|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, Stonehenge valt niet samen met de zomerfeesten. De Zwarte Cross (3 dagen ). Gojira was inderdaad erg gaaf dit jaar ja. |
|
quote:Frans, dit is het weekend voor de zomerfeesten, als je brak als een aap terug komt op maandag kun je meteen door naar Nijmegen |
|
Oh, ideaal, ik zal wel weer schuin gekeken hebben |
|
Nu op de (vernieuwde!) Stonehengesite: De Grote Stonehenge 2010 Update! http://stonehengefestival.nl/ Lees en huiver... |
|
Hm, weinig boeiends so far. Maarja, deathmetal beukt altijd wel live. Je moeder. |
|
quote:Hacride, Carach Angren, Incantation, Cattle Decapitation, 11th Hour, Gorod, General Surgery, VETTE shit tot nu toe! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: VET en tel daarbij nog even Acrostichon!!!!! |
|
quote: Mooi! |
|
quote:Grappig detail is dat ook deze band, net als landgenoten Asphyx, hebben gezegd ooit ergens een eenmalige reunie-show te gaan doen, waarna ze vervolgens vrolijk de draad TOCH weer oppakken. Niet dat ik er problemen mee heb verder... |
|
Dit is een lineup om blij van te worden. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
En het is zelfs al bijna 2010! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Vet! Eindelijk ook Hacride es zien! |
|
quote:Dat zeg je nu wel, maar voor hetzelfde geld loop je net op het moment supreme buiten met een bier, een jonkle en gezellige lui. ...gaat mij wel vaak zo... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Goede line-up |
|
Ik ben zeker van de partij! Ook al is er een band die iets minder leuk is, dan is de sfeer toch elk jaar weer goed....net als het weer trouwens. I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it! |
|
Leuke line-up, al vind ik Incantation maar saai live |
|
Aanwezig! |
|
Voorverkoop is begonnen. Koop nu je kaartjes! Staanplaatsen, zitplaatsen, ligplaatsen, eerste rij, laatste rij, alles is beschikbaar voor dezelfde prijs. Behalve het balkon, die is al uitverkocht. http://stonehengefestival.nl/ |
|
quote: Had al gedacht dat daar reaktie op zou komen. Dat eenmalig optreden is een aktie van de organisator van MMM om meer mensen te lokken. Begrijpelijk van zijn kant gezien. Wijzelf willen af en toe iets leuks doen zoals Stonehenge maar gaan zeker niet veel optreden. Da`s helemaal de bedoeling niet. Maar Stonehenge is een leuk feestje dus daar zijn we wel voor te vinden nie waar!! |
|
quote: Boeiûh, ik vind het super dat jullie voor de 2de keer op Stonehenge spelen. Alleen hopen dat ik er nog genoeg weet van heb waar en hoe laat jullie spelen, ghegheghe www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Done. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Gaaf, kan ik jullie tóch nog een keer zien! Volgens mij was Metalblast '92 of '93 de laatste keer voor mij. Bareuh... |
|
Da`s al lang geleden ja. Hoop dat de nekspiertjes nog in orde zijn!! [Dit bericht is gewijzigd door krin op 02-01-2010 12:34] |
|
quote: +2 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |