IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Stonehenge 2010, 31-07 Vorige pagina | Volgende pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 01-08-2010 21:13 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-08-2010 21:24 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Was gezellig, verslagje volgt later!

meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 01-08-2010 22:07 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Wel toffe bands gezien eigenlijk. Leuke dag gehad in ieder geval. De opstelling van de merchandise stands en het eetgebeuren vond ik een stuk beter geworden.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-08-2010 22:17 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Ook leuk dat we pas zagen dat je munten kon pinnen na onze strooptocht kriskras door Steenwijk opzoek naar een werkende pinautomaat (had ING een storing ofzo? op twee verschillende locaties werkte de pinautomaat niet!).

:')

Maar de shoarma van Mina was ook dit jaar goed!

O en hulde aan degene die had afgebeld en zei dat zijn e-ticket vergeven mocht worden aan de eerste de beste die bij de poort kwam zonder kaartje, ik dus.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-08-2010 22:18]

Je moeder.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-08-2010 22:36 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2010 19:36 schreef Bijlensmid het volgende:
Wat de bands betreft, ik had geeneens zin om te wachten op de bands die na 20.00 uur speelden. Op een halve hand te tellen na, vond ik alles maar één grote pot nat. Er zijn toch écht wel interessantere bands te vinden voor Stonehenge? Geen grijntje originaliteit en/of uitdagende nekbrekers te bespeuren... Trouwens, wat een grote onzin stond er in het programmaboekje. Ik weet niet wat dat precies moest voorstellen, maar als dat avontuur van Gerrit en Sjaakie (of hoe die boerenpummels van een karakters dan ook mochten heten) humoristisch bedoeld was, dan mag degene die dit geschreven heeft wel gauw aftreden. En die 'indrukken' van wat men volgend jaar op het festival mag verwachten... 't Is maar wat je als humor ziet, denk ik dan...

EO jongerendag misschien iets voor je? Wellicht snap je dat wel.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-08-2010 22:37 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

En ik maar denken dat ik de grootste zeikerd was. :')

Je moeder.

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 01-08-2010 22:58 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 1 augustus 2010 17:58 schreef Unikagen het volgende:
Eerste keer Stonehenge voor mij. Leuk festival! Was mee als crew met Carach Angren. Drukker bezocht dan verwacht en erg veel bekenden tegen het lijf gelopen. Niets van de andere bands meegekregen door gestress tijdens opbouw en gebrek aan informatie over speeltijden/logistiek (dat kan beter jongens!) maar er hing een goede sfeer en de frieten waren niet slecht. Dat er ook gedacht was aan de vegetarische medemens was helemaal top. En onverwacht! Leuke metalmarkt en zo kut was het weer nou ook weer niet.

Carach Angren had wel een tweede gitarist trouwens (oude gitarist van Inger Indolia, wie kent ze nog?) maar die kwam pas na het 3e nummer op. Hij vervangt de vorige live gitarist (Trystys) en heeft pas twee weken geleden de nummers geleerd maar staat toch nu al op het podium!

Erg slecht zaalgeluid trouwens en geen communicatie mogelijk tussen podium en geluidsman. Wel erg vriendelijke en behulpzame crew, ook al stonden zij ook voornamelijk met hun handen in het haar.

Jaahaa Inger Indolia, de verrassing van Occultfest 2003! Ik was toen aardig onder de indruk en ik was niet de enige. Heb zelfs nog video met dat optreden.

see you at occultfest!

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 01-08-2010 22:59 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

De foto's staan online op www.metalshots.com

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 01-08-2010 23:05 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Stonehenge heerschte weer als vanouds! Weer viel gelukkig erg mee, heb weer te weinig bands en te veel bekenden gezien. Vond Gothminister erg vet en Carach Angran was ook weer erg lekkor (is live toch beter met vier man). Eindelijk de metalbijbel weten te bemachtigen en de koffie bij de buren smaakt best.
The 11th Hour was ook goed en de pit bij Cattle Decapitation geniaal. Van de rest is me niet veel bijgebleven. Wel goede zet dat de catering is uitgebreid en de picknickbankjes waren ook fijn.

see you at occultfest!

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-08-2010 23:05 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

OMG

Boeiender

DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 01-08-2010 23:20 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Cattle Decapitation was te gek, Origin ging er ook goed in. General Surgery had een matig geluid en de rest was niet te doen. Cool feestje!

Unikagen
Usericon van Unikagen
Posted 01-08-2010 23:36 by Unikagen Wijzig reactieProfiel van UnikagenQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2010 22:58 schreef the witch het volgende:
Jaahaa Inger Indolia, de verrassing van Occultfest 2003! Ik was toen aardig onder de indruk en ik was niet de enige. Heb zelfs nog video met dat optreden.

Video? Ik wil die video echt graag zien! Ik zelf speelde namelijk toetsen in Inger en Seregor van Carach was de zanger. Die video zou ik uit nostalgisch oogpunt echt heel graag bezitten! Kunnen we iets regelen?

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 02-08-2010 0:06 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 1 augustus 2010 23:36 schreef Unikagen het volgende:
Video? Ik wil die video echt graag zien! Ik zelf speelde namelijk toetsen in Inger en Seregor van Carach was de zanger. Die video zou ik uit nostalgisch oogpunt echt heel graag bezitten! Kunnen we iets regelen?

Hoe is t trouwens met Michael? Ik ben jaaaaaaren terug naar Limland afgereisd om wat te jammen met hem

Unikagen
Usericon van Unikagen
Posted 02-08-2010 0:14 by Unikagen Wijzig reactieProfiel van UnikagenQuote dit bericht

Geen idee. Al bijna 7 jaar niet meer gesproken. Heeft toendertijd al zijn metal cd's verkocht en is hippie djembé muziek gaan maken. Hij speelt misschien nog in Nurtr; dat was toen zijn project.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 02-08-2010 11:29 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Wat wordt NotMyBitch lekker van achteren gepakt door Mr. N! (de N van Neuk?)

Geniale dag gehad!
Nog nooit zo weinig bands gezien, met dank aan Bert die hard werkte terwijl ik zat te niften!

Bla

BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 02-08-2010 12:14 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

De in polo geklede vlotte christelijke jongens die langsreden en snel: 'Vuile satanneukers!' riepen alvorens in hoog tempo weg te rijden waren voor mij een van de hoogtepunten van de dag

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 02-08-2010 12:20 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

mayo was behoorlijk geil zie ik:

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 02-08-2010 13:04 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

11th hour en Gothminister waren de bands ban de dag! Meer heb ik ook niet gezien eigenlijk.

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 02-08-2010 13:16 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Oh.. geniaal trouwens dat de witte wijn flesjes even veel kostten als de half gevulde bekers met bier.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-08-2010 13:24 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Fuck! echt?
Jezus, ik had zo veel smoorder kunnen worden dus...

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 02-08-2010 14:11 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Te laat!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-08-2010 19:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Mijn allereerste nuchtere Stonehenge dit jaar, wonderbaarlijk. En toch vreemd dat mensen dan alsnog gaan vragen hoeveel bier je gezopen hebt In deze nuchtere staat toch best weer een prestatie om alsnog bands te missen die ik wel had willen zien, gelukkig wel meer dan 1 band gezien.

Grindbashers waren lekker op dreef, worden steeds beter en jeetje.. variatie in grindcore?Grensverleggend bezig hoor!
Load vond ik persoonlijk een beetje jammer, had niet gehoeven.
Carach Argren was uiteraard weer lekker over de top, blijft een leuke band.
Valkyrja vond ik saaaaai.
General Surgery was wel grappig, leuk om de zaal uit hun dak te zien gaan.
Cattle Decapitation vond ik supergaaf!
Gothminister was uiteraard old school jeugdsentiment, lang geleden dat ik daarnaar luisterde maar oh wat was het weer prima!
Origin, lekker hoor!

Prima editie weer volgend jaar hopelijk weer! Bedankt organisatie, bands en vrijwilligers voor wederom een leuk Stonehenge jaar.

herrie
Usericon van herrie
Posted 02-08-2010 19:21 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2010 19:15 schreef MMayo het volgende:

Grindbashers waren lekker op dreef, worden steeds beter en jeetje.. variatie in grindcore?Grensverleggend bezig hoor!

hahaha, reactie uit publiek: " 't klinkt wel allemaal hetzelfde!". Reactie: "Daarim houden we het ook kort!"... enfin, we hebben wel een aantal "grensverleggende" ideeën voor de aankomende cd...dus... misschien kunnen we je dan helemaal verbazen!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-08-2010 19:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2010 19:21 schreef herrie het volgende:
hahaha, reactie uit publiek: " 't klinkt wel allemaal hetzelfde!". Reactie: "Daarim houden we het ook kort!"... enfin, we hebben wel een aantal "grensverleggende" ideeën voor de aankomende cd...dus... misschien kunnen we je dan helemaal verbazen!

Publiek had vast poep in de oren, klonkt zeker niet allemaal hetzelfde. En haha nou wie weet, maar zo vaak was ik niet van plan te komen kijken hoor

herrie
Usericon van herrie
Posted 02-08-2010 19:24 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

hoeft ook niet... je kunt ook niet altijd tijd voor ons vrijmaken!

Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com