![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee ![]() |
|
Och, Jordan zegt nog eens iets en het spel zit op de wagen ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
proficiat Nederland met jullie wereldkampioen karting Nico de Vries geloof ik? mooi signature ![]() |
|
quote: ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: prachtig nieuws inderdaad nu maar hopen dat hij volgend jaar een zitje krijgt ![]() |
|
Knappe pole van Alonso. Webber zal uit z'n pijp moeten komen, hopelijk heeft hij eens een degelijke start. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Webber moet gewoon net zo starten als in Monza. ![]() |
|
Fernando Alonso was zichtbaar niet tevreden toen Sebastian Vettel tijdens de persconferentie een grapje maakte over het crashgate-schandaal van 2008, toen Fernando Alonso door een opzettelijke crash van Nelsinho Piquet de overwinning nam in Singapore. Vettel zal vandaag op een tweede positie de race moeten starten, achter polesitter Fernando Alonso. Hij vindt echter dat niets verloren is, en maakte prompt de vergelijking met Alonso's overwinning in 2008. "Hoe dichter je bij de lichten staat hoe beter natuurlijk, maar er kan in de race veel gebeuren. Ik denk dat Fernando in 2008 als vijftiende startte en toch nog de race won." zei de 23-jarige Duitser met een knipoog. De reactie van Vettel kon op redelijk wat gelach van de journalisten rekenen, maar Alonso zelf wist het mopje niet goed te verteren. "Alonso's gezicht kwam plotseling zeer goed overeen met de kleur van zijn overall." schreef David Tremayne in The Independent. signature ![]() |
|
![]() Prognose? ![]() |
|
waaaaaaahahahaha Button liet zomaar Hamilton door bij de start signature ![]() |
|
En Hark Kletter ramt er bij in... ![]() |
|
Hamilton heeft het zelf wat gezocht vinnek. als je ziet dat Kubica het nog riskanter kan, door de buitenkant te pakken van de bocht... en Heiki ... LOL [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-09-2010 16:07] signature ![]() |
|
Alonsoooooooo! Kan zomaar ineens nog wereldkampioen gaan worden... Niet extreem spannende race verder, maar ben wakker gebleven dus blijkbaar wel interessant genoeg ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Mwah, hij reed voor en ze roepen altijd dat degene die voor zit zijn lijn mag houden. Kletter en inhaalacties past gewoon niet. Zie een Turkije, een Valencia en nu weer. Hij kwam er wel 2 keer het beste mee weg, dat dan weer wel. Waarschijnlijk was ie een beetje te overmoedig geworden door 2 of 3 succesvolle inhaalacties eerder in de race. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 26-09-2010 16:12] ![]() |
|
B.S. Hamliton was er niet voorbij en ging te ver naar binnen. Tja, Webber hoeft dan geen ruimte geven en gaat in deie bocht ook lastig ![]() |
|
Over B.S. gesproken. ![]() Vond het maar een gemiddelde race btw. ![]() |
|
Niet al te boeiend, maar door de situatie in het wereldkampioenschap toch weer wel eigenlijk. Anyway, de Spanjool is goed bezig. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ik vond het grootste pluspunt dat er geen (onbenullige) straffen zijn uitgedeeld. Kan die Danny Sullivan de wedstrijdleiding niet nog meer assisteren? ![]() |
|
ik vond Webber idd ook niet erg "verstandig", voor zelfde geld lag hij er ook uit, risky business nuja, het blijft open liggen. Kovalainen op het einde vond ik wel hilarisch signature ![]() |
|
Dat heb ik dus net gemist ![]() ![]() ![]() |
|
Inderdaad wel mooi ja, lekker op je gemakje staan blussen daar. ![]() Aardige race ook. Paar mooie acties, en dat tussen Webber en Hamilton is imho ook gewoon een race-ongeluk. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
http://www.spitsnieuws.nl/archives/sport/2010/09/ecclestone_twijfels_over_gp_zu.html rondje zuid korea ... ![]() |
|
(SN) http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Eddie Jordan: "Ik zou Schumacher ontslaan" Het wordt tijd dat Edje eens een schop in zijn noten krijgt. Nog steeds over de zeik zeker dat Schumacher maar 1 race deel van zijn team uitmaakte? Dat ze hem maar bij de BBC buitenflikkeren. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |