![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jammer, Donington was beter geweest. Silverstone hebben ze begin jaren '90 vernaggeld. ![]() |
|
En Donnington is geen circuit voor F1. ![]() |
|
Waarom niet dan? ![]() |
|
Omdat de layout voor F1 op zijn zachts gezegd boring is, zelfs de nieuwe. Een soort van Zandvoort zullen we maar zeggen. ![]() |
|
Lul niet zo dom, Donington is zelfs na de aanpassingen een pak uitdagender dan Silverstone. Zelfs het huidige Zandvoort heerst Silverstone eruit met zijn Tarzan bocht, Hunzerug, Rob Slotermaker bocht en het Scheivlak. ![]() |
|
Heb je de demo op de site van Donnington al bekeken? Niks boeiends aan behalve het nieuwe pitcomplex. Ja, best boeiend de Tarzanbocht. Da's dan ook de enige inhaalmogelijkheid op heel Zandvoort. ![]() Leg maar eens uit wat er dan mis is met Silverstone. Copse, Maggotts and Becketts en Bridge zijn bochten waar je moet kunnen sturen en de ballen moet hebben om er vol doorheen te gaan. En meer dan 1 punt om een inhaalactie te doen. Voor Copse als je de ballen hebt, aan het eind van Hangar straight of bij de Abbeys hairpin, zelfs na Bridge. ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
quote: Je weet dat we een verkloot de quote topic hebben? ![]() ![]() |
|
verquote de kloot? signature ![]() |
|
Silverstone is nice ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Volgend jaar een 25-20-15-10-8-6-5-3-2-1 puntensysteem, het zijn net airmiles. ![]() ![]() |
|
quote: Ach, wees blij dat we niet zo,n vaag systeem hebben als in NASCAR. Dat Chase For The Cup gedoe is fucking helder maar nie heus. ![]() More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
|
dit suckt idd ![]() signature ![]() |
|
Mwah, als ze de verdeling iets anders hadden gemaakt... ![]() |
|
Nieuw puntensysteem is niet verkeerd!! Kijk idd naar Nascar of MotoGP ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
Het is een verbetering tegenover het vorige systeem, maar dat is dan ook niet moeilijk. Als ze nu eens gewoon de winnaar wat meer bevoordelen he, want nu is het verschil tussen plaatsen 1-2 en 2-3 weer net hetzelfde. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
25-20-16-12-9-6-4-3-2-1 ![]() |
|
12-8-5-3-2-1, komt de F1 tenminste nog geloofwaardig over. ![]() |
|
Had het bijvoorbeeld liever als een 15-12-10-8-6-5-4-3-2-1 gezien, als het dan toch moet. Dan blijft het nog enigszins spannend. 5 punten ertussen is iets te veel. [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 12-12-2009 18:14] ![]() |
|
quote: Omdat het bij Mercedes is hoop ik dat het bij een gerucht blijft. ![]() |
|
Nee he... ![]() ![]() |
|
quote: NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! ![]() ![]() ![]() |
|
Dat Michael Schumacher bij Mercedes GP één van de meest sensationale comebacks zal maken in de geschiedenis van de Formule 1 lijkt een uitgemaakte zaak te zijn. Zowel de Duitse als de Britse pers verklaart dat de zevenvoudige wereldkampioen akkoord zou zijn met een deal van één jaar. Al sinds voormalig Jordan-teambaas Eddie Jordan - niet toevallig ook de man waar Schumacher zijn debuut bij maakte - er gewag van maakte dat Schumacher zo goed als zeker een comeback zou maken, heeft de geruchtenmolen over de terugkeer van de Duitse kampioen nooit stilgestaan. Afgelopen vrijdag maakte de Duitse tabloid Bild bekend dat Schumacher akkoord zou gegaan zijn met een contract van één jaar met een salaris van zeven miljoen euro. Het blad Focus, Frankfurter Algemeinne en N24 vertellen nu min of meer hetzelfde verhaal, zeggende dat enkel nog een laatste positieve medische controle een voorwaarde is voor een comeback in 2010. Daarenboven zouden mensen binnen Ferrari ook al verklaard hebben dat Schumacher naar Mercedes zou vertrekken. Zijn woordvoerster Sabine Kehm was heel karig met commentaar, maar liet wel uitschijnen iets te verbergen te hebben. "Ik wil niets kwijt, om welke reden dan ook," aldus Kehm aan de BBC. Op de vraag of ze niets te zeggen heeft, of gewoonweg niks kan zeggen, zei ze: "Omdat ik niets kan zeggen." Totdat Schumacher of Mercedes zelf een verklaring afleggen, blijft het nog altijd wat koffiedik kijken. Bronnen zeggen dat er volgende week een bekendmaking kan volgen van de deal. signature ![]() |
|
quote: Het Lotus-team zal morgen Heikki Kovalainen en Jarno Trulli bevestigen als rijdersduo voor volgend seizoen. Dat schrijft de gerenommeerde Finse krant Turun Sanomat. De officiële aankondiging gebeurt morgenvoormiddag. Lotus, dat in 2010 als nieuw team aantreedt, wilde vooral ervaring halen naar hun Maleisisch project. De gesprekken met Kovalainen, die tot vorig seizoen voor McLaren uitkwam, werden op de vrijdag voor het FIA Gala in Monaco gevoerd. De dag erna werd het contract al ondertekend op het hoofdkwartier van Lotus, in Nordfolk. Jarno Trulli is al in de F1 actief sinds 1997. Er werd al langer gespeculeerd dat de Italiaan een contract had getekend bij Lotus. De Italiaan zou naar het schijnt een driejarig contract hebben ondertekent met een clausule dat het contract aan het einde van elk seizoen kan worden opgezegd. Naar verluidt wordt Fairuz Fauzy de test- en reserverijder bij het nieuwe team. signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |