![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als ze een jong (Duits) talent willen, kunnen ze beter voor Hülkenberg gaan. Is indrukwekkend bezig de laatste races. ![]() |
|
klopt, maar er is niet echt een link signature ![]() |
|
Of zou het toch voor een nieuwe testrijder zijn? ![]() |
|
Hamilton is grind aan het happen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Mooi, die is weg ![]() |
|
![]() ![]() |
|
En dat was stap 1 in de eindsprint naar de wereldtitel! ![]() ![]() |
|
Even normaal doen tegen Lewis ![]() Heeft die debiel van een Alonso gewonnen; was mooier geweest als het Massa was geweest Black seeds of bunny! ![]() |
|
Mooi dat Hamilton weer een kampoienschap gaat verliezen, de prutser. Stikem hoop ik op Webber, verdient het wel een keer ![]() |
|
ALONSOOO!! Dit nog een paar keer herhalen en hop, Alonso wereldkampioen. Prima race verder, heb me goed vermaakt ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
mooi van Alonso en Vettel toch vreemd dat zijn motor even "uitviel" en Webber voorbij raakte en dan nog 4e worden ![]() signature ![]() |
|
Hamilton: "Webber is mijn doel" Realiteit: "Crashen tegen Massa" signature ![]() |
|
Zeg Bart, ik heb deze keer je prognose gemist. ![]() Goede strategie van Alonso. Op de belg hadden ze het er over dat het iets met de koeling was bij Vettel en dat de engineers eea hebben kunnen aanpassen. Nou dacht ik dat dat laatste tegenwoordig (tijdens het rijden) verboden was maar goed... Ondanks het 'probleem' een nette race. Mooie race van Hamilton ook ![]() En Webber is bij deze officieel king Bad Start. Wat zat die te piepen zeg achter Hulkie. :') ![]() |
|
quote: ...en wat ontwikkelt Hulkie zich snel! ![]() |
|
Jordan... de man die het ene gerucht na het andere lanceert. Met een serieuze zak zout nemen dus ![]() Mooie overwinning van Alonso en een resultaat waardoor het kampioenschap weer 5 titelkandidaten heeft ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
http://www.dumpert.nl/mediabase/1110721/29f0fae0/gezellig_met_z_n_twee.html het 'foutje van Sakon' auw... ![]() ![]() |
|
auch ,,,, thats gonna leave a mark ![]() |
|
quote: signature ![]() |
|
quote: Schumi fail!!!! ![]() Toch wel een mooie race gezien hoor gisteren, jammer geen winst voor Button, maar Alonso en Ferrari winnend voor eigen publiek is ook zeer mooi. Het zal vast laat zijn geworden gister in de italiaanse kroegen, want bij winst van Ferrari op Monza breekt er meestal een volksfeest los van jewelste. More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
|
quote: Ik denk Sutil naar Mercedes en Di Resta die zijn plek bij Force India in neemt, in dat geval. More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
|
Ik denk dat Sutil blij mag zijn als hij bij Force India kan blijven en dat hij over een jaartje of twee, drie de F1 via de achterdeur verlaat. ![]() |
|
quote:gpupdate.net Oh ja, er was nog een coureur die 3 seizoenen geen F1 race gereden heeft. Alleen hoorde je er tot nu toe niemand over. ![]() |
|
Quick Nick ![]() Kimi heeft trouwens bij Renault gesolliciteerd voor een zitje voor volgend seizoen. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Damn, Rubens heeft mijn plannetje in de war gegooid. Ik wilde Bottas volgend jaar in de Williams zien, maar Rubens heeft bijgetekend. Nieuw plan: de Hulk als vervanger van Schumacher naar Mercedes en Valtteri alsnog in de Williams. Kan hij in 2012 naar McLaren... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |