-04-2011 16:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2011 16:03 schreef Onweerwolf het volgende:
Inderdaad niet een hele goede test.

Aantal dingen die niet per se op autisme wijzen, naar mijn idee. Maar goed, voor een zelftest is dat niet per se slecht.

En wat veel vage/stomme formuleringen. "I am not very good at ...", bvb. Als je dus niet 'very good' daarin bent zou je eigenlijk sowieso voor een van de twee 'agree'-opties moeten kiezen, ongeacht of je er 'good', 'bad' of 'very bad' in bent.

Wat is het probleem met gewoon een lijst stellingen (allemaal positief, of in ieder geval niet wisselend tussen pos/neg) en een score van 1-5 geven in hoeverre je het ermee eens bent? En dan gewoon "good at" gebruiken, enzovoorts.

En iets als "I am fascinated by numbers.", bedoelen ze dan je het leuk vindt met getallen te klooien enzovoorts (wiskunde, zeg maar) of dat je elke keer als je een getal ziet er als een kwijlende idioot bij gaat staan?


I wish I was a butterfly


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 07-04-2011 16:15 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Zo'n test zwerft wel ergens rond op internet, bijkomend is dat die ook tegenstrijdigheden signaleert.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-04-2011 16:16 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Met die testjes blijft het altijd gekut, vandaar dat je af en toe nog naar zo iemand moet die ervoor gestudeerd heeft


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-04-2011 16:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2011 16:15 schreef Nimbus het volgende:
Zo'n test zwerft wel ergens rond op internet, bijkomend is dat die ook tegenstrijdigheden signaleert.

Waar?

Ik had sowieso één kleine tegenstrijdigheid in mijn antwoorden. "Do you enjoy social chit-chat" werd 'slightly disagree' en "Are you good at social chit-chat" werd 'slightly agree'
quote:
Op 7 april 2011 16:16 schreef ElitE het volgende:
Met die testjes blijft het altijd gekut, vandaar dat je af en toe nog naar zo iemand moet die ervoor gestudeerd heeft

In deze test zitten zeer vermijdbare fouten, anders. Stukje basisniveau vragenlijsten leren maken lijkt wel te ontbreken Of dat moet ook juist de bedoeling zijn

Maar inderdaad, uiteindelijk is het alleen voor zelftest dus maakt het niet zoveel uit.


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-04-2011 16:20 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2011 16:18 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
"Do you enjoy social chit-chat" werd 'slightly disagree'


Ja hoor! :')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-04-2011 16:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Geloof je me niet?


I wish I was a butterfly


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 07-04-2011 16:22 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2011 16:18 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Waar?

Ik had sowieso één kleine tegenstrijdigheid in mijn antwoorden. "Do you enjoy social chit-chat" werd 'slightly disagree' en "Are you good at social chit-chat" werd 'slightly agree'



Weet ik zo gauw niet meer, even zoeken, volgens kwam ik er via autsider (autisme forum).

Tegenstrijdigheid misschien, maar hoeft niet, je kunt bijvoorbeeld goed zijn in afwassen maar het niet leuk vinden.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-04-2011 16:23 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

nouja je zit altijd vast in wat de persoon zelf erg vind en wat daadwerkelijk erg is. Ik denk dat het niet eens zoveel onbetrouwbaarder is om maar 4 opties te geven ipv een schaal van 0 tot 100%

Ik zie het altijd bij dit soort testjes, maar als je je inbeeld dat je je iets autistischer bent of dingen overschat dan vul je jezelf sneller onterecht in een extreem geval dan hier.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-04-2011 16:24 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 april 2011 16:20 schreef Onweerwolf het volgende:
Ja hoor! :')


Hehe bij mij ook, zodra het over koetjes en kalfje gaat hou ik echt mn bek wel. Ik voel me dan behoorlijk comfortabel in doodse stiltes.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-04-2011 16:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2011 16:23 schreef ElitE het volgende:
nouja je zit altijd vast in wat de persoon zelf erg vind en wat daadwerkelijk erg is. Ik denk dat het niet eens zoveel onbetrouwbaarder is om maar 4 opties te geven ipv een schaal van 0 tot 100%

Ik zie het altijd bij dit soort testjes, maar als je je inbeeld dat je je iets autistischer bent of dingen overschat dan vul je jezelf sneller onterecht in een extreem geval dan hier.

Aantal opties maakt denk ik ook niet zoveel uit. Ik zou dan wel 5 opties ipv 4 doen omdat je dan 3 kan gebruiken als 'neutraal'.

Maar het ging me vooral om de formulering. Teveel opeenstapelingen van ontkenning en extra toevoegingen als 'very' enzovoorts.


I wish I was a butterfly


Silence
Usericon van Silence
Posted 07-04-2011 16:28 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Neutraal wordt vaak gekozen als mensen te lui zijn er iets langer over na te denken. Je bent het altijd wel ergens ietsje meer mee eens of oneens.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 07-04-2011 16:29 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Ik had toch graag een paar keer de keuze voor neutraal gehad.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-04-2011 16:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2011 16:28 schreef Silence het volgende:
Neutraal wordt vaak gekozen als mensen te lui zijn er iets langer over na te denken. Je bent het altijd wel ergens ietsje meer mee eens of oneens.

Goed punt, ja


I wish I was a butterfly


Silence
Usericon van Silence
Posted 07-04-2011 16:31 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Niet van toepassing vind ik daarentegen wel weer een optie die nuttig kan zijn. Daar kiezen mensen toch minder snel voor dan neutraal, en sommige vragen zijn nou eenmaal niet op iemand van toepassing. [/ikmoetveeltestenmakenvoormijnopleiding]


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen