|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ghehe ging ook niet daar om, maar je merkt het vanzelf.. volgend jaar weer haha. |
|
quote: helemaal mee eens, zie dan ook meestal bijna geen band... |
|
Vind dat er altijd een leuke/toffe sfeer hangt. Vind de bands vaak ook wel gaaf overigens. |
|
Hallo, Mocht je van de smaak houden. Op de vooravond vind Gothicfest in Steenwijk plaatst.. Dan kun je daar bierdrinken in plaats van op de camping. www.gothicfest.nl met Skinny Puppy, Das Ich, Misery, The Chaos Industry, Angelspit, DJ Hidden, Dismantled, We Got This Far, Destroid, Grains of Sound. DJXXX van Cybercase/Summerdarkness/Tivoli zal de avond aan elkaar plakken. Rene Stonehenge/Gothicfest |
|
Hmm vette line up wel ..festival heeft altijd leuke sfeer..zal ik dan ook maar gaan? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-03-2010 18:37] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Haha, NEE! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Laat me raden. Dot goffikfeestje op vrijdag gaf de doorslag? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nee de line up van het festival is vrij sterk met Gorod ed. Een gothic feestje is eventueel mooi meegenomen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
Gewoon plakken toch? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Oh. Ik wist niet dat dat kon. Sta ik weer voor joker. Fraai is dat. Je wordt bedankt! Nee, echt waar! |
|
het is bijna zeker dat de volgende bands worden toegevoegd aan de line-up!!!!!! Stigmatheist Grindbashers Load Face the fact Symphony of Destruction Devious |
|
Zit jij niet in het verkeerde topic? |
|
Worden korte optredens, als je al die bands er in de beschikbare tijd wilt laten spelen dan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
nee!!!! verrassing.. 18 ipv 12 bands!!! |
|
quote: Doe dan een pre-party, 18 bands op één dag is wel een hoop zeg (niet dat het veel uitmaakt, ik weet nog maar weinig van de bands van vorig jaar, maar goed ). |
|
het wordt druk.. maar we zoeken een passende oplossing. De bands maken deel uit van het provenciaal talenten plan Overijssel. Deze editie heb je drank nodig om de bands te kunnen verwerken..:-) Maar eerst dit weekend Neurotic:-) |
|
Hmmmm, ook Stonehenge gaat voor kwantiteit boven kwaliteit? Bareuh... |
|
quote: Ah. Mooi! Hehehe, en talentenplan.... Mooier! [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 28-04-2010 18:13] Boeiender |
|
Dat wordt dus, voor de mensen die ook echt bands gaan kijken, veel keuzes maken ivm enorm veel overlap in de speeltijden? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ken jij zulke mensen? Boeiender |
|
Goed punt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Maaruh, is dat waarschijnlijke optreden van die bands al zeker? Anders is het misschien redelijk voorbarig om het al te posten. Boeiender |
|
Kaartje binnen! |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |