|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
kut ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Flood protection? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
nee k had het pas te laat door. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
@ Mr N: Consumptie neemt verder af Uitgegeven: 27 augustus 2009 09:58 DEN HAAG - Nederlandse huishoudens hebben in juni opnieuw minder uitgegeven. De bestedingen lagen 3,1 procent lager dan in dezelfde maand een jaar eerder. Dat maakte het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) donderdag bekend. In zowel april als mei bedroeg de afname 3,7 procent. De binnenlandse consumptieve bestedingen zijn al zes maanden op rij lager dan een jaar eerder. Auto's Huishoudens kochten 8 procent minder duurzame goederen dan vorig jaar. Vooral auto's, huishoudelijke apparaten en meubels waren minder gewild. De consumptie van voedings- en genotmiddelen was 1,5 procent lager dan een jaar eerder. De huishoudens beknibbelen al meer dan een jaar op deze consumptiecategorie. © ANP Zou de prijsdaling van levensmiddelen ook nog iets te maken hebben met dat laatste gegeven? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hehe, in het veld staan met zo'n ding is erg onhandig. En ik prefereer toch de ouderwetse variant, stinkt minder.... Boeiender |
|
quote: Als het daadwerkelijk om de consumptie gaat natuurlijk niet, echter kan dat ook goed een fout zijn. |
|
Goed punt. Ik ging er eerlijk gezegd voor het gemak maar vanuit dat ze dat meten aan de hand van omzetcijfers van de diverse supermarkten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: je bedoeld rustig blijven? stinkt idd een stuk minder ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gewoon met de hand. wel in een keer doodslaan dan natuurlijk "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Heb je al snel een steek te pakken, als je rustig blijft heb je niets en vangt hij nog even een paar muggen voor je. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hangt natuurlijk van de situatie af op tafel vang ik ze altijd in een omgekeerd glas. kun je ze er 10 meter verderop duizelig weer uitgooien in de keuken is de theedoek favoriet. in andere situaties gewoon met de vlakke hand. wel de juiste kant op slaan, anders loop je inderdaad snel een steek op "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
en niet missen natuurlijk ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Collega van me trekt maandag een vuilcontainer open. "Tering, wat een wespen" Schopt een paar keer keihard tegen die bak aan om vervolgens 3x door een horde pissige wespen te worden gestoken. Als dat geen FAIL is. :') Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
hahaha, bij mn hommelnest probeer ik het ook welleens uit te lokken maar die beesten zijn wel erg mak zeg hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Inderdaad een dikke FAIL voor de wespen. Die hadden hem makkelijk vaker kunnen steken Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: (SN) LOL What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Sinds wanneer is maffen het taalgebruik van de media?? O wacht, ik zie het al. :') [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-08-2009 12:53] Je moeder. |
|
quote:Oh ja, dat maakt het minder waar. Was vast maar 0,6 ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 27-08-2009 12:54] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb het over taalgebruik. Lezen. Je moeder. |
|
quote:Klopt, en wat is het probleem exact? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dit. quote: In Jip en Janneke taal: dit taalgebruik zorgt ervoor dat bepaalde media niet als serieus wordt genomen, ook al is het bericht 100% waar. Het leest wel leuk weg maar het zorgt ervoor dat het snel suggestief kan worden. Ik irriteer me er iig wel aardig aan soms als het als serieus nieuws gepresenteerd wordt. Net zoals die kwestie u/jij die je vaak in media ziet. Objectief nieuws (voor zover dat bestaat) komt een stuk beter over als het in normaal formeel taalgebruik wordt geschreven. Je moeder. |
|
De boodschapper boeit mij nooit zo, maar ik snap prima dat andere mensen het serieuzer nemen als het anders wordt gebracht. Voor mij blijft een gebakje met of zonder mooi doosje eromheen een gebakje. Doosjes kan ik niets mee, mooie woorden ook niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Suggestief en objectief daarentegen. Maar goed, het leest wel leuker mits je het met de boodschap eens bent. Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |