|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en wie zal nu nog zeggen dat Red Bull dom is omwille van "geen teamorders"? signature |
|
quote:Dat is achteraf praat Bart. Nu is team orders door Webber's positie niet eens zinvol. |
|
Op Vettel valt niets aan te merken tis gewoon enorm kut dat door die vroege pitstop petrov en rosberg vroeg konnen binnen komen en hierdoor Alonso zijn titel ziet wegvallen |
|
LOL, zit te janken in zijn auto. Geweldig voor em hoor. Ik had liever Alonso gezien, maar Vettel heeft het absoluut verdiend. |
|
reactie van Alonso gezien naar Petrov? signature |
|
quote: weet wel, bedoelde vorige race signature |
|
Vettel (Oh wacht effe, ik juich voor een Duitser. Wat zou Mark en misschien ook Rudi hier van vinden?) |
|
quote:Ja dat is jammer, maar goed, is temperament van hem. |
|
quote: maar normaal zeker? in normale omstandigheden is Alonso 4de (want Webber op geen enkel moment aanspraak kunnen maken om Alonso in te halen) |
|
quote: Dat is ie sinds ie weg is bij Renault dus nog niet verleerd. :') |
|
Terechte overwinning, terechte wereldkampioen! Prachtige reactie over de boordradio.. Erg jammer dat Alonso het niet heeft gehaald, maargoed. Wel erg jammere reactie van hem tegenover Petrov trouwens... Spaans temperament is prima, maar dit was totaal onterecht. Ahwell, mooi einde van een mooi seizoen! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:Nee zo is hij, supersupergemotiveerd waardoor hij soms onredelijk wordt. Same as Schumi was. |
|
quote: + heel veel |
|
ik had het Alonso trouwens ook gegund hoor, Vettel is de snelste maar ik vind Alonso wel de compleetste signature |
|
quote: jup, vind ik ook vind het gewoon erg kut voor Alonso dat het op deze manier moest aflopen maar Vettel is zeker een terechte kampioen worden nog vele mooie jaren ^^ |
|
idd trouwens super, 5 verschillende leiders in de punten dit jaar, maar Vettel alleen maar op het einde!! signature |
|
quote: wel vreemd dat hij pas voor het eerst aan de leiding staat |
|
quote: Nou, gegund... ik neig nog naar dit jaar niet. Maar eerlijk is eerlijk hij heeft zich in de 2e helft van het seizoen goed teruggevochten en toch zelfs de leiding in het kampioenschap nog tijdelijk in handen weten te krijgen. |
|
Ondanks dat het heel erg Cruijffiaans klinkt: het gaat er toch uiteindelijk om wie er na een compleet seizoen de meeste punten heeft. Dan kan je wel blaten over de Compleetste Coureur™, maar dat maakt dan geen zak meer uit. Bruce Banner |
|
Daar heeft Cruijff wel een goed . |
|
quote: Zal inderdaad Spaans temperament zijn, maar behoorlijk onsportief en vooral onnodig. Dan moet je maar zorgen dat je er voorbij komt hoor. Mooi voor Vettel verder, gewoon twee hele puike en foutloze races achter elkaar waar hij het kampioenschap mee naar zich toe trekt. Petje af. En een prachtig seizoen; kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst iedere race van voor tot achter met plezier heb zitten kijken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
En aan het eind van een spannend seizoen kan ook het topic dicht. |
|
Bruce Banner |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |