![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: De 2e vrijdagtraining is bijna altijd het beste uitgangspunt om de uitslag te voorspellen. De teams die dan hun zaakjes al op orde hebben, proberen op de zaterdag wat andere dingen uit. ![]() |
|
Ik was nieuwsgierig naar het verschil in oude en nieuwe puntentelling, dus ik heb die van tot 2009 eens toegepast op dit seizoen. Interessant om te zien. Hamilton was dan al uitgeschakeld, maar verder slechts kleine verschillen (hoewel ze groot kunnen zijn bij alledrie kanshebbers op het podium): Alonso 99 Webber 96 Vettel 94 Hamilton 88 Button 85 ![]() |
|
quote: opmerkelijk dat het in grote mate op het zelfde zou neerkomen inderdaad ![]() ![]() |
|
'Hamilton was al uitgeschakeld' ![]() |
|
quote: alsof hamilton nu nog een realistische kans maakt? alonso moet buiten top 10 vallen, zelfs vettel mag niet bij eerste 2 zitten (webber max 5de ofzo?) ![]() |
|
Ik denk niet dat veel mensen in 2007 geld hebben ingezet op Kimi of in 2008 op Massa voor aanvang van de laatste race, dus je weet maar nooit. Maar nu is de kans nóg veel kleiner, dus ik verwacht het ook niet. Ik denk dat Alonso boven zijn auto uitstijgt en 'gewoon' als 2e finisht. ![]() |
|
quote: dat hoop ik ook! nuja, het is voornamelijk dat je imo een grote achterstand op 1 wagen altijd kunt inhalen maar als je al moet rekenen op tegenvallene prestaties van 3 rijders eer je nog kampioen kunt worden? ... ik zie Hamilton gewoon crashen door té hard te pushen eigenlijk ![]() ![]() |
|
Oei oei oei, wie had verwacht dat het een tweestrijd tussen Alonso en Vettel zou gaan worden! ![]() |
|
Vettel Hamilton Alonso Buton Webber Massa ziet er niet goed uit voor Webber, Alonso aardig ![]() |
|
Alonso heel veel meer dan aardig. Heeft absoluut het laatste restje uit die Ferrari geperst: dikke vier tiende sneller dan Massa. ![]() |
|
quote: aardig is inderdaad nogal zacht uitgedrukt van me ik verwacht veel spektakel voor morgen (voornamelijk duel Vettel-Hamilton met erna Alonso die zijn 3de plaats moet verdedigen t.o.v. voornamelijk Webber ![]() |
|
Ik zie Webber er Alonso nog uitknallen dan wordt het Vettel - Hamilton signature ![]() |
|
Vergeet niet dat Hamilton waarschijnlijk als 7e start... ![]() |
|
quote: door het duel met Massa in Q2 bedoel je? ![]() |
|
quote: Ja. EDIT: Dat was trouwens toch Q3? Weet het niet meer zeker. [Dit bericht is gewijzigd door RudiEngel op 13-11-2010 15:51] ![]() |
|
Q2 ja, de faalaap. :') Hij rijdt zelf naast de lijn zonder goed in zijn spiegels te kijken, rijdt daarbij Massa in de weg en dan gaan huilen dat Massa hem er af wou rijden. ![]() ![]() |
|
O nee, toch Q2 inderdaad. Want ze gingen desondanks allebei door. Ik kan me trouwens nog steeds ontzettend irriteren aan het woord 'faalaap', maar ik heb dan ook een gigantische hekel aan racisten. [Dit bericht is gewijzigd door RudiEngel op 13-11-2010 15:54] ![]() |
|
mja, Hamilton zal wel weer onbestraft blijven ![]() ![]() |
|
quote: Uiteraard, want anders wordt ie gediscrimineerd om in Rudi zijn trend te blijven. Hij is immers de enige met een tintje en dus een minderheid en dus zielig en mag niet bestraft worden. [/sarcasme] ![]() |
|
mja, als je een rijder al een heel seizoen niet bestraft (terwijl je er imo meerdere malen de kans toe had) waarom zou je dit dan wel doen voor de laatste race? (stel je voor dat je hem hierdoor zijn kans op de wereldtitel ontneemt, niet dat hij nog veel kans maakt, maar soit) ![]() |
|
Hij kreeg tijdens de vrije trainingen ook al een reprimande. Veer erger heeft ie dit jaar inderdaad niet te voorduren gehad. Er zijn anderen door tegenstrijdigheden in de regels harder benadeeld. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 13-11-2010 16:04] ![]() |
|
Leuk hoor, dat sracasme, maar verklaar dan eens dat woord 'aap' zonder dat het discriminerend bedoeld is. Eet hij heel veel bananen? Of schommelt hij graag? ![]() |
|
Hamilton zal niet bestraft worden de marshal is Emanuelle Pirro, een Italiaan die nu al beschuldigd werd van partijdigheid door de Britten, hij zou zelfs niet durven verder weet ik niet of het echt een fout was deze keer signature ![]() |
|
quote: Het is eerder een kwestie dat jij er te zwaar aan tilt. Of ren je ook naar de politie als een marrokaan je een kaaskop noemt? Iets met korreltjes zout. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |