|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Was grapje he! Serieuze Harries! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Lees ik dat nou goed? Is James Lee weg bij Origin? GAY! |
|
quote: Ik kijk heel boos hoor. Echt, heel heel erg boos. Toch ook een beetje uit opluchting, pfew maar toch.. heel boos. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-07-2010 19:12] |
|
Slecht nieuws.Stonehenge gaat em ook niet worden voor mij.GVD!! =) |
|
jammer, ik keek al uit naar je maatje 36 Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Als je die pens van je inhoudt, heb je vast ook wel maatje 36 hoor. quote: +1, kutweer dus thuis achter de sla plantjes naar buiten kijken hehe. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-07-2010 19:56] Je moeder. |
|
jammer Jaap! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ja Jaap, erop uit! nieuwe waiven pakken joh! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
op zich is er natuurlijk niets mis met sla planten... ik heb er ook een paar in de tuin... mooie dingen.. daarom heb ik natuurlijk wel begrip voor jaap zijn situatie... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Of zondag gewoon keihard housen in park de Weezenlanden, slaap je zaterdag ter voorbereiding. |
|
rookbare sla bedoel je zeker Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hm, misschien de bbq maar thuislaten dan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
nee, lekkere frisse sla uit eigen tuin.. die rookwaren geloof ik wel ;D Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
jezus, wat is er misgegaan? maar goed bezig hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hoezo dat dan? Voorgaande keren was het ook zulks weer en viel er perfect te bbqen @ camping. |
|
quote: @Jaap:.Samen onze eigen Stonehenge feestje bouwen? =) |
|
Stonedhenge? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Helaas ik blow niet. =) |
|
oh, ik dacht in verband met de sla van karnivoor Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: En blowjobs dan? Misschien kun je Jaap daar blij mee maken? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat zou die wel willen ja.Maar zo aardig ben ik ook weer niet. =) |
|
Jaap weer vrijgezel? |
|
quote: Niet dat ik weet? =) |
|
jaap heeft wel een mooie auto.. hij kan een david hasselhoffje pullen: Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |