|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh kut voor het weekend nog camping reserveren...hm ik weet nog niet eens of ik (kan) ga(an). =) |
|
quote: Jazeker. Nog steeds zelfs. |
|
|
|
quote: Gewoon reserveren, kun je niet.. zit er verder niks aan verbonden qua kosten of moeilijk gedoe. Maar reserveren is wel zo handig, als de reserveringen stoppen ben je niet verzekerd van plaats. Wel gek, ik ga voor het eerst sinds jaren niet kamperen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-07-2010 21:54] |
|
Veel plezier allen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Komt je broer wel? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja, hij zei van wel. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Oh thanx voor de info. . dan maar ff david mailen, [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 20-07-2010 22:40] =) |
|
Stonehenge site doet raar.:S.Lijkt wel gehackt door het gothic festival. =) |
|
quote: Bedankt! |
|
Gereserveerd.Nu wachten op bevestiging en wellicht geen kaartje nodig. =) |
|
Ik weet nog niet over bekend is maar: Incantation wordt Trigger The Bloodshed!! |
|
oe, jammer maar een goede vervanger. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Incantation is een onbetrouwbare band gebleken. |
|
quote: Want..? |
|
Oeh, gaaf. Modder gooien FTW. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ben wel benieuwd eigenlijk, vind het nogal wat om een band onbetrouwbaar te noemen als ze een afzegging doen. Dusseh, hups! Verhaaaalen wil ik horen! |
|
Godverdomme! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja dat ook, mooie band verders. |
|
Inderdaad, leip harde band dat Incantation. En wtf is Trigger The Bloodshed voor iets? De naam klinkt als een metalcore bandje. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Volgens MA: Technical Deathcore (early), Technical/Brutal Death Metal (later) Dat klinkt niet erg hoopvol. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Tududududu dinnertime! |
|
Waarom op MA kijken als http://www.myspace.com/triggerthebloodshed het eerste resultaat is wat Google uitkotst? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Omdat bands op hun eigen myspace graag zeggen hoe vreselijk extreem necro brutal ze wel niet zijn. Bovendien is myspace een langzame kutsite. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |