|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Formule1.NL De F1 aap zal er eens niet makkelijk vanaf komen... [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 13-06-2010 12:41] |
|
Mclaren doet dat weer goed ik dacht niet dat hun banden het zouden volhouden prima gedaan signature |
|
Zowaar een boeiende race. Kan toch nog goedkomen met de F1 |
|
Canada is altijd leuk . En eigenlijk, met uitzondering van de opener in Bahrein, is het een heel leuk seizoen tot nu toe vind ik Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Ben er 2 keer geweest. Het is een mooi circuit en het is goed vertoeven in Montreal. |
|
quote: Dat vind ik nou ook, ja. Het eerste seizoen in tijden waar ik weer met heel veel plezier naar kijk. De laatste twee, drie jaar onthield ik amper wanneer er überhaupt een race was en da's nu echt wel anders. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Wanneer zouden Ferrari en Mercedes het boekje "Hoe verkloot ik een pitstop tijdens de safety car periode" uitbrengen? Man wat een stumpers... Mannen van de wedstrijd: - Mark Webber (de volgende 5 races weer zou ik zeggen) - Kamui Kobayashi (wat niet in kunnen halen?) Weer een streek bij McLeugen en Ramelton. Ondanks dat toch wel netjes dat ie zijn excuses aanboodt aan Vettel voor de touch na de start. |
|
quote: Huh? Hoezo? Ze hadden gewoon de pech dat de safety car pal voor hun de baan opkwam. Met de pitstops was niks mis. Domme pech, niets anders. En geluk voor Vettel (en achteraf ook Hamilton). |
|
Ik had het over de stops an sich en de timing daarvan... |
|
Waarmee mijn vraag hetzelfde blijft: hoezo? Aangezien de safety car pal voor hun neus de baan op kwam was er geen tijd om nog daarvoor naar binnen te gaan, en hebben ze de eerste mogelijkheid aangegrepen. De top is gewoon in slagorde naar binnen gegaan. |
|
Weet je wel zeker dat je dezelfde race hebt gekeken? Zowel Mercedes als Ferrari waren allesbehalve de eersten die een pitstop maakten. Bij Ferrari gingen ze met zijn tweeen. Het moment van gaan klopte niet, los van het feit dat zij zich wel aan de regels hielden door de Safety Car niet in te halen. Bij Mercedes hadden ze ook al zo'n 'geweldige' planning waardoor Schumacher aan het eind van de pits kon gaan staan te wachten tot het hele veld voorbij was. Daar ging zijn top 10 finish. |
|
Over Ferrari heb je het gewoon bij het verkeerde eind. Ik zeg niet dat ze als een van de eersten gingen; ik zeg dat de top in SLAGORDE naar binnen ging. Moet je wel lezen. Eerst gingen vóór de SC uit Vettel en Lewis en vervolgens NA de SC de Ferrari's etc. Dat Massa vervolgens op Alonso moet wachten is logisch. Dat is nog altijd sneller dan nóg een ronde achter de SC door te moeten rijden. |
|
Het probleem is niet dat Alonso en Massa tegelijk binnenkwamen. Het moment waarop klopte gewoon niet. En dat was niet voor het eerst dat ze bij Ferrari tijdens een Safety Car de verkeerde beslissing namen. Waar ze vroegah altijd tactisch zo sterk waren verklooien ze het nu keer op keer en niet alleen bij safety car situaties, ook bij bijvoorbeeld regen. |
|
Je snapt mijn punt nog steeds niet, maar laat maar. |
|
Dat is dan wederzijds... Btw de fail van de race: De FIA. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 27-06-2010 19:54] |
|
Zijn we het toch nog ergens over eens: die beslissingen lieten veel te lang op zich wachten. |
|
Niet alleen dat, de 'straffen' waren ook een lachertje... |
|
Ook eens. 1. Die straf van Hamilton kwam zó laat dat hij nog nauwelijks effect had. 2. Tijdstraffen van 5 seconden slaan nergens op. Doe dan 20 seconden of niets, maar ga er niet lafjes tussenin hangen. |
|
+65498428425461284 signature |
|
I believe I can fly...I believe I can touch.... WHEEEEEEEEE Bazzio Attacks!!! |
|
Goede crash ja, willen we meer van zien |
|
Deze nog gezien dan? (GP2 Valencia) Bazzio Attacks!!! |
|
Bijna zelfde joh .. apart .. |
|
Sebastian Vettel Red Bull Racing 1:29.615 18 2 Mark Webber Red Bull Racing 1:29.758 + 0.143 18 3 Fernando Alonso Ferrari 1:30.426 + 0.811 23 4 Lewis Hamilton McLaren 1:30.556 + 0.941 17 5 Nico Rosberg Mercedes GP 1:30.625 + 1.010 23 6 Robert Kubica Renault 1:31.040 + 1.425 22 7 Felipe Massa Ferrari 1:31.172 + 1.557 26 8 Rubens Barrichello Williams 1:31.175 + 1.560 20 9 Pedro de la Rosa BMW Sauber 1:31.274 + 1.659 16 10 Michael Schumacher Mercedes GP 1:31.430 + 1.815 20 signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |