|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Was gezellig, verslagje volgt later! |
|
Ook leuk dat we pas zagen dat je munten kon pinnen na onze strooptocht kriskras door Steenwijk opzoek naar een werkende pinautomaat (had ING een storing ofzo? op twee verschillende locaties werkte de pinautomaat niet!). :') Maar de shoarma van Mina was ook dit jaar goed! O en hulde aan degene die had afgebeld en zei dat zijn e-ticket vergeven mocht worden aan de eerste de beste die bij de poort kwam zonder kaartje, ik dus. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-08-2010 22:18] Je moeder. |
|
quote: EO jongerendag misschien iets voor je? Wellicht snap je dat wel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
En ik maar denken dat ik de grootste zeikerd was. :') Je moeder. |
|
quote: Jaahaa Inger Indolia, de verrassing van Occultfest 2003! Ik was toen aardig onder de indruk en ik was niet de enige. Heb zelfs nog video met dat optreden. see you at occultfest! |
|
|
|
Stonehenge heerschte weer als vanouds! Weer viel gelukkig erg mee, heb weer te weinig bands en te veel bekenden gezien. Vond Gothminister erg vet en Carach Angran was ook weer erg lekkor (is live toch beter met vier man). Eindelijk de metalbijbel weten te bemachtigen en de koffie bij de buren smaakt best. The 11th Hour was ook goed en de pit bij Cattle Decapitation geniaal. Van de rest is me niet veel bijgebleven. Wel goede zet dat de catering is uitgebreid en de picknickbankjes waren ook fijn. see you at occultfest! |
|
OMG Boeiender |
|
Cattle Decapitation was te gek, Origin ging er ook goed in. General Surgery had een matig geluid en de rest was niet te doen. Cool feestje! |
|
quote: Video? Ik wil die video echt graag zien! Ik zelf speelde namelijk toetsen in Inger en Seregor van Carach was de zanger. Die video zou ik uit nostalgisch oogpunt echt heel graag bezitten! Kunnen we iets regelen? |
|
quote: Hoe is t trouwens met Michael? Ik ben jaaaaaaren terug naar Limland afgereisd om wat te jammen met hem |
|
Geen idee. Al bijna 7 jaar niet meer gesproken. Heeft toendertijd al zijn metal cd's verkocht en is hippie djembé muziek gaan maken. Hij speelt misschien nog in Nurtr; dat was toen zijn project. |
|
Wat wordt NotMyBitch lekker van achteren gepakt door Mr. N! (de N van Neuk?) Geniale dag gehad! Nog nooit zo weinig bands gezien, met dank aan Bert die hard werkte terwijl ik zat te niften! Bla |
|
De in polo geklede vlotte christelijke jongens die langsreden en snel: 'Vuile satanneukers!' riepen alvorens in hoog tempo weg te rijden waren voor mij een van de hoogtepunten van de dag |
|
mayo was behoorlijk geil zie ik: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
11th hour en Gothminister waren de bands ban de dag! Meer heb ik ook niet gezien eigenlijk. |
|
Oh.. geniaal trouwens dat de witte wijn flesjes even veel kostten als de half gevulde bekers met bier. |
|
Fuck! echt? Jezus, ik had zo veel smoorder kunnen worden dus... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Te laat! |
|
Mijn allereerste nuchtere Stonehenge dit jaar, wonderbaarlijk. En toch vreemd dat mensen dan alsnog gaan vragen hoeveel bier je gezopen hebt In deze nuchtere staat toch best weer een prestatie om alsnog bands te missen die ik wel had willen zien, gelukkig wel meer dan 1 band gezien. Grindbashers waren lekker op dreef, worden steeds beter en jeetje.. variatie in grindcore?Grensverleggend bezig hoor! Load vond ik persoonlijk een beetje jammer, had niet gehoeven. Carach Argren was uiteraard weer lekker over de top, blijft een leuke band. Valkyrja vond ik saaaaai. General Surgery was wel grappig, leuk om de zaal uit hun dak te zien gaan. Cattle Decapitation vond ik supergaaf! Gothminister was uiteraard old school jeugdsentiment, lang geleden dat ik daarnaar luisterde maar oh wat was het weer prima! Origin, lekker hoor! Prima editie weer volgend jaar hopelijk weer! Bedankt organisatie, bands en vrijwilligers voor wederom een leuk Stonehenge jaar. |
|
quote: hahaha, reactie uit publiek: " 't klinkt wel allemaal hetzelfde!". Reactie: "Daarim houden we het ook kort!"... enfin, we hebben wel een aantal "grensverleggende" ideeën voor de aankomende cd...dus... misschien kunnen we je dan helemaal verbazen! |
|
quote: Publiek had vast poep in de oren, klonkt zeker niet allemaal hetzelfde. En haha nou wie weet, maar zo vaak was ik niet van plan te komen kijken hoor |
|
hoeft ook niet... je kunt ook niet altijd tijd voor ons vrijmaken! |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |