|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bareuh... |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: oh ik ben toch vrijwilliger dus het hoeft niet meer |
|
Zelfs ik heb een kaart. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik heb er ook al een |
|
Misschien ook aanwezig. |
|
betah! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Toe Schaep? Ik wil echt bier drinken met jou! |
|
quote: quote: Oke, waarschijnlijk dan. |
|
Kaartjes zijn besteld! Hacride, here we come |
|
Helaas kan ik niet meer naar Stonehenge dus bij deze mijn eticket voor 25 euro in de verkoop. Mijn emailadres staat in mijn profiel. |
|
Hij staat het met de verkoop van de kaarten. Gaat die een beetje hard? |
|
Tijdschema zou ook wel handig zijn |
|
quote: Alsof dat op Stonehenge nodig is + x heel veel + gezelligheid www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Wel als je evt plannen heb om vanuit de randstad te komen en nog twijfelt aangezien ik sws bands dan moet missen ivm treinen ;] |
|
quote: Camping |
|
quote: |
|
quote: Heb nog geen reservering van je gezien Even algemene mededeling voor mensen die gaan kamperen: Zaterdag 24 juli sluiten de reserveringen. Zin in! |
|
*schop* quote: Bij interesse mailtje naar ronsalden[at]yahoo dot com |
|
zin in!! word een leuke dag. eerst shifts werken als vrijwilliger en dan vanaf 19:00 uur bands kijken. eerst van 11 tot 15:00 bier vusten skouwen en de rest van het drinken aanvullen en van 15:00 uur tot 19:00 uur band ontvangst doen. Hopen dat het weer goed blijft dat het niet als twee jaar geleden dat de healiner binnen moet spelen. Maar buiten dat dit word weer een mooije en verdomd gaaf festivalletje |
|
quote: Ik ben één van de weinigen die ook voor de bands ga op Stonehenge |
|
is er al een tijdschema? |
|
Ja, van 12:00 tot 00:00 hangen bij de bar, de snackwagen en de metalmarkt naast de ingang. Daarna gaan de meesten naar de camping en een aantal naar de afterparty in de kroeg in het dorp. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-07-2010 11:00] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: haha das een mooi tijdschema Word erg gezellig |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |