![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Ik vind een dubbel account een zo niet autistisch iets. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|||||||||
|
quote: Lees het nog eens |
|||||||||
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|||||||||
|
Het is officieel. |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Een absolute nachtmerrie om een relatie mee te hebben. Denken dat soc-med fimpjes dienen als bevestigiing. Ze leven een in zelfgekozen trechter. Red flags all around. |
|||||||||
|
Je bent zelf een red flag. /Ralph Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Red flag in Je broekje. /ND http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Dat ie het even weet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Altijd al het idee gehad dat ik een kut autist ben.. zn 9 jaar gelden de officiële diagnose gehad. Heeft het labeltje iets gedaan? jazeker.. rust gebracht. Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
quote: Liever een relatie met een autist dan iemand met een bordeline/narcist persoonlijkheid Tom. Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
quote: Check. Je moeder. |
|||||||||
|
quote: Die van mij wat langer geleden. Ik kreeg nog het label Asperger, maar al een tijdje valt alles nu onder het spectrum van autisme. Zal wel goedkoper zijn oid. Eerlijk gezegd is er voor mij niet veel veranderd. Maar voor mijn omgeving wel, die begrijpen me nu beter. Ietsjes. |
|||||||||
|
quote:Daarom heb ik je ook afgewezen. Maar ieder z'n favo smaakje. Een Ordo kan niet samenleven met een Chao. Jwz. |
|||||||||
|
quote: Ging jij niet euthanasie plegen? Of was dat alleen maar om de aandacht weer? ben jij de chao (autist) of de ordo (narcist) trouwens? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 29-06-2026 13:05] Je moeder. |
|||||||||
|
Jaap, zit toch niet zo te Jennen. |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
quote: Kom je hier vaker? |
|||||||||
|
quote: Sorry, je bent nu te oud om te groomen. Je moeder. |
|||||||||
|
quote: Ja dat precies. 'oh je hebt niet zo gek, dat hoort zo Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
quote: Ik heb het echt al 30 keer gevraagd.. waar haal je dit toch steeds vandaan? Jij hebt mij nooit afgewezen want wij hebben nooit gedate of wat dan ook. Speelt je borderline weer op Tom? Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
quote: Beide Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
quote: Je had ook gewoon nee kunnen zeggen |
|||||||||
| Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
| Index / Nieuws, actualiteit en media |