|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Origin ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Kaartje is binnen! |
|
De kaartjes voor mijn en mijn tweelingbroer zijn binnen . David, ik mail je vanavond over le camping! |
|
quote:Heb nog niets van je ontvangen sowieso vrij leeg in de inbox... |
|
quote: Komt meestal later.. in mei/juni. Veel ook op laatste moment, dan wachten ze het weerbericht af haha. |
|
Ohw? Heb je anders gemaild één dag nadat je het hier gepost had. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: JAAAAAA PANIEK!!!!! Jouw reservering is er niet, nu mag jij niet komen kamperen! Ooooh noeeeeez!! Anders moet je maar even net als vorig jaar blijven zeurn om een bevestiging. |
|
Lijkt me op zich wel leuk. Zoiets heet een "ontvangstbevestiging". Kleine moeite. Heel veel instanties en organisaties doen dat. Die andere 99% zeg maar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja maar bij jou kun je blijven ontvangstbevestigingen sturen, volgens mij spaar jij die. Het scheelt overigens mailen als je alles in een keer stuurt ipv tig keer heen en weer mailen. Zelfs voor vrijwilligers.. ja raar he. Overigens ga ik dit jaar voor het mooi weer kamperen, mocht het prachtig bbq weer zijn dan reserveer ik nog even en anders nie. Ivm werken zondags, heb nu gelukkig wel de zaterdag vrij gekregen. Wel zin in dit feestje weer zeg, goede lineup! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-03-2010 13:55] |
|
quote:Daar ga je al. En nee, ik spaar al Space Marines; ontvangstbevestigingen zijn bij mij gewoon eentje per belangrijke mail is voldoende. En vette line-up idd. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 24-03-2010 14:07] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nu kan ik me voorstellen dat Greycloak heel vervelend is, maar een ontvangstbevestiging voor zo'n reservering is inderdaad niet alleen een kleine moeite maar vooral heel prettig voor de klant. Ook met mails gaat er weleens wat mis, en als je nu dus niks hoort weet je niet of je mail verdwenen / in de junk terecht gekomen is of wel gewoon goed aangekomen en verwerkt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Anders ben je het gewoon een keertje eens met me. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:En ontvangst bevestiging de dag erop naar jou gestuurd, zal eens kijken wat daarmee gebeurd is (ik de digibeet zal wel weer wat fout gedaan hebben) edit: nogmaals bevestiging gestuurd. [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 24-03-2010 15:10] |
|
quote: Bevestigingen worden altijd gestuurd en Gaycloak vraagt jaarlijks ook of het goed is aangekomen per mail, sms, forum, msn, nog een keer sms, nog een keer forum etc. Kommie ook? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-03-2010 21:41] |
|
Geen ontvangstbevestiging krijgen is dan ook enorm irritant. O en fuck die camping, ik ben PERMABOB!!11 Je moeder. |
|
quote: Ga jij ook dan? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-03-2010 21:46] |
|
Dat blijft een geheim tot de dag zelf. Maar staat wel in de planning ja, beviel wel vorig jaar. Je moeder. |
|
Spannend, jij bent de surprise act? |
|
ik hou het spannend! :D Je moeder. |
|
Nou zeg edit: typlepra edit: haha stom woord edit: Oja, ontopiccccc Yay, Stonehenge!! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-03-2010 21:47] |
|
General Surgery + Origin? dan denk ik dat MH en ik die kant misschien ook wel afreizen. . |
|
quote::') Kreeg vanmiddag pas eentje. Het zou leuker zijn als je niet eerst een maand op zo'n bevestiging hoefde te wachten maar ik zal wel weer zeuren dan. Maar goed, sta op de lijst en Origin speelt, yay! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Doen, al is het maar voor de gezelligheid |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |