![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Prognose: 1. Alonso 2. Massa 3. Webber 4. Button 5. Vettel 6. Kubica 7. Kobayashi 8. Hülkenberg Hamilton crasht er in frustratie vanwege gebrek aan snelheid uit. ![]() |
|
Mooi dat het verschil tussen Red Bull en Ferrari zo klein is. Laat de Scuderia maar eens winnen, is alweer lang geleden. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
'So, Fernando is faster than you...can you confirm?' ![]() ![]() |
|
Ik hoop dat die spaanse zwaaihand voor minstens 3 races gediskwalificeerd wordt. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Gatverdamme, wat een vieze teamorder zeg. ![]() |
|
Ik vond hem meer dan terecht. ![]() |
|
Mooi, prima, dat hebben we ook weer gehad: http://www.gpupdate.net/en/f1-news/239713/ferrari-fined-100-000-for-team-orders/ ![]() |
|
Bah bah bah Ferrari, ze zullen het nooit leren ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Massa kwam met een gelukje aan de leiding en een ongelukje er weer af easy come easy go signature ![]() |
|
Dan is elke goede start een gelukje? Massa was niet eens merkelijk trager dan Alonso, reed gewon solide aan de leiding. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Dat was hij wél. Ik kijk elke race behalve via de tv ook via internet (alle officiële ronde- en sectortijden) en het was een heel duidelijk patroon bij Alonso-Massa. Hij kwam dichterbij, dichterbij, dichterbij en moest zich dan weer een stukje stukje laten zakken vanwege de luchtstromen. En dan was hij weer sneller, sneller, etc. ![]() |
|
Ja en? Het is een race. Dan moet ie er maar op eigen kracht voorbij zien te komen en niet door te gaan piepen tegen het team die dan later zijn teamgenoot terugfluit. Ze zijn weer goed weggekomen. ![]() |
|
quote: Je zegt het zelf, de ene periode reed Massa sneller, de andere periode Alonso. Het enige moment dat Alonso dicht genoeg kwam om Massa in te halen was toen Massa enkele rijders moest dubbelen. Op het moment dat Smedley tegen Massa zei dat Alonso sneller was, zat de Spanjaard nog niet eens zo heel dicht. Dat hij op dat moment sneller was dan Massa, ontken ik niet, maar er was nog niet eens gevaar van Vettel op dat moment, dus een totaal kansloos manoeuvre van Ferrari. Begrijpelijk met het oog op het kampioenschap? Misschien wel, maar regels zijn regels en bij deze werden ze mooi overtreden. Hopelijk beslist het World Motor Sport Council hier in eer en geweten over en worden de reglementen op gebied van teamorders nog wat aangescherpt. Enkel die boete zou belachelijk zijn, daar lachen ze eens goed mee. [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 25-07-2010 19:43] Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Dat ze van die 100.000 euries niet wakker liggen blijkt wel uit het onderstaande artikel: quote: ![]() |
|
Ach, ik vind het gewoon allemaal nogal hypocriet. Het waren toch ook teamorders toen McLaren in Turkije voor de hele wereld hoorbaar Button opdracht gaf om Hamilton niet aan te vallen? Dat Button daar niet naar luisterde doet niets af aan het feit dat het teamorders waren. Maar daar heeft dan niemand het over. ![]() |
|
quote: o, ik wel hoor, klote Hamiltonijn zwabberde Button er haast uit uit frustratie. Hij had niet door dat er geen openlijke teamorders waren gegeven signature ![]() |
|
quote: Ik bedoel niemand bij de teams/FIA. Dat is dan toch (ook) een overtreding van die teamorderregel? Een zeer duidelijke zelfs nog eens. ![]() |
|
ah, je bent nog niet op de hoogte dat het dit jaar pro-McLaren anti Ferrari is. ik verwacht volgend jaar pro-Mercedes anti-Red Bull van de FIA iets met dotaties signature ![]() |
|
Na het zien van de samenvatting vanmiddag snap ik wel waarom ik geen formule 1 meer volg... ![]() |
|
quote:Nee. Zoals Coulthard al zei op BBC 1, als je zo een race moet winnen is de sport verziekt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Hij had hem anders alsnog binnen een paar ronden zelf wel gepakt. ![]() |
|
quote: signature ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |