![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: De prijzen zullen wel schandalig blijven... op het einde van 2012 loopt het contract van Spa trouwens af en het is hoogst onzeker dat het meteen zal verlengd worden. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Ik dacht dat er een regeling ging komen (of al was) dat het zou afgewisseld worden om de 2 jaar met Nürburgring? [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 29-08-2010 1:10] ![]() |
|
quote: Nürburgring wisselt al af met Hockenheim. Of vervalt Hockenheim dan? ![]() |
|
Ik zou het niet weten ![]() Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze Spa maar om de 2 jaar meer zou zijn en het dus af te wisselen met een ander circuit maar ik kan me hier erg in vergissen, we zullen wel zien/horen ![]() |
|
Prognose: 1. Hamilton 2. Alonso 3. Kubica 4. Button 5. Barrichello 6. Vettel 7. Hülkenberg 8. Sutil 9. Massa 10. Buemi ![]() |
|
Prognose: Regen ![]() |
|
slechte start webber dikke pech voor alonso ![]() |
|
mooie actie van vettel ![]() ![]() |
|
Ziet er opeens toch niet zo dramatisch meer uit voor Alonso ![]() ![]() |
|
Trouwens, je zult mij dit niet vaak horen zeggen, maar indrukwekkende race van Schumacher! ![]() |
|
quote: idd!! heel goed bezig ik blijf ergens nog hopen op regen... zodat alonso zijn bandenwissel dan kan doen ![]() |
|
quote: Alonso hoeft toch niet meer? Van droog naar ander type band geldt volgens mij ook. Hard/zacht vervalt bij regen. Ze voorspellen regen over ongeveer 8 ronden. ![]() |
|
ZWARE regen binnen 10 minuten. Kom maar op! ![]() |
|
quote: ahja, ik dacht dat hij nog ging moeten wisselen van banden, omdat hij in het begin van de race was binnen gekomen ![]() |
|
quote: Harde banden slijten nauwelijks, zeker met dit weer. ![]() |
|
hamilton al even van de baan ![]() |
|
safetycar!! maar wel door alonso, jammer ![]() |
|
Godverdegodverdegodver! Nog 2 kampioensschapskandidaten van de 5 over in de punten. ![]() |
|
quote: Ik vrees het ook hoewel het met die puntenverdeling wel erg snel kan gaan 1x pech hebben... ![]() |
|
quote: Ik bedoelde eigenlijk voor deze race. Kampioenschap ligt nog steeds open voor alle 5. ![]() |
|
quote: inderdaad kubica wel erg goed ook die petrov verrast me (ik vroeg me al sterk af wat die eigenlijk in de F1 deed) ![]() |
|
quote: Petrov vind ik het hele seizoen al de debutant van het jaar. Beetje wisselvallig, maar dat mag als rookie. Staan ijzersterke acties tegenover, zoals die inhaalactie buitenom vandaag weer. Vettel loser van de race. Hij heeft altijd maar die alles-of-nietsinstelling terwijl juist dit soort races om overleven draaien. Dat begrijpt Webber veel beter. ![]() |
|
uhu, langs de andere kant siert het hem ergens wel dat hij blijft gaan voor overwinning en webber in zekere zin een "saaie" racer is ![]() |
|
Een ander woord voor 'saaie racer' is wereldkampioen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |