![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zie je wel, hij klapt graag in de muur. Daar zijn ze bij Nascar ook zo goed in. Opgeruimd staat netjes. ![]() |
|
In één van zijn vele pogingen om de Formule 1 aantrekkelijk voor het grote publiek te houden, heeft grote baas Bernie Ecclestone weer eens een nogal driest plan bedacht. De 79-jarige Brit wil het afsnijden van het circuit mogelijk maken. "Vijf keer per Grand Prix zou wat mij betreft een coureur een kortere weg in het rondje mogen inslaan. Daarmee voorkom je dat auto's voortdurend achter elkaar aan blijven rijden. Het zou mooi op televisie uitkomen", mijmerde Ecclestone tijdens een uitje van de befaamde Italiaanse renstal Ferrari in een exclusief skioord. Ecclestone staat bekend om zijn 'wilde' ideeën om de Formule 1 (nog) attractiever te maken. De meeste voorstellen van de excentrieke miljardair verdwijnen evenwel snel weer naar de prullenbak omdat de toonaangevende teams er meestal niets in zien. --> zoals in de Rallyecross dus signature ![]() |
|
Tuurlijk voorkomen. Yeah right. Die auto die dan achter je rijdt neemt dan ook die afsnijding. Dus rijdt men nog achter elkaar aan. Stupid idea. ![]() ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
quote: Het idee is uiteraard dat de achterste auto de afsnijding neemt om langs de voorste te komen, andersom heeft het weinig nut... ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Of je snijdt af om juist voor te blijven en dan heeft Meatgrinder een punt. ![]() |
|
Ja, maar dat kun je dus maar 5 keer doen en vervolgens kan iemand anders je passeren. Je moet dus je momenten kiezen, dat is het hele punt van die suggestie. Zeg overigens niet dat ik het ermee eens ben, alleen al uit praktisch oogpunt is het vragen om verwarring en zelfs fikse ongelukken. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
ik zeg loopings in het parcour ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Zoiets als dit? ![]() ![]() ![]() |
|
Stunts? De eerste F1-wagen van het nieuwe US F1-team zal met de naam Type 1 door het leven gaan. Dat maakte een journalist van Racecar Engineering bekend nadat hij een bezoek kon brengen aan het hoofdkwartier van de renstal in Charlotte. Volgens de publicatie zal het ontwerp van de nieuwe wagen "met zekerheid ingaan tegen de norm" en zal het voor enkele "gefronste wenkbrauwen" zorgen wanneer de wagen voor het eerst aan het publiek zal worden voorgesteld. De Type 1, aangedreven door een Cosworth V8, zal in het begin van februari debuteren op Barber Motorsport Park in Alabama. benieuwd signature ![]() |
|
De la Rosa naar Sauber ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ik vraag me af of dat erger is dan Fiscio... ![]() |
|
Naar mijn mening wel. Fisico racete tenminste nog... de la Rosa zit al jaren zo goed als stil. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
De La Rosa had mij wel verrast bij zijn terugkeer in de McLaren een paar jaar terug maar Fisico is vrij betrouwbaar, De La Rosa een zotje niet dat ik dat zo erg vind signature ![]() |
|
De F1-teams zijn ermee akkoord gegaan om een nieuwe bandenregel in te voeren die de races spannender zou moeten maken. Dat schrijft Autosport. Vanaf 2010 moeten de piloten de race starten op dezelfde banden waarmee ze hun snelste kwalificatieronde hebben afgewerkt. De reglementsverandering zou een extra strategisch element inbrengen nudat de rijders niet meer de toelating hebben om tijdens een Grand Prix bij te tanken. De wijziging moet wel nog goedgekeurd worden door het World Motor Sport Council, wat waarschijnlijk een formaliteit zal zijn. De regel werd besproken in de Sporting Working Group en zorgt ervoor dat de top tien wagens uit de kwalificatie dezelfde banden moeten gebruiken waarmee ze hun snelste tijd hebben gereden in de derde kwalificatiesessie. Door de nieuwigheid zullen waarschijnlijk situaties ontstaan waarbij piloten een snelle kwalificatieronde willen opofferen voor een consistentere snelheid in de race, en omgekeerd signature ![]() |
|
Weer zo'n onzinnigheid erbij... ![]() ![]() |
|
Hehe inderdaad. Ik dacht het afgelopen seizoen weer iedere wedstrijd te gaan volgen, maar dat viel ook vies tegen. Denk dat dit jaar hetzelfde gebeurt.... ![]() |
|
![]() de mooiste nieuwe kar tot nu toe vinnek signature ![]() |
|
Is dat dus de nieuwe McLaren?? Weer met zo,n vage vin op het achtergedeelte. Moet daar nog steeds aan wennen, neus ziet er wel weer mooi uit. Kijken of Lewis en Jenson er een beetje mee kunnen presteren. More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
|
quote: http://carlaunch.mclaren.com/ De launch. More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
|
es kijken ![]() net pauze - wat een irritante reclame!!!! ben nu al benieuwd naar de hiërarchie binnen McLaren [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-01-2010 12:17] signature ![]() |
|
Het is voor het eerst in de F1 geschiedenis dat 2 opeenvolgende kampioenen in 1 team zitten. Gaat denk ik leuk worden, men beschuldigt Mclaren er wel eens van dat ze Hamilton voortrekken, maar je gaat me niet vertellen dat Button na het behalen van z'n eerste wk titel nu ineens de brave 2de rijder gaat worden. Ben benieuwd of ze elkaar nog aan kunnen kijken als we over de helft van het seizoen zitten. More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
|
Volgens mij gaat Button gewoon een flink pak rammel krijgen van Hamilton... maar hij mag me altijd verrassen. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |