![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bizar zeg met Kubica! ![]() |
|
Als Alonso Webber nog effe pakt gaat het goed... ![]() |
|
Doet 'ie toch niet. Zal blij zijn met de 15 punten. Mooie kartrace van Koba trouwens! ![]() |
|
De Red Bulls hebben niet eens voluit gereden, dus Alonso heeft nooit een kans gehad, ook al leek dat zo. Kijk maar naar die snelste rondes in de een na laatste (Vettel) en laatste (Webber) ronde. Met twee vingers in de neus. ![]() |
|
Het zit je wel hoog he? ![]() |
|
Nee hoor, ik vind het juist een prima uitslag. Dit was bij voorbaat al een RB-circuit, dus Alonso best of the rest ![]() ![]() |
|
faal van McLaren met nieuwe versnellingsbak en strategie of trage Button Massa... man toch Sauber in vorm verder ook WTF ivm Rosberg en Kubica-wielen en mooi van Lotus [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-10-2010 10:53] signature ![]() |
|
Petrov bestraft voor zijn startincident: in Zuid-Korea 5 plekken terug op de grid. Massa zonder straf weggekomen. ![]() |
|
Kobayashi was idd weer geweldig. Ook eindelijk nog eens een goede race van Schumi ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: is er nu eigenlijk al zekerheid over die race in Zuid-Korea? ![]() |
|
Volgens mij niet. Voor zover ik weet gaat de FIA binnenkort het circuit keuren. ![]() |
|
quote: Morgen of dinsdag gaat de FIA de laatste check doen, maar volgens Bernie staat het er goed voor. Ze hebben daar echt wonderen verricht. In een f1-blad van me hebben ze foto's van 100 dagen voor aanvang: een zandbak met graafmachines, meer niet. ![]() |
|
Het commentaar op de uitspraken van Bernie op Formule1.nl door ene Natte Slak: "De Koreanen hebben dus eindelijk het geld overgemaakt maak ik hieruit op... hahahaha Wat een kerel." ![]() |
|
![]() |
|
quote:Mee eens. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Formule1.nl Zou toch mooi zijn. Het team verdient het in ieder geval wel. Peter Sauber probeert er nadat hij het team teruggekocht heeft van BMW toch met beperkte middelen weer iets moois van te maken. En met een coureur als Kobayashi maken ze er op het circuit ook iets moois van. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 12-10-2010 17:20] ![]() |
|
Hoe huil ik me naar voren les 2 door Rubens Barichello: quote:GP Update Tjah, als je het niet op eigen kracht kan dan maar huilie huilie doen in de hoop dat de wedstrijdleiding ingrijpt. Je kunt immers niet alleen vertrouwen op je eigen kunnen. Over het opgehouden worden door Vettel zegt ie geen woord. Die heeft ook zijn verontschuldigingen aangeboden en spiegels op zijn auto. Oud zeer zekers? Mooi dat Vettel op pole staat. Laten we maar hopen dat ie ook als eerste over de streep komt. Prognose: Vettel Alonso Hamilton ![]() |
|
Ik gok op Vettel Webber Alonso net als voor alle resterende GPs signature ![]() |
|
Als ik het goed heb wordt met die prognose Vettel ook kampioen dus heb ik er geen problemen mee. ![]() ![]() |
|
liefst Vettel ja ![]() voor mij dan... maar als Alonso het wordt... chapeau Webber, ja, dan is het Webber Hamilton? dan krijgen jullie allemaal een hoop cds van me ![]() signature ![]() |
|
Denk dat Red Bull het morgen niet zomaar cadeau gaat krijgen. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Nee, klopt, ALonso heeft wel een kans signature ![]() |
|
Hopen op Alonso inderdaad hij moet gewoon voor webber eindigen, als vettel dan nog wint is het geen ramp ![]() |
|
![]() signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |