|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Precies, en sindsdien ging het achteruit met de F1. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
De stewards van de Grand Prix van Duitsland hebben het Force India-team een berisping gegeven omwille van een pitstopblunder. Het team monteerde tijdens de race op het circuit van Hockenheim de verkeerde banden bij hun rijders. Vitantonio Liuzzi kreeg de banden bedoeld voor Adrian Sutil en omgekeerd. De rijders kwamen de ronde erna echter meteen de pits weer in om de fout recht te zetten. De regels stellen dat de rijders geen banden mogen gebruiken die niet aan hen zijn toegewezen. Toch besloten de stewards om Force India enkel een reprimande te geven. Liuzzi kwam als 16de over de finish, Sutil als 17de. signature |
|
Wat een kul. Een foutje is zo gemaakt en ze zijn al genoeg de lul geweest door een ronde later nog een stop te moeten doen. Moeten ze bij de FIA verder niet over zeiken. En over Ferrari: diep en diep triest. Of je het nu eens bent met die voorschriften of niet, teamorders zijn nu eenmaal verboden (ja, Hypnos, ook bij McLaren, en daar had de FIA ook in moeten grijpen - ik zeg het zelf maar vast voordat je er over begint) en aan die regel hebben ze zich bij Ferrari ook gewoon aan te houden. Maar goed, Alonso is een huilebalk die al begint te schreeuwen als iemand 'm aankijkt, Massa een tweede viool zonder ballen, teamleiding van Ferrari een stelletje huichelaars die niet de kloten hebben toe te geven dat ze fout zitten en de FIA... tja, de FIA. Als je dit soort dingen écht niet in je sport wilt hebben houd je bij Ferrari alle punten van gisteren in, dan doen ze het gelijk nooit meer. Die ton boete zullen ze echt niet wakker van liggen. Erg jammer allemaal weer. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Dat van Force India is geen kul. De regels gelden ook voor hen, net zo goed als dat ze voor Ferrari of McLaren gelden. Omdat ze de fout zelf snel hebben opgelost is het bij een berisping gebleven ipv een straf. quote: |
|
Dat bedoel ik dus. Natuurlijk zijn die regels er, maar als ze zelf de fout zien en direct rectificeren moet je daar imho niet alsnog over gaan zitten zeuren. Er zit immers absoluut geen kwade opzet achter. Dat bedoel ik met "kul". [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 26-07-2010 9:52] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Daarom was het ook maar een reprimande he. |
|
En zonde van de tijd en moeite, om een team wat weet dat ze een fout hebben gemaakt en dat ze dat niet meer moeten doen te vertellen dat ze een fout hebben gemaakt en dat ze dat niet meer moeten doen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
idd, alsof ze daar voordeel van ondervonden hebben.. tssss signature |
|
Dat heb je als je de eerste keer met 120 en de tweede met 80 door de pitstraat rijdt ook niet. |
|
o signature |
|
Red Bull, wat een dominantie Faustian Spirit of the Earth |
|
behalve in intelligentie signature |
|
...en ook weer eens een moordaanslag van Schumacher. Sommige dingen veranderen nooit. |
|
ja man, nu lag het er wel erg dik op miljaar zeg! blijkt dat Red Bull niet heeft doorgegeven aan Vettel dat de safetycar binnenkwam... signature |
|
quote: Dat maakt toch niet uit? Die 10-autolengtesregel geldt voor zover ik weet voor de complete duur van de safetycar, en dus niet alleen in de laatste ronde. |
|
echt? signature |
|
quote: Als ze Schumacher hiervoor gaan bestraffen mogen ze dat die Faalaap van McLaren ook nog doen met terugwerkende kracht vanaf het moment dat ie in de F1 kwam. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 01-08-2010 17:00] |
|
quote: Dat is natuurlijk een bullshit regel. Ik weet zeker dat er genoeg safetycar situaties zijn geweest waarbij er een auto op meer dan 10 lengtes afstand reed ook al was dat dan aan het eind van de trein. Maar ja, dan waren het de figuren die standaard achteraan rijden dus dan telt het zeker niet... |
|
quote: Die 'faalaap' die in z'n debuutjaar de wereldtitel op 1 punt miste en hem het jaar erop pakte? Of heb je het over iemand anders? |
|
quote: Mee eens, de regels zijn voor iedereen gelijk. Al vind ik het ook wel weer begrijpelijk dat ze de top-tien beter in de gaten houden, want daar gaat het om de punten en heeft het dus effect op het kampioenschap. |
|
quote: Die ja. Btw coureur van de race: Kamui Kobayashi De enige Jap ooit die zijn plaats in de F1 wat mij betreft waardig is. Nette 14 plaatsen winst in de race. |
|
quote: een faalaap zou ik hem niet noemen, eerder een positief gediscrimineerde signature |
|
quote: En ja hoor... De FIA maakt zich weer eens belachelijk. Het komt er nog van dat je nog wordt bestraft als je iemand inhaalt. Edit: Waarom zou de FIA site onbereikbaar zijn? [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 01-08-2010 18:04] |
|
Wtf? Wansmakelijk manoeuvre was dat van Schumacher. Bekijk de beelden en foto's... Barrichelo plakt op 1 cm van de betonnen muur... schandalig wat Schumi daar deed. Hoe jammer het ook is voor de fans in Spa (waaronder ik ook, jaja), die straf is meer dan terecht. Voor de rest verrassend genoeg nog een vermakelijke race, dankzij Vettel en de pitincidenten Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |